Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

Moikka!

umayya:lle Kiitokset halista.

Täällä laitetaan uutta putkeen, tosissaan jos vaikka kolmas kerta toden sanoisi.

Minttulille: Ootko sä kokeillut niitä netin ovulaatiolaskureita? Mä oon laittanut mun päivät useempaan ja sit laskenu niistä jonkun näkösen keskiarvon. Joku niistä antoi myös suoraan ajan jona on se hedelmällisin aika. Mulla kun myös on nyt näköjään kierto vähän sekasin. Elikkä meillä siis pupuillaan sinä hedelmällisimpänä aikana joka tai joka toinen päivä. Tosin mä kyllä ainakin viime kierrossa myös bongasin ovulaation.

Mymmyryy:Minkä alan paikka se sun on? Oiskos siellä toistain paikkaa? ;) Alan olemaan aikas epätoivonen tuon työpaikan suhteen, stressiä pukkaa töissä. Nyt just kun ei sais stressata kun sit ei ainakaan tuu vauvoja.

Musta ois kiva päästä tapaamiseen, mutta meille osuu sulhon veljen pojan, sekä mun parhaan kaverin synttärit samalle päivälle.

 


on keskellä viikkoa!
29.9.2008[color]


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Tuulia79............kp 2/32............yk8........2.haaveissa....Hollola
Hilipatuinen.......kp 5/30-33........yk6.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 5/32..........................1haaveissa.....Lahti
Mansikkatee......kp 6/ ...............yk3...............................Lahti
minttuli82..........kp 7/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola
mymmyryy.........kp 12/27.............tjot........3. elävä haaveissa,Mä
umayya.............kp 23/31-33.......yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Julietta..............kp 35/20.............yk4.......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mä, 1.tulossa, la 23.5.09,


 
umayya toivottavasti pääset =)

tuulia :/ hö hö..

( . ) flunssa vielä riesana kohta tohtorille, mulle tuleekin tosiaan oikein mamma vkl, meillä on perjantaina tosiaan helsingissä illanvietto toisten mamma palstalaisten kanssa, mutta eiköhän siitä lauantaiksi toivu.. =) kiva nähdä teitäkin..

jennuli rv21
 
Heippa hei

Poika toipui just korvatulehduksesta, niin nyt oon ite kuumeessa :snotty:

:hug: niille jotka täti yllätti.

netin ovulaatiolaskureita mäkin oon käyttänyt silleen että oon just laittanut useamman päivän ja saanut siitä jonkunlaista suuntaa.

ajatus ei kulje taas yhtään. Mä kerroin tänää miehelle että olisin lähdössä lauantaina tälläiseen tapaamiseen. Ei nauranut onneksi mulle kun aattelin että se ei ihan ymmärrä :)
 
joo-o, kerran viel kysäsen tänään illalla josko saan tapaamiseen lähtä, sit annan olla kun en viitti toista suututtaa..
jos muuten pääsen tulemaan niin mun kyytiin mahtuu jos tarvii kyytiä, jos olet matkan varrelta tulossa, en kaameesti lähde mihkään kiertelemään..

onpas muuten kp:t hurahdellut aika nopeeta eteenpäin.. onneks on viel tuo tyky-reissu sunnuntai-maanantai niin menee tuo loppukin nopeeta. aion viel hyvällä omalla tunnolla juoda kun en ole ikuna työporukan kanssa ottanut alkomahoolia ja aina on ollut tylsää kun selvinpäin olen ollut. jos sitten vaikka ei enää kykene ottamaan vähään aikaan :saint:
 
Voidaanhan me sitten vielä pitää uusi tapaaminen jossain vaiheessa. :) Olisi tietysti kivaa että mahdollisimman moni pääsis!

Hilipatuinen ja jennuli :hug: pikaista paranemista!

(.) täällä paha olo jatkuu... aamuisin en voi mennä keittiöön kun siippa on keittänyt kahvia. :x pitää syödä KOKO AJAN niin ei tule paha olo. Taitaa meikäläisestä tulla aika pullukka jos tätä vauhtia jatkuu..... :LOL: Meen tänään kiinalaiseen kaverin kanssa... mikä on lahden paras kiinalainen ravintola?
 
Hilippa ja jennuli toi voi kestää, kestää, kestää ja kestää toi nuha siis.
EM Järvenpäästä olisin osannut kertoa hyvän kiinalaisen, mutten Lahdesta :ashamed: .
(.) Tänään reippailin töihin. Onneksi ei ollut pakkasta!
umayya noi miehet on välillä...
 


kohta on viikonloppu!!
29.9.2008[color]


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Tuulia79............kp 3/32............yk8........2.haaveissa....Hollola
Hilipatuinen.......kp 6/30-33........yk6.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 6/32..........................1haaveissa.....Lahti
Mansikkatee......kp 7/ ...............yk3...............................Lahti
minttuli82..........kp 8/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola
mymmyryy.........kp 13/27.............tjot........3. elävä haaveissa,Mä
umayya.............kp 24/31-33.......yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Julietta..............kp 36/20.............yk4.......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mä, 1.tulossa, la 23.5.09,

 
em onnea matkaan, tuu sit heti kertoo kuulumiset, minne kiinalaiseen päädyitte??
ja saitko syötyä mittee, mä en olis noilla viikoilla pystynyt edes harkitsee ravintolaan menoa, onneksi se aika on ohi =)

huomenta vaan muillekin :wave:
 
Huomenta vaan :)

Oon vielä tänään kotona ja huomenna meen töihin. Kuumetta ei oo enää mutta kurkku on kipee.

