Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

huomenta! :wave:

alkaa pikkuhiljaa iskeä tajuntaan tuo eilinen plussa.. :LOL: koko päivä meni vähän sellaisessa ihmeellisessä euforiassa. :) Ja kaiken lisäks mut pyydettiin työhaastatteluun sellaseen paikkaan mihin aattelin et en varmaan pääse ees haastatteluun... :D
 
Minttuli jos se on sellaista venyvää ja limaista niin se saattaa olla merkki oviksesta. voit myös tunnustella jos munasarjojen kohdilla tuntuu mitään, mä ainakin tunnen oviksen kun se munasolu paukahtaa irti. :)

Suosittelen varmuuden vuoksi peittojen heiluttelua. :D
 
EM kyllä mullakin varmaan menisi vähän aikaa ihmetellessä, jos plussa tulisi....vaikka sitä vauvaa toivoo kovasti, mutta on se jotenkin niin jännittävää aikaa sitten =)

Täytyy tänään siis vietellä mies....onneksi se sujuu aika helposti :D Vielä kun en oikein tiedä tuntuuko mitään nippailuja vai mitä nää tuntemukset on. No, aika näyttää.... :)
 
Moikka!

Tuhannesti onnea Elinalle. Mä arvasin että sä plussaat. Sä oot kyllä plussan ansainnut. :)
:heart:

Tänään tuli vauva lehti. Sitä lueskellessa meni koko päiväjärjestys ihan uusiksi. Eipä tuo vapaapäivänä haittaa.

Meillä on peittojenheilutuskausi. Harmi vaan kun siipalle pukkaa flussaa, tosin se ei ole meitä ennenkään haitannut.

Onnittelut muillekin plussanneille. :flower:
 
mymmyryy no hyvä :D enhän mä sua tarkoituksella unohtanut.. no se siitä.. =)

em jippiiiiiii edelleennnn... koska menet haastatteluun? onnea siihenkin..

minttuli mä en tunnistanut ovista ennekuin aloin tikutella, sen myötä huomasin selviä oireita...

(.) mun mielestä mulla on jo aika iso maha, silti jotkut on sillai et ai sä oot raskaana, tänäänkin kun sanoin et joo viikko 18 niin sit yksi nainen sanoi et no mä ajattekinkin et oot ihan alussa (kuuli et sanoin 8) totesin vaan et no melkein puoliväli.. :/
no tosin viime kesänä maha oli kortisonin syönnistä samanlainen pallo, mutta kyllä tää nyt useimmista niin selkää vauvamasu on ettei erehtyä voi,, eikä siinä mittee, vauva on kasvanut hyvin ja ihan kiva ettei ole vielä ihan levinnyt levinnyt, vaikka pyöreä oon muutenkin, ehtii sitä isoakin masua vielä kantaa...

huomenna 6 aamuvuoro, sitten yksi vapaa..ruhtinaallista.. =)
 
Heissan vaan!

Meillä oli tänää koulutus suomenlinnassa ja säät olivat aivan ihanat. Oltiin melkein koko iltapäivä ulkona siellä koulutuksessa.

Mulle tarjottiin tänää Mäntsälästä töitä, tosin vain puolen vuoden pätkää alkuun. Nyt on kamala miettiminen että miksi jättää vakituinen työ vantaalta kokonaan jos en saa virkavapaata. Hyviä puolia on ehdottamasti työmatka (aika ja raha), pojan hoitoon viennit (työaika olisi n. 8-16 kun nyt on 6.45-17...).

Meilläkin pitäisi peittoja heilutella pikkuhiljaa, mutta taidan ottaa ihan rauhassa vaan enkä laskea ollenkaan kiertopäiviä niinn jospa se sitten tärppäis. =)

Plussanneille vielä kerran kamalasti onnea :) Me käytiin tänää kaupassa ja siellä oli ihan hirveesti ihan pieniä....
 
LAUANTAI 6.9.2008[color]



KUUMEILIJAT
Jemppi...............kp 7/32..........................1haaveissa.....Lahti
Tuulia79............kp 9/32.............yk8..........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 10/20..............yk4.......... 1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 11/30-33..........yk5.........2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 13/ ................yk2...............................Lahti
minttuli82..........kp 19/31 ...........yk2........1.haaveissa....Nastola


MUKANA MYÖS:
mymmyryy,Mlä,kp 14/28 (aloittaa tositoimet lokakuun saapuessa :))
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
humu, Mäntsälä

[color]



PLUSSANNEET[color]

jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs
kerttu84, Hollola, ensimmäinen
elinamaria, Hollola, ensimmäinen, haamuilee
joa84,Hollola, toinen, haamuilee



 
Kiitos Jemppi ja Mansikkatee! :D

Tultiin heti kaapista ulos, mä en jaksa mitään panttailua viikolle sata ja kymmenen... :LOL: Mummit ja vaari oli innoissaan ja kovasti kehoittivat vain ottamaan rauhallisesti ja ilman murehtimisia. :)

Mitenköhän mulla pokka pitää siellä työhaastattelussa ens viikon torstaina? :| Kun eihän mun tarvii mitään sanoa raskaudesta töitä hakiessa, eihän? :D

Siippa läks poikien iltaan. Tai itseasiassa päivään.... sanoi että tulee kotiin illalla bussilla. :) Saas nähä. :LOL: No saapi sitä mennä kun mä oon vaan lähiaikoina riekkunu joka paikassa ja siippa ei ollenkaan. :)
 
elinamaria mäkin kerroin heti meidän perheelle kun plussa tuli... en suostunut pelkäämään pahinta, se tapahtuu jos on tapahtuakseen..mutta toivotaan että kaikilla jolla pikkuinen matkassa on niin kaikki hyvin menneepi... =)
 
