Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

kerttu hieno juttu, nuo repivät kivut kuuluvat asiaan ja menevät kyllä ohitse, ne voi olla aika koviakin, mulla ainakin oli... juu täälläkin toivotaan että kaikki saisi sen haluamansa masuasukin, mutta jokin ihme systeemi tätä maailmaa pyörittää, plussia silti multakin kaikille...

joa jokos sun haamu vahvistui???

ellukkainen mitä sinne tänään???

(.) pahoinvointi on tainnut alkaa jäädä taakse, hedelmät ja marjat on silti ihan hyvä vaihtoehto edelleen, missä mun sulkaahimo on, se on kadonnut... :ashamed:
no sadepäivää kaikille... :wave:
 
kerttu, Onnea tuhannesti =) !!
Ei kannata potea omantunnontuskia, toisilla tärppää heti ja toiset yrittää vuosia, näille asioille ei vain voi itse mitään.

Mulla yökötys lähes tulkoon poissa, kuppikoko kasvanut ja housut vaihtuneet 34:stä 38:aan...
Ei pitäis kyl vielä tässä vaiheessa, mutta ruoka on maistunut hyvin
:) . Jos jennulilla tähtäin on rakenneultraan, mulla niskapoimu-ultraan 3vk päästä, nyt rv 9+4. Paljonko sulla on paino noussut tähän mennessä?

Plussia kaikille!
 
ONNEA kerttu! :D Hieno homma! Äläkä siitä murehdi. Mun eka raskaus tapahtu vähän niinkuin vahingossa ja sen ainoan kerran kun koko kierron aikana harrastettiin seksiä... et joskus nappaa nopeesti ja joskus ei. :)

Jennuli, eipä tänne mitään... en oo tänään vielä testiä tehnyt. ajattelin pantata huomiseen. Sitten ainakin jos jotain on niin huomenna pitäis varmasti näkyä. Sitten jos on nega niin on nega. Eikä tarvii enää arvuutella. =)
 
jennuli kyselit aiemmin, että kuinka täällä kulkee?! No päivä kerrallaan mennään. Kriisi on hieman helpottannut, mutta mutta mutta... Työpaikka on menossa vaihtoon (kun ei tota miestäkään viitti vaihtaa ;) :whistle: ), työtarjous tuli hyvään saumaan ja ajattelin sen katsoa.
Mä olen vähän tässä noussut suosta ja olen aloittanut myös itseni hoitamisen: kävin ostamassa itselleni uusia vaatteita ihan kiitettävän suurella summalla :ashamed: . Huomena on kampaaja ja otan jotain väriä tähän kuontaloon. Ostin myös silmänympärysvoiteen, koska viimeisen reilun kuukauden aikana musta on tullut frankestein silmäpussieni ja ryppyjeni kanssa :D .Kyllä se suru vanhentaa ihan todistetusti :'( .
Kävin myös asiantuntijan kanssa keskustelemassa näistä vuoden sisäisistä tapahtumista. Ja aika varattu hgin yksityiselle lapsettomuusklinikalle henkilölle, joka on perehtynyt meidän ongelmaamme. Että kai se tästä...
Hautausmaalle pitäisi vielä käydä ostamassa muistolaatta Toivolle, mutta muuten se asia on "paketissa". Mutta kiire ei enää ole...
 
mymmyryy sä olet pärjännyt hienosti... ja itseään kannattaa helliä vaikka vähän isommallakin rahalla :hug: =)

em jännittää sun puolesta... saisi jo tärppi käydä

mirka mulle oli tullut 16 ensimmäisen viikon aikana + 1kg, mutta mulla on ylipainoa jo ennestään, joten painon ei niin paljon tarvisi noustakaan. limpparista on tullut mun suosikki,joten nyt tarttee alkaa ajatella vähän enempikin koska tässä kohdin se paino yleensä lähtee nousemaan vauhdilla.... :ashamed: sitäpaitsi alkuraskauden turvotus muuttaa housukokoa kummasti... =)
 
TORSTAI 4.9.2008[color]



