Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

Jaa-a, tänään tein vielä negatestin ja eiköhän tää oo nyt vaan sitä kierron pitenemistä. Se, että en ole raskaana ei haittaa, mut se ärsyttää ku ei tätiä kuulu. Nyt oikein odotan sitä. Sit pääsis taas yrittämään uudelleen. Tämmönen odottaminen tuntuu jotenkin ajanhaaskaukselta.

ElinaMarialle peukutuksia et plussa tulisi!
 
Kerttu :hug: harmi! Toivotaan ettei kierto nyt hirveesti veny.

Mie: en saanu nukuttua kun jännittää niin paljon... :LOL: Mä oon valitellu mun epäsäännöllisiä kiertoja, mut tarkastelin hiukan lähemmin asiaa ja tein havainnon: kaikki kierrot on ollu tasan 28 päivää. Ne on yrittäny hämätä mua tuhruttelulla ja superpitkillä vuodoilla mutta jos laskee aina ekasta vuotopäivästä niin kierto on ollu aina sama. Poikkeuksena se toukokuun kemiallinen joka sekoitti seuraavan kierron...

Eli tänään on kaks päivää myöhäs. Täytyy vissiin jossain vaiheessa testata. :D
 
Jennuli hienoa että kaikki on hyvin. :)

Nyt alkaa tuo nega kummittelemaan... :( en tiedä mitä ajattelisin siitä. :ashamed: Pitäisikö nyt luovuttaa ja odotella menkkoja alkavaksi? Vai pitäisikö vielä toivoa? :headwall:

vai onko se niin että it ain't over 'till the fat (red) lady sings.... :x
 
TORSTAI 28.8.2008[color]



KUUMEILIJAT

Mansikkatee......kp 4/ ................yk2................................Lahti
minttuli82..........kp 10/31 ...........yk2..........1.haaveissa....Nastola
Jemppi...............kp 28/32...........................1haaveissa.....Lahti
ElinaMaria......... kp 31/28............yk7.........1.haaveissa....Hollola
Hilipatuinen.......kp 2/30-33..........yk5.........2.haaveissa.....Mlä
Tuulia79............kp 32/31-35.......yk7..........2.haaveissa.....Hollola
Kerttu84............kp 35/30 ............yk2..........1. haaveissa....Hollola
humu82.............kp 46/27-33........yk4.........1.haaveissa.... Mlä
Julietta..............kp 62/37............yk3.......... 1.haaveissa.......

mukana myös:

mymmyryy,Mlä, kp 5/28 (aloittaa tositoimet lokakuun saapuessa :))
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola

[color]



PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs



 
mymmyryy toivottavasti tänään on parempi päivä, mä en edes halua ajatella miten hajoaisin jos nyt menisi joku pieleen, ja ei kai sitä kuulukkaan ajatella.. uskoen siihen että kaikki menee hyvin...

em älä mieti sitä negaa tässä kohdin, vaikka helpommin sanottu kuin tehty...
peukutan sulle niin kovasti edelleen...
 
EM pahoittelut negasta :hug:

Mulla on ollut ihan hirveä flunssa, tuntuu ettei helpota ollenkaan.
Töissä olo alkaa muutenkin tökkimään, joten saisi se plussa tulla mahdollisimman pian. :)
Tänää on ollut hassuja tuntemuksia alavatsassa, joten voisikohan olla ovis tulossa?
 
hei joa ja tervetuloa. :D

Kiitos murut. :hug: yritän nyt olla ihan rauhassa ja katsoa mitä tapahtuu. :/ ehkä viikonloppuna voisi jo näkyä jotain jos ei se täti yllätä....

hitto kun sataa, loppuis nyt niin pääsis vähän ulos kävelylle ja hakee kaupasta maitoa. Meillä kun ei ole autoa. :headwall: Kun sais töitä niin vois ostaa auton mutta eipä ennen sitä oikein... :snotty:
 
Minttuli; Täällä kans kova flunssa jo kolmatta päivää:( Paska olo. Ja mahakin vielä sekaisin. Saikulla olen. Väkisinkin miettii et onkohan vauvalla kaikki hyvin, kun itte voi näin huonosti...

Huomen aamulla pitäis viel lähtee Osloon sukujuhliin koko perheen voimin, EVVK.
Matkalaukut pitäis kaivaa vintiltä ja pakatakkin, aamu viidelt pitää olla jo kovasti menos. Mietin jo, et jätänkö väliin, saa mies lähteä lasten kanssa.

Plussatuulia kaikille! Mä unohdan jo nykyisin olevani raskaana, kuumeillessa raskautuminen pyöri mieles koko ajan;)
 
PERJANTAI 29.8.2008[color]



KUUMEILIJAT

Tuulia79............kp 1/32.............yk8..........2.haaveissa....Hollola
Hilipatuinen.......kp 3/30-33..........yk5.........2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 5/ ................yk2...............................Lahti
minttuli82..........kp 11/31 ...........yk2........1.haaveissa....Nastola
Jemppi...............kp 29/32..........................1haaveissa.....Lahti
joa84.................kp 31/28-35.......yk1........2.haaveissa.....Hollola
ElinaMaria......... kp 32/28............yk7.........1.haaveissa...Hollola
Kerttu84............kp 36/30 ............yk2..........1. haaveissa...Hollola
humu82.............kp 47/27-33........yk4.........1.haaveissa....Mlä
Julietta..............kp 63/37..............yk3.......... 1.haaveissa.......

mukana myös:

mymmyryy,Mlä, kp 6/28 (aloittaa tositoimet lokakuun saapuessa :))
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola

[color]



PLUSSANNEET[color]



jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs



 
Juu, eipä täälläkään tätiä kuulu. Vois varmaan viel ens viikolla testata. Pöh. No mut kävin eilen sportian alessa ja ostin urheilukamaa, mm kävelysauvat (keski-ikäinen) ja nyt on ainakin intoa kuntoilla.
 
tuulia muutettu on. :hug: tädin tulosta.
jennuli vielä virun samassa työpaikassa, mutta saikulla vielä, kun työhön paluu ei sujunut odotetusti. Oon ollut jo kahdessa työ haastattelussa, joista tuloksia voi odotella kahden viikon sisällä. Kaipa se kriisi hellittää otettaan jossain vaiheessa :eek: .
 
Tuulia :hug:
mymmyryy, anna itsellesi aikaa. :hug: Palaat töihin tai menet uuteen paikkaan sitten kun olet valmis.

Mie: ei menkkoja edelleenkään... :| huomenna varmaan uutta testiä kehiin, jospa siellä jo näkyisi jotain? Voihan olla tietysti että tämä on sellainen anovulatorinen kierto... :/
mä en tiiä mistä se johtuu, mut koska mun tissit ei oo yhtään kipeet niin mä luulen etten oo raskaana... jostain syystä mun mielestä tissien PITÄIS olla kipeet jos olis onnistunu... :ashamed: :LOL:
 
em sinä ja sun tissiteoriasi.... :D mun rinnat oli aina kierron puolivälin jälkeen pirun kipeät, menkkoihin asti joten sun teorian mukaan, mulla olisi jo aika monta lasta ehtinyt näinä vuosina tulla... siis mikäli kipeät rinnat tietää raskautta, muista et vaikka on paljon samoja oireita odottavilla, mutta yksilöllisiä eroja on vaikka kuinka.. :hug: =)
 

Yhteistyössä