Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

Lomat loppu :'( mut elämän on jatkuttava :LOL:
Mäki voisin tulla mukaan plussatuuleen...toiveet ois ainaki NIIIIIIIN korkeella :heart: Mut edelleen odottelen sitä oikeeta yrityksen alottamista ennen jännäilyä!

Halit kaikille :hug:
 
heeeei!
hurjasti on tullut lussia, ihanaa onnea kaikille!! ja erityisesti elinamarialle :hug: olen niiiin onnellinen sun puolesta :hug: :heart:

hmmm.. uskaltaisinkohan mä hiipailla tänne päin takaisin pikku hiljaa, alkais olla sen aika taasen B)
 
Jemppi; elämä jatkuu lomienkin jälkeen.... :)
Em; millonkas sulla nyt on laskettu aika, olet varmaan netin laskureita käyttänyt?
jennuli; mites sun la.?

Mulla tilanne ennallaan, yököttää ajoittain, nipistelee vatsaa ja kaikki ajatukset pyörii ruuassa ;)
 
mymmyryy ihana kuulla että on joku ikävöinyt :) minut voi sinne taustalle laitella, kp:t ilmottelen sitten kun ihan tosissaan alotellaan, ollaan kerrankin tjot-meiningillä menossa :whistle: mut kohta alkaa taasen tositoimet.
on tehnyt yllättävän hyvää tää palstatauko, ajatukset ovat olleet ihan muualla joten kohta siis on aikakin jo aloittaa kova kuumeilu :) en taida ihan vielä muihin pinoihin mennäkään teiän kanssa höpisen kun on pienempi porukka ja lämpösempi henki :heart:
 
mymmis sori lyhennys, ei jaksa kirjottaa ;) kiitos kysymästä, ihan kivasti, ihanaa kun pääsee "lepäämään" kotoota välillä ;) olen tässä kuitenkin haeskellut uutta paikkaa, saman lafkan palveluksesta tosin mutta meillä on niin paljon porukka (henk.kunta) muuttunut ja suurin osa uusista ovat hyviä esimerkkejä "nykyajan nuorisosta" että ei jaksa joka asiasta olla huomauttamassa :kieh:
mites sinä olet jaksellut?

nyt mun on mentävä hakemaan poikia hoidosta, sain herätty yövuoron jäljiltä sentään, vähän olen kyllä pihalla, mut ei se mtn :whistle:
palailen illemmalla taasen, mä en kohta varmaan taas pääse täältä enää millään poies, niinhän siinä aina käy :LOL:
 
umayya tervetuloa takaisin, kyllä sua onkin täällä kaivattu.. :D :hug:

em arvelinkin et varmaan on joku testi tullut tehtyä. mun limpsa projekti on nyt edennyt astettain, nyt menee maku vichyä, kun pääsisi takaisin ihan normi veteen...

mirka 16.2 olis la. ultran mukaan 12.2... =)
 
Tervetuloa lomalta Jemppi ja tervetuloa takaisin palstailemaan myös Umayya! :wave:

Ja kiitos onnitteluista. :heart: =)

Jennuli, ne kuplavedet on jo ihan hyvä! Varsinkin jos on ilman makuja niin on ihan sama ku vesi... :D Ne on mun lemppareita... välillä sorrun makuvesiin mut en usein. :saint:

Mirka meille on tulossa toukokuun toivo, eli LA olis mun omien laskelmien mukaan 12.5. :heart:

Aijuku nyt väsyttää... kävin työkkärissä ja tulevalla anopilla ja sit vielä kaverin kanssa Santa Fessä syömässä cheddar jalapenoja... nammmmm.... ei kyl kovin usein passaa niitä napostella. :D

JA ainiin, nyt tulee tunnustus: kokeilin aamulla farkkuja ja ne tuntu tosi ahdistavilta niin laitoin päälleni yhdet äitiyshousut! :LOL: No ne istuu niin hyvin mun jalkaan eikä kukaan tiedä niitten olevan äitiyshousut kun ne ei näytä siltä... :ashamed: :LOL:

Ja nyt siis rv 4+6 :D

voih. miten mä IKINÄ pääsen loppuun asti! :eek: tuntuu että neuvolaankin on ihan IKUISUUS!! :headwall: Nyt vaan jäitä hattuun pitäis saada... :snotty:
 
TIISTAI 9.9.2008[color]