KUUMEILIJAT
Jemppi...............kp 5/32..........................1haaveissa.....Lahti
Tuulia79............kp 7/32.............yk8..........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 8/20..............yk4.......... 1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 9/30-33..........yk5.........2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 11/ ................yk2...............................Lahti
minttuli82..........kp 17/31 ...........yk2........1.haaveissa....Nastola
ElinaMaria......... kp 38/28............yk7.........1.haaveissa...Hollola
humu82.............kp 53/27-33........yk4.........1.haaveissa....Mlä

MUKANA MYÖS:
mymmyryy,Mlä,kp 12/28 (aloittaa tositoimet lokakuun saapuessa :))
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola

[color]



PLUSSANNEET[color]

jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs
joa84,Hollola, toinen, haamuilee
Kerttu84,Hollola, ensimmäinen



 
Olin lenkillä ja eikös ruvennut satamaan kun Esterin kuuluisasta perästä. Pakko oli lyhentää lenkki vaan tuntiin, kun kastuin niin totaalisesti, että rupesi hieman jo palelemaan. Mutta kun oli motivaatio tohon superlenkkiin :headwall: :headwall: .
 
Kiitos. :heart:

Pieni paniikinpoikanen on... muistan sen kyllä sen viime kevään kemiallisen raskauden. :ashamed: pakko tehdä huomenna uusi testi.

kerttu, en ole vielä ehtinyt selvittää asiaa, mutta eiköhän rakenneultra kuulu aina mukaan? Siinähän se tutkitaan että onko lapsi kehittynyt normaalisti.
 
EM; ihanaa! Onnea =)

Vitsi, plussanneiden ketju pitenee vaan...!

Ps. Rakenneultra ei kuulu kaikille automaattisesti, esim. Nastola tarjoaa vain np-ultran. En tiedä Hollolan kunnan käytäntöä, kysykääpä neuvolasta.
 
perjantai 5.9.2008[color]



KUUMEILIJAT
Jemppi...............kp 6/32..........................1haaveissa.....Lahti
Tuulia79............kp 8/32.............yk8..........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 9/20..............yk4.......... 1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 10/30-33..........yk5.........2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 12/ ................yk2...............................Lahti
minttuli82..........kp 18/31 ...........yk2........1.haaveissa....Nastola


MUKANA MYÖS:
mymmyryy,Mlä,kp 12/28 (aloittaa tositoimet lokakuun saapuessa :))
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
humu, Mäntsälä

[color]



PLUSSANNEET[color]

jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs
kerttu84, Hollola, ensimmäinen
elinamaria, Hollola, ensimmäinen, haamuilee
joa84,Hollola, toinen, haamuilee





 
EM onnea, onnea, onnea :flower: :flower: :flower: :flower: .
jennuli et sitten mun kiertopäiviä pannu kohilleen, joten joudumn kuitenkin tuotostasi rukaamaan :whistle: :wave: :ashamed: .
(.) Justiinsa tulin lenkiltä kotiin, jos ton eturepun ja takapepun sais sulamaan :LOL: .
 
perjantai 5.9.2008[color]



KUUMEILIJAT
Jemppi...............kp 6/32..........................1haaveissa.....Lahti
Tuulia79............kp 8/32.............yk8..........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 9/20..............yk4.......... 1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 10/30-33..........yk5.........2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 12/ ................yk2...............................Lahti
minttuli82..........kp 18/31 ...........yk2........1.haaveissa....Nastola


MUKANA MYÖS:
mymmyryy,Mlä,kp 13/28 (aloittaa tositoimet lokakuun saapuessa :))
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
humu, Mäntsälä

[color]



PLUSSANNEET[color]

jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs
kerttu84, Hollola, ensimmäinen
elinamaria, Hollola, ensimmäinen, haamuilee
joa84,Hollola, toinen, haamuilee



 
Alkuperäinen kirjoittaja kerttu84:
Hei muuten tietääkö kukaan kuinka monta ultraa Hollola tarjoaa. Eli siis onko tarjolla rakenneultraa. Oon netistä yrittänyt etsiä tietoa mut en löydä.
Minulla oli ultra rv 12 (n-p ultra) ja sitten synnytystapa-arviossa vk 36.

Onnea Elinalle haamusta.
 

Yhteistyössä