SUNNUNTAI 7.9.2008[color]



KUUMEILIJAT
Jemppi...............kp 8/32..........................1haaveissa.....Lahti
Tuulia79............kp 10/32.............yk8..........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 11/20..............yk4.......... 1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 12/30-33..........yk5.........2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 14/ ................yk2...............................Lahti
minttuli82..........kp 20/31 ...........yk2........1.haaveissa....Nastola


MUKANA MYÖS:
mymmyryy,Mlä,kp 15/28 (aloittaa tositoimet lokakuussa :))
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
humu, Mäntsälä

[color]



PLUSSANNEET[color]

jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs
kerttu84, Hollola, ensimmäinen
elinamaria, Hollola, ensimmäinen, haamuilee
joa84,Hollola, toinen, haamuilee



 
Esikoisen synttärit ohi. *huokaisee helpotuksesta*. Totesin jälleen kerran, että ei ole järkeä siivota ennen synttäreitä, koska jälkeen on pakko siivota... Lattian pesu onneksi enää, muuten sain jo siivottua. Nyt laitan saunan päälle ja otan huikat siideristä (minäkö juoppo, en lainkaan :whistle: ). Täytekakkua maistan vielä ja sen jälkeen on päivät syönnit syöty.
Kauniita unia kaikille :wave: .
Ja oviksenkin bongasin tossa eilen, mutta sitä kun ei voi hyödyntää mitenkään :headwall: :headwall: . Mutta tieto on siitä, että roppa toimii :D .
 
Mä täällä jännäilen jo huomista aamua, kun menen juttelemaan siitä mulle tarjotusta sijaisuudesta :)

Eilen nippaili vatsasta ja tänään on tullut limaa että ovis on varmaan käsillä. Illalla siis tiedossa miehen houkuttelu peiton alle. :)

Rauhallista sunnuntaita kaikille :wave:
 
mymmyryy hiljaista juu taitaa olla.. tuo on juuri tuota siivoa ennen ja siivoa jälkeen... =)
hilipatuinen onnea matkaan työpaikka jutteluun... ja kai sitä tällaisella palstalla voi toivottaa onneamatkaan sinne vällyjen allekin...

em kutes siellä????

(.) käskekään mun lopettaa tää cokiksen juonti... sen siitä saa kun ei vuosiin juo limpparia ja sitten tulee raskaaksi..neuvolantäti teippaa mun suun kohta jos en pääse tästä himosta.. :ashamed:
 
jennuli hyvinhän täällä! :D Elä juo sitä kokista. siinä on liikaa sokeria ja kofeiinia. (auttoi varmaan tosi paljon... :LOL:

maha on iltaisin turvoksissa, pesukoneen ummehtunut haju sai melkein oksentamaan ja mahaa polttelee iltaisin levossa kovastikin välillä. =) Tänään kävi tulevat isovanhemmat onnittelukahveilla ja leivoin sienipiirakkaa... :p nam.

Hilipatuinen onnea oviksen hyödyntämiseen... ;)

Mymmyryy eihän se yksi siideri mitään olisi haitannut. :D
 
MAANANTAI 8.9.2008[color]


KUUMEILIJAT
Jemppi...............kp 9/32..........................1haaveissa.....Lahti
Tuulia79............kp 11/32.............yk8..........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 12/20..............yk4.......... 1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 13/30-33..........yk5.........2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 15/ ................yk2...............................Lahti
minttuli82..........kp 21/31 ...........yk2........1.haaveissa....Nastola


MUKANA MYÖS:
mymmyryy,Mlä,kp 16/28 (aloittaa tositoimet lokakuussa :))
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
humu, Mäntsälä
umayya, palasi takaisin:)
[color]



PLUSSANNEET[color]

jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs
kerttu84, Hollola, ensimmäinen
elinamaria, Hollola, ensimmäinen
joa84,Hollola, toinen, haamuilee


 
elinamariacokis lakko aloitettu... :x =)
oletko tehnyt uusia testejä, ei sillä että se tulosta muuttaisi, mä silloin sorruin tekemään, mitä lie itsensä rauhoittelua, nauti nyt kovasti elosta ja olosta siellä... ja paljosta vetoa et saat sen työpaikankin tähän syssyyn... niin ne haaveet toteutuu.. =)

tämän palstan yli on käynyt oikea plussapuhuri.. mutta vielähän niitä lissee mahtuu...
mukavaa alkavaa viikkoa kaikille..
 
Hyvä hyvä Jennuli! :D
teinhän mä perjantaina, ja lauantaina... :saint: ja kaikki oli vahvoja voimakkaita viivoja. :D Et kyllä se nyt on ihan totista totta. :heart: (mulla on yks vielä jäljellä jonka säästän johonkin kaameaan surkupelkopaniikkihetkeen.... )

No olishan se hienoa saada se työ.... =) Mut vaik en sais niin nyt just se ei haittaa. :D

plussia lisssssääää
+++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

neuvola olis varattu, on vasta 6.10. :eek: No mut pääsen suoraan äitiyspolille seurantaan ja siitä seuraava käynti onkin sitten ultra. =) En ehkä viitsi maksaa kallista ultraa kahden-kolmen viikon päästä kun siitä muutama viikko niin on jo seuraava... :/ malttaisinkohan odottaa sinne asti? :p
 

Yhteistyössä