KUUMEILIJAT
umayya.............kp 1/31-33..........yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Jemppi...............kp 10/32..........................1haaveissa.....Lahti
Tuulia79............kp 12/32............yk8.........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 13/20.............yk4........1.haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 14/30-33........yk5.........2.haaveissa... Mlä
Mansikkatee......kp 16/ ...............yk2...............................Lahti
minttuli82..........kp 22/31 ...........yk2........1.haaveissa....Nastola
humu82.............kp 28/27-33........................1haaveissa.....Mlä

MUKANA MYÖS:
mymmyryy,Mlä,kp 17/28 (aloittaa tositoimet lokakuussa :))
jennan äiti,Hollola
aurora81,Lahti
lottacarita, Hollola
[color]



PLUSSANNEET[color]

jennuli, Lahti, ensimmäinen
mirka1,Nastola,neljäs
kerttu84, Hollola, ensimmäinen
elinamaria, Hollola, ensimmäinen
joa84,Hollola, toinen, haamuilee



 
em kyllä sä pääset..vastahan mäkin plussasin ja kohta ollaan jo puolivälissä.. alussa kuten tiiet voi olla ihan hirmusti sitä turvotusta, joten miksi ei voisi olla housuissa mitkä tuntuu mukavilta.. mä voisin vaihtaa pysyvästi äippähousuihin on niin mukavia jalassa, en oikein tykännyt maku vichystä, joten tavallista tai ihan vettä kehiin sitten tänään.. kiitos myötäelämisestä suuressa limpsanhimonalasajo kamppanjassa... =)
 
EM kiitos :) ja kyllä sinä pääset pitkälle, mä olen niin onnellinen sun puolesta! :hug:

hmmm, voit laittaa mymmyryy mulle seuraavan janan:
umayya..........kp 1/31-33...........yk1........3.haaveissa....Kärkölä
alotetaan yk:t alusta, en meinaa muista enää mihin jäimmekään ja ihan kiva näin, ei tunnu niin pitkälle ajalle ;)

jennuli valitset noista vichyistä vähäsuolaisen tai suolattoman niin voit huoletta juoda, ja sitä paitsi jos kärsit suonenvedoista tai krampeista jaloissa, vichy auttaa niihin, magnesiumi yleensäkin, joten banaannia ja vichyä namaan, näin mulle sanoi sisätautilääkäri kun molemmissa raskauksissa mulla on magnesiumit menneet alas
:)
 
Kiitos Jennuli ja Umaaya. :) Tuntuu vaan että päivät matelee niin hitaasti... ehkä se on pelkoa keskenmenosta. Toivois että viikot menis äkkiä niin pienellä olisi paremmat mahdollisuudet selvitä... :snotty:

Yritän miettiä että kaikki menee varmasti hyvin mutta silti vähän pelottaa... :ashamed:

tänään rv5
 
mymmyryy kiitos :)

EM en voi sanoa että tiedän miltä sinusta tuntuu kun en tiedä, mutta voin sanoa että sulla on enää muutama hassu viikko siihen rv12:sta, koeta keksiä jotakin tekemistä, käyt kavereiden kanssa jossain yms, josko se vähän helpottais, muuten en voi kuin odottaa sun kanssasi :hug:

nyt pitää hieman mennä siivomaan kun kerran on tää ruhtinaallinen 1 vapaapäivä, ip:stä lähdetään morjestaan mun vanhempia poikien kanssa jottei ihan mökkiydytä tänne..
 
Heippa taas pitkästä aikaa. Tuolla jo huhuiltiinkin humun kiertopäivien perään, eli nyt mennään kp28/27-33. Olen tarkoituksella pitänyt vähän taukoa täältä ja koittanut olla stressaamatta näistä asioista. Saas nähä kuin tässä kierrossa käy. Ja Elina Marialle hirmusesti onnea!!!
 
Kiitos kaikille :wave: Tosiaan yritän tässä pikkuhiljaa palailla arkeen ja työhön.. Jotenkin äitiysloman mahdollisuus kiinnostais erityisesti :LOL:

Kiva, kun muitakin palailee takaisin remmiin ja humulle plussaonnea ;)
 
Kirjoittelin pätkän tekstiä ja sitten pentele hävisi!!! :kieh: :kieh:
humu laitatko vielä monettako kuumeilette ja mistä päin oot!? Mä oon blondi enkä muista ulkoolta :ashamed: .
Miten sujui hilipatuisen työpaikkaneuvottelut?
Jemppi sinne äippälomalle siintäis tämänkin mieli.

(.) Eilen aloitin nyt sitten foolihapon syönnin, eipä mene seuraava kesken sen takia :headwall: ...

Ja humu +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: hurrikaani sinne!
 

Yhteistyössä