Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

Ihmeellisiä nämä odottavan äidin mieliteot! Leipäjuustoa ja suklaata on pitänyt saada harva se ilta ja aina se juusto-suklaa lautanen maistuu yhtä hyvältä, ananaslimsan kanssa;)

humu:lle plussatuulia ja umayya:lle tervetuloa takaisin ja onnea haastatteluun!

Taidan tänään vähän litsata töistä ja lähteä hepparuoka ja akvaariotarvikeostoksille, illalla ei kerkeä kun pojan futistreenit on. Onneks on liukuva työaika, pääasia et tunnit tulee täyteen kuukaudessa niin voi välillä hoidella omia asioitakin keskel päivää.
 
Heippa tooooooooooooooooooosi pitkästä aikaa!! Onnea vaan kaikille plussanneille.. nyt on vaan niin pitkä tauko mulla ollut täältä, etten ala kahlata taakse päin, joten ONNEA kaikille tasapuolisesti! :flower:

Mä täällä jännitän: ensi viikolla meillä on aika klinikalle. Kolme km:a vuoden sisään, niin alkaa mulle riittää... Päijät-Hämeessä eivät päästäneet testeihin, kun tämä viimeisin ei enää näyttänyt hcg:tä veressä, ylilääkärin mukaan mun testit oli viallisia ja näyttäneet väärää plusssaa.. tai sitten se oli kemiallinen.. no, kuitenkin vuosi yritystä takana ja raskaudet päättyneet surullisesti.

NYT töiden pariin, vaikka mieluummin jäisin kotiin... =)
 
Julietta hienoa että pääsette tutkimuksiin. :)

(.) mun oli pakko tehdä tänään testi. Viimeksi siinä kemiallisessa raskaudessa vuoto alkoi juuri rv5... no vahvoja viivojahan siihen tuli... :ashamed: ennenkuin ehdin kädestäni laskea. :) Uskotteko että helpotti oloa? En edes ajatellut että se kevään kemiallinen olisi vaikuttanut muhun näin paljon, mutta ilmeisesti se vaikutti... :/ Jokohan nyt uskallan uskoa että olen raskaana.

-rv5
 
Julietta minne ootte varannut ajan? Kiva "nähä" sua pitkästä aikaa.
EM kyllä se pitää jo uskoa!!! :hug: .
umayya lisää yv:tä.

(.) Laitoinkos sen jo, että foolihapot korkattu? Ei muista ei :ashamed: :ashamed: . Ja greippimehut ostettu, ne korkkaan sitten ensi kuussa.
 
julietta heippa vaan :wave: kiva kuulla pitkästä aikaa :)

mymmyryy vastattu onpi, mä arvasin että tässä käy näin, heti koukussa kun antaa itelleen luvan :ashamed: en kehtaa viel miehelle sanoa että olen takas eksynyt tänne :whistle:

EM usko poies, nautihan nyt :hug: vaikka vaikeeta varmaan onkin :)
 
[bKESKIVIIKKO 10.9.2008[/b][color]


KUUMEILIJAT
umayya.............kp 2/31-33..........yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Jemppi...............kp 11/32..........................1haaveissa.....Lahti
Tuulia79............kp 13/32............yk8.........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 14/20.............yk4........1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 15/30-33........yk5.........2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 17/ ...............yk2...............................Lahti
minttuli82..........kp 23/31 ...........yk2........1.haaveissa....Nastola
humu82.............kp 29/27-33........................1haaveissa.....Mlä

MUKANA MYÖS:
mymmyryy,Mlä,kp 18/28 (aloittaa tositoimet lokakuussa :))
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
[color]



PLUSSANNEET[color]

jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs
kerttu84, Hollola, ensimmäinen
elinamaria, Hollola, ensimmäinen
joa84,Hollola, toinen, haamuilee



 
Kiitos mymmyryy ja umayya. :)

Jostain syystä koko eilinen päivä oli pelkoa keskenmenosta.. ihan siis ilman järkevää syytä. :ashamed: Kävin kävelyllä, saunassa ja join kupin kuumaa kaakaota ja sain pääni järjestykseen. Ehkä sitä uskaltaisi alkaa nauttimaan tästä. :)

Jänskättää se huominen työhaastattelu. Ei se haastattelu itsessään mutta se miten mälöydän sen paikan!! :LOL: Ensin junalla helsinkiin ja sitten rautatieasemalta bussilla arabianrantaan... :whistle: Täytyy lähteä ajoissa niin saan eksymisaikaa!! :LOL: Eivaan, hyvät ohjeet oli reittipalvelussa. Enköhän mä selviä. :D

Tänään aateltiin mennä karpaloon. :p Ja katsomaan olisko jo suppiksia!!
 