EM Toivottavasti pienellä oli kaikki hyvin :heart:
MymmisPohditaan vaan.
Saiko umayya isännältä luvan lähteä?

Tää menee nyt syömään jotain aamupalaa.... :wave:
 
Kaikki hyvin! Sydän sykki siellä missä pitikin ja koko vastasi viikkoja 8+4. :heart:
Olo on helpottunut ja onnellinen! Ehkä nyt uskallan taas nauttia tästä raskaudesta!! :D

Jennuli käytiin siinä Hämeenkadulla olevassa isossa kiinalaisessa.. en nyt muista sen nimeä. Ja sain syötyä! :D Kanaa, bambua ja herkkusieniä. NAM. :p

EM 8+2
 
em, eiks oo ihana tunne kun näkee/kuulee pienokaisen ekaa kertaa?! :heart: Onnea!

Mulla paha olo jatkuu yhä, kun muistaa syödä parin tunninn välein, niin pystyy jotenkuten toimimaan;) Ja se syöminen kyllä jo näkyy...

mansikkatee ja minttuli, voin sanoa omasta (ja usean ystävän) kokemuksesta, että ovulaatiolaskureihin ei voi luottaa. Mulla ja tutuilla ovis on heittänyt laskurin päivästä jopa 10pv suuntaan ja toiseen! Toisiksi varmin tapa on testailla ovistikuilla ja kyllähän sen oviksen oppii tuntemaankin, ja touhuilla silloin. Mutta kaikista varmin (tämä toimi meillä!) tapa on touhuilla koko kierron ajan joka toinen päivä;)
Kokeilkaa! Ja kivaakihan se on ;)
 
Jemppi oli iso ruokalista eikä mikään ihan tosi kalliskaan mut ei ihan halpispaikkakaan.. pääruuat pyöri siinä 11-13 euron kieppeillä, hienommat sapuskat oli sitten siinä 20 euroa. Oli hyvää mutta kaveri otti siellä jotain missä oli yksi chilin kuva (yksi chili = mieto, kolme chiliä = tosi tulinen) No se oli kyllä NIIN tulista että huulia poltteli vaikka maistoin vain yhden pienen palan!!! :eek: En tiiä menikö niillä tilaus väärin vai mitä. :)

Kiitos onnitteluista! Kyllä on huojentunut olo. :)

Mulla on Mirkan kanssa vähän sama juttu, pitää muistaa syödä melkein koko ajan niin ei tuu paha olo. :)

EM ja Dodo Augusta 8+2 :heart:

Kattokaa nyt mikä työnimi lapselle tuli... :LOL: se saatiin summamutikkamenetelmällä selaamalla Kustaa Vilkunan nimikirjaa ja tökkäämällä sormi johonkin... voi laps' parkaa. :D
 
:kieh: ei väkisin sitten niin... toisaalta mä ymmärrän kun olen siis lähdössä vuorokaudeksi pois sunnuntaina, mut kerpele ei kai nyt yks kaks tai kolme tuntii voi olla niin....
eli en siis pääse tulemaan, jos vaikka uudemman kerran jossain vaiheessa järkättäis tapaamista niin silloin kyllä saavun paikalle....

EM ihania uutisia sinulla :heart: olen niiiiiin onnellinen sun puolesta :hug:
 


arjen vimonen päivä!!
3.10.2008[color]


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Tuulia79............kp 4/32............yk8........2.haaveissa....Hollola
Hilipatuinen.......kp 7/30-33........yk6.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 7/32..........................1haaveissa.....Lahti
Mansikkatee......kp 8/ ...............yk3...............................Lahti
minttuli82..........kp 9/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola
mymmyryy.........kp 14/27.............tjot........3. elävä haaveissa,Mä
umayya.............kp 25/31-33.......yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Julietta..............kp 37/20.............yk4.......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mä, 1.tulossa, la 23.5.09,



 
En minäkään valitettavasti paikalle pääse, on koko viikonloppu täynnä ohjelmaa (kahdet synttärit, ratsastustuntien pito, elokuviin meno, miehen siskon perheen kyläily, heinän haku jne), kuten yleensäkin. Mutta toivotan teille rattoisaa tapaamista!

Ja ajattelin nukkua hurjat univelat pois, ei ole nytkään kaukana etten nukahda tähän koneelle, niin ja töissä olen...
 

Yhteistyössä