Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

Moikka vaan kaikille =)

Mä en oo yksinkertaisesti ehtinyt koneelle, kun mies oli ensin mökillä ja sitten työmatkalla ja tuo poika on järjestänyt töiden lisäksi tarpeeksi ohjelmaa :)

Em Onneksi ei ole enää vuotoa *pitää kaikkia peukkuja ja varpaita pysytyssä* Itellä hieman tuhrua tänään joten katsotaan että alkaako kunnolla vai pitääkö ennen hollolan tapaamista tehdä jonkinlainen testi ;)

Muutakin piti kommentoida mutta en enää muista että mitä. Meillä on pojalla kuumetta ja isäntää ei tosiaan ole viikkoon oikeastaan näkynyt kuin vilaukselta niin alkaa väsymys jo painamaan kun on hoitanut yksin kaikki hommat.

Että tälläistä tältä suunnalta :)
 
Jemppi :hug: voi harmi!!! :(
mutta PALJON ONNEA synttäreitten johdosta!!! :heart: :flower:

Hilipatuinen :eek: onhan sun pakko testata ennen sitä!!! :D Pidän peukkuja!

(.) mitähän sitä tekis... harmaa päivä. Meillä olis yks pöytäprojekti. pitäis hioa ja petsata keittiön pöydät ja sama pitäis tehä yhelle arkulle... :p Tänään vois jotain mukavaa askarrellakkin... hmm. tai leipoa. =)
 
mymmyryy täällä minä olen :wave: on ollut niin kiirettä että olen vaan kerennyt pikaseen käydä lukemassa :ashamed:

jemppi
oikein paljon onnea :flower: synttärin johdosta, mutta pahoitteluni tädistä :hug:

hilipatuinen nyt äkkiä testaamaan, ei saa pitää piinassa

:whistle:

tapaamiseen mulla on vielä pientä taivuttelua, mutta eiköhän se tän illan jälkeen onnistu :whistle: ;) :D :saint:
 
HILIPATUINEN hep testaamaan ny.
umayya kiire ei oo hyvästä ;) :whistle: . Mitäs muuta kuuluu?
Lisään tekstiä, kun äsken ehtinyt kirjoittaa...
(.) Elikkäs oli taas eilen kuukausipäivä vauvan kuolemasta ja synnytyksestä. Mieli on ollut hieman
. Kattoin tossa aamulla itteäni peilistä (olin siis ihan alasti) ja näinhän siinä sitten kävi
. Maha roikkuu vaikka siis synnytyksestä on jo kaksi kuukautta. Olis pitänyt päästä jo kuosiin takaisin. En oo kyllä jaksanutkaan tehdä mitään eikä kipeenä oikeen saakaan tehdä mitään
. Ensi viikolla aloitan kyllä salireenit
. Voi kun pyörä olis kunnossa niin vois mennä pyörällä töihin, kun on ilmoja vielä
. Varoitan jo näin etukäteen, ettette tapaamisessa pelästy, että mikä kummajainen paikalle saapuu vyöryen salamallaan.

Sitten vielä yksi asia: mitäs kummaa tää on? Mulla sattuu mahaa, oon hormonihirviö, huudan, karjun ja oon kamala. Tissit on piip kipeet. Just vasta täti pakkas kamansa ja häipyi. Alaselkää särkee ja juilii. Nyt en ymmärrä enää lainkaan mitään.
Kp:kin on jotain 8 tai 9. En ny muista ulkoota.
Kauniita unia kaikille! Tää lähtee kohta sänkyyn pohtimaan tätä mualiman menoa...
 

28.9.2008[color]


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Hilipatuinen.......kp 2/30-33........yk6.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 2/32..........................1haaveissa.....Lahti
Mansikkatee......kp 3/ ...............yk3...............................Lahti
minttuli82..........kp 4/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola
mymmyryy.........kp 9/27.............tjot........3. elävä haaveissa,Mä
umayya.............kp 20/31-33.......yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Tuulia79............kp 31/32............yk8........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 32/20.............yk4.......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mä, 1.tulossa, la 23.5.09,


 
Moikka!

Täällä harmitti hetken, mutta nyt on jo tosi hyvä mieli. Kiitokset lohdutuksen sanoista, onhan se totta että yrityskierrot on vasta aikas vähäset. Mä en yleensä jaksa kauaa surra, niin kun en esimerkiksi koskaan riidelläkään mistään. Oon sitä mieltä et elämä on liian lyhyt sellaseen.

Kolmivuorotyöstä haluisin pois. Niitä paikkoja on vaan mun alalla tosi vähän. Meinaan nyt lokakuussa hakea ammatillisiin erikoistumisopintoihin niin jos ne sitten auttas sen työpaikan etsimisessä. Jouluun asti ainakin oon meinannu tuolla meillä olla.

Onnea Jempille synttäreistä!
 
Mansikkatee mäkin halusin vuorotyöstä pois ja vaihdoin työpaikkaa. Nyt ei huolta tiedän, että viikonloput aina vapaat. Ja olen tiettyyn aikaan viimeistään kotona.
Keikkaa voi tehdä, silloin kun ITSE haluaa vkonlopun tehdä työtä...
Hilippa :hug: :hug: .
 
Olkihatussa voitas treffata, mä laitan sinne sähköpostia kunhan muistan...
Tulossa mukaan:

ElinaMaria
Jennuli
Humu82
umayya (jos saa tirehtööriltä luvan :whistle: )
mymmyryy (tää on tirehtöörille jo ilmottanut :LOL: )
Hilipatuinen
[/quote]
Kuka unohtu? Ilmoittautukoon huutamalla HEP! :attn:

Eli siis LA 4.10 KLO 15->
 

on viikon ensimmäinen päivä, valitettavasti.
28.9.2008[color]


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Hilipatuinen.......kp 3/30-33........yk6.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 3/32..........................1haaveissa.....Lahti
Mansikkatee......kp 4/ ...............yk3...............................Lahti
minttuli82..........kp 5/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola
mymmyryy.........kp 10/27.............tjot........3. elävä haaveissa,Mä
umayya.............kp 21/31-33.......yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Tuulia79............kp 32/32............yk8........2.haaveissa....Hollola
Julietta..............kp 33/20.............yk4.......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mä, 1.tulossa, la 23.5.09,



 
Tulossa ollaan! :wave: :D

On kivaa kyllä tavata teidät kaikki! mymmyryy en mä ainakaan sua säikähdä!!! :LOL: Mä hurautan pyörällä paikalle satoi tai paistoi... :p Eli näette joko hyvin märän minut tai ehkä vähän paremmassa kuosissa olevan minut. :D saatiinkos me se loossi?

Mansikkatee hyvä asenne!! :flower: Kyllä se teilläkin pian onnistaa. :)

Hilipatuiselle :hug: menkoista. Alkais jo olemaan kyllä teidän vuoro pikkuhiljaa.

(.) kävin tänään tupperkutsuilla... hitto että on kalliita purkkeja! :eek: ja aika paljon turhiakin purkkeja... tilasin kuitenkin sitruspusertimen ja sellaisen mittalusikkasetin koska meillä ei ole 1 desin mittaa!! :eek:
 
Uskomaton tunne! Tunsin ja siis tunnen edelleen vauvan liikkeet, pieniä "kuplia" alavatsalla!
Olin tuntevinani jo la, mut vähän silloin epäilytti, nyt ei enää!
Viikkoja 13+2, mut näin jo neljättä odottaessa (siis jo moninkertainen uudelleensynnyttäjä...heh), niin pystyy kai tuntemaan liikkeet jo hyvin varhain. Niin myös edellises raskaudes tunsin.

Nyt mä istun täs koneella, enkä uskalla liikahtaakkaan, ettei vauva lopeta ;)
 
Moi vaan kaikille!

Valitettavasti en pääse tapaamiseen, kun olemme menossa Kotkaan äitini luo käymään. Toivottavasti tapaaminen on mielenkiintoinen ja saatte juttua aikaan.

Täällä ei ole vielä oireita suuntaan tai toiseen. Ei ollut kyllä viime kerrallakaan, joten ei tässä osaa odottaa oikein mitään.

Tyttö ollut kipeänä koko viikon ja keskiviikkona aloittaa päiväkodin. Niin se on äidin vauva jo kasvanut isoksi tytöksi.
 

29.9.2008[color]


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Tuulia79............kp 1/32............yk8........2.haaveissa....Hollola
Hilipatuinen.......kp 4/30-33........yk6.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 4/32..........................1haaveissa.....Lahti
Mansikkatee......kp 5/ ...............yk3...............................Lahti
minttuli82..........kp 6/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola
mymmyryy.........kp 11/27.............tjot........3. elävä haaveissa,Mä
umayya.............kp 22/31-33.......yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Julietta..............kp 34/20.............yk4.......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mä, 1.tulossa, la 23.5.09,




 
tuulia :hug:
mirka ihanaa :heart:
tapaaminen hitto kun meinaa mennä vaikeeksi, tosiaan olen lähdössä työporukan tykyreissulle sunnuntaina ja mies on kovinkin vastahankainen, kovin olen tulossa kunhan saan sovittua sen miehen kanssa..
unohdin viimeksi mansikkateelle ja minttulille :hug: tädin tulosta, vaikka siitä on nyt jo aikaa :ashamed:
 
Tuulia :hug:

Täällä on toivuttu tädistä ja nyt vain uutta matoa koukkuun!
Vähän masentaa se, kun en tunne ovulaatiota enkä tiedä haluanko ostaa ovulaatiotestejä, pelkään, että sitten menee liikaa yrittämiseksi...täytyy vaan kellistää mies joka toinen päivä :LOL:
 

Yhteistyössä