EM tsempit haastikseen myös sulle :) :hug: (mulle kanssa, iiik :saint: )

mymmyryy
nyt vasta käväsin lootikkohommmissa, mä olen pyhittänyt illat televiisorille :saint: :LOL:

jeps, pojat hoitoon, takas kotiin ripustaan pyykit ja suuntana haastis ja sitten töihin :wave:
 
Kiitos tervetulotoivotuksista!! Mymmyryy: Me mennään helsinkiin, fertinovaan, ystävän suosituksesta. :saint:

EM: :hug: Se vaan on niin että tieto lisää tuskaa ja vanhat kokemukset kummittelevat aina. Se on kyllä kumma juttu! Ajattelitko mennä alkuraskauden ultraan? Sä pääset jo parin viikon päästä!
Ja TSEMPPIÄ haastatteluun!!! b=)d

umayya: Sulle kans TSEMPIT haastatteluun! b=)d
 
TORSTAI 11.9.2008[color]


KUUMEILIJAT
umayya.............kp 3/31-33..........yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Jemppi...............kp 12/32..........................1haaveissa.....Lahti
Tuulia79............kp 14/32............yk8.........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 15/20.............yk4........1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 16/30-33........yk5.........2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 18/ ...............yk2...............................Lahti
minttuli82..........kp 24/31 ...........yk2........1.haaveissa....Nastola
humu82.............kp 30/27-33........................1haaveissa.....Mlä

MUKANA MYÖS:
mymmyryy,Mlä,kp 19/28 (aloittaa tositoimet lokakuussa :))
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
[color]



PLUSSANNEET[color]

jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs
kerttu84, Hollola, ensimmäinen
elinamaria, Hollola, ensimmäinen
joa84,Hollola, toinen, haamuilee



 
Umayya tsemppiä työhaastatteluun.... :D

Mullakin se huomenna... :D meinasin jäädä vähän pyörimään kaverin kanssa kaupunkiin haastiksen jälkeen... :p Kiitos jemppi ja julietta halituksista... :ashamed: joskus tulee vaan niitä päiviä ja en meinaa oikein vielkään uskoa tätä. :heart: Mutta kai se pikkuhiljaa hiipii tajuntaan. :heart:

Oi! Muru toi jätskiä! :heart: :p

Moi! :wave:
 
Heissan vaan :)

Mä kirjoitin eilen pitkän pätkän, mutta sitten tuli poika joka repäisi koneesta johdon irti enkä enää jaksanut kirjoittaa uudestaan. Työpaikka jutusta sen verran että ne halus ilmeisesti laittaa sen vielä myös Molliin auki, joten ainakin 2 viikkoa menee ennenku mitään tietää. Ovista ei oo tullut hyödynnetykskun ollaan tapeltu vaan oikeestaankoko alku viikko miehen kanssa. Tänään tuli sellaista ihan tosi vetistä valkovuotoa, kun eiks oviksen aikaan pitäis olla sellaista limaista...?

Paljon tsemppiä työhaastettaluihin menijöille :)
Humulle Plussa tuulia
Toisilla taitaakin olla oviksen bongaus tai mahan kasvatus meneillään =)

 
PERJANTAI 12.9.2008[color]


KUUMEILIJAT
umayya.............kp 4/31-33..........yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Jemppi...............kp 13/32..........................1haaveissa.....Lahti
Tuulia79............kp 15/32............yk8.........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 16/20.............yk4........1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 17/30-33........yk5.........2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 19/ ...............yk2...............................Lahti
minttuli82..........kp 25/31 ...........yk2........1.haaveissa....Nastola
humu82.............kp 31/27-33........................1haaveissa.....Mlä

MUKANA MYÖS:
mymmyryy,Mlä,kp20/28 (aloittaa tositoimet lokakuussa :))
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
[color]



PLUSSANNEET[color]

jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs
kerttu84, Hollola, ensimmäinen
elinamaria, Hollola, ensimmäinen
joa84,Hollola, toinen, haamuilee



 
Alkuperäinen kirjoittaja Jemppi:
Julietta vielä tohon Fertinovaan, että kaveri kehui tuota Niklasta ihan hirveesti :)
juu, sille me oltais kans haluttu, mut ei päästy. Tai oltais kyllä päästy mut sitten ois pitäny odotella melkein 2kk!! Mieluummin meen jo tässä kierrossa, et jos on jotain apua saatavilla niin voidaan alottaa jo heti kohta. =)

Jennuli: Saako kysyä että minkälästä hoitoa te saitte?
 
julietta niin mie olin se itseellinen nainen, eli kävin klinikalla ihan yksin, eli tilannetta ei voi verrata mutta klinikan toimintaa kyllä... mulle tehtii inseminaatio kaksi kertaa joista toinen tuotti tulosta, eka kierrolla hormonihoito tukena, mutta tämä josta lapsi sai alkunsa meni ihan luomusti. Aika paljon noista hoidoista silti tiedän, kun on tullut tässä kevään aikana tutkittua asiaa ja puhuttua ihmisten kanssa, mutta mie olin onnekas ja tärppi kävi ilman järeempiä aseita, onnea matkaan teille, sitä uutta lääkäriä en olekaan tavannut enkä niissä uusissa tiloissa käynnyt (klinikkahan muutti kesällä ) mutta varmasti saatte hyvää apua sieltä, saanko mie udella että mitä teilä on edessä???
 
Heippa! :wave:

Selvitty helsinginreissusta!! :D Kaikki meni itseasiassa ihan hyvin, löysin paikalle helposti. Ne haastatteli mua 50 min!! :eek: Pommitti koko ajan kysymyksillä... huh. Mutta ihan hyvin se meni. Vähän jännittää että jos saan sen paikan niin miten jaksan tämän raskauden kanssa... :ashamed: on nimittäin aika hektinen ja kiivastempoinen työ tiedossa... :whistle: No sitä pitää murehtia vasta kun päätös tulee. :)
 

Yhteistyössä