Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

Mirka melkein oikein! :D Tumma tukka mulla on mutta pitkä... tuonne lapaluihin asti. Hmm... en mä mikään hirveen lyhytkään ole, en kyllä pitkäkään. Tällanen sopiva. :D eli 165 cm.

Mansikkatee mäkin taidan tietää kuka sä olet. :) Yks tuttu kertoi että sä olit menny kihloihin samaan aikaan kun sä kerroit siitä täällä. :D Mä oon varsinainen Miss Marple... :LOL: Tsemppiä oviksen hyödyntämiseen!!

Joo. Myönnän. Mä aina komensin kaikkia reeneissä!! :saint:

Jemppi tsemppiä sinnekin oviksen hyödyntämiseen... tai jos meni jo niin toivotaan parasta!!

Kerttu ihan varmasti kaikki on hyvin! :hug: Se ultra helpottaa mieltä. Tänään kun kävin neuvolassa niin se neuvolantäti sanoi että enää ei ole suurtakaan km riskiä kun on kerran todettu ettei kyseessä ole tm. Uskon että sullakin kaikki hyvin, mutta ainahan sitä huolehtii kaiken maailman asioista.

(.) Eka neuvola siis tänään. Oli kiva neuvolan täti! Sanoi että jos joku huolettaa tms niin sinne voi aina soittaa ja kannattaakin. Jos niitä asioita pohtii vaan itsekseen niin ne kasvaa aina liian isoiksi möröiksi!! Sanoi myös että sitten kun ollaan pidemmällä niin jos huolettaa ettei vauva liiku tms niin aina voi mennä neuvolaan ja sen verran löytyy aikaa että voivat kuunnella sydänäänet. :) Eikö kuulostakkin ihanalta tädiltä?

Muuten neuvolassa kaikki ok! Pissa puhdas, hb 138 ja paineet 110/74. Muutaman viikon päästä tuleekin kutsu np-ultraan. :)

EM ja Dodo 8+6 :heart:
 
Jouduin päivittään jo nyt, koska tää menee vällyjen väliin. Päätä särkee ja olo ei oo hyvä. Päänsärky kylläkin johtuu siitä, että kävin hammaslääkärissä porattavana (enempää ei varmaan tarvi kertoa!!! :/ ). Ientulehduskin oli kerennyt tulla ton lohjenneen hampaan kohdalle. Että näin täällä...Elämä on täydellistä. Mutta toisaalta, on hyvä hoidattaa hampaat nyt eikä sitten raskaana ollessa :x .
kerttu nyt yltiöpositiivisuutta kehiin!! (Joo itsekään en siihen silloin raskaana ollessa pystynyt.) :heart: Sormi rupee oleen kunnossa. Töissä pidin kyllä hanskoja likasimmissa töissä, ettei nyt ihan ehdoin tahdoin pöpöjä mee haavaan...
mirka toi sun kuvaus musta meni kyllä niin mettään kuin vain voi mennä :LOL: :LOL: .mansikkatee pääsi askeleen lähemmäs, eli oon LYHYT mutta lonti :saint: .

SEURAAVAA TAPAAMISTA VOIS RUVETA SILLÄ ASTEELLA POHTIMAAN, ETTÄ NÄHDÄÄNKÖ TÄN VAI ENS VUODEN PUOLELLA? OLKIHATTU PAIKKANA OLI HYVÄ JA RUOKAKIN OLI MITÄ MAINIOINTA.
 
mansikkatee; aikametsään meni :D Keskipitkä, vaaleat puolipitkät hiukset ja kai sitä joskus oli siro (tai hoikka ehkä kuvais paremmin), mut tän IIHANAN raskauden aikana on tullut jo 12KG painoa (rv 14+2)!!!!
kerttu; usko pois, kaikki hyvin! Mulla vieläkin ajoittain km pelko, kun liikaa iloitsee vauvasta, niin tuntuu, et kohta varmasti rangaistaan :ashamed: Mutta eihän siitä elämisestä mitään tulis jos pelätä tarvis koko ajan, pakko vain uskoo ja toivoo parasta.

Mulla oli neuvola tänään, painoa oli tullut 1kk aikana 2g, mutta ei syytä huoleen...hih
hb loistava ja muutkin tsydeemit ok. Ja vaavin sydän veti 152krt/min :)
 
Kiitos paljon joo lauantai seurasta :flower:

Mirka Mä oon 167 pitkä, ja mul on ruskeet lapoihin ylettävät hiukset... :)

EM Kiva että oli kiva neuvolantäti. Se helpottaa aina =)

Mymmis Koita parantua. Nyt on tosi paljon liikkeellä just tota että alkaa ensin päänsärky ja sitte nousee kuume :/

Omaan napaan ei kuulu oikeestaan mitään. Mä en yksinkertaisesti kerinnyt soittaa tänään neuvolaan ja kysyä kun aloin miettii että kun oon rh negatiivinen ja mun ois pitänyt synnytyksen jälkeen saada se joku piikki, mutta kun poika oli samaa veriryhmää kuin minä niin mulle sanottiin ettei tarvi. Mutta olisiko sittenkin tarvinnut. Tulipas sekavasti. Huomenna soitan sitten. Oviksen tuloa odottelen :)

Hilipatuinen :wave:
 
mielikuvista juu siis 10 vuotta sitten mulla oli vielä pitkät pitkät hiukset, jotka olivat vaaleet, mä painoin 50 kg, mutta nyt jo useamman vuoden peilistä on katsonut mustahiuksinen erittäin naiselliset muodot omaava, lyhyen läntä emäntä (pituutta 160 cm) että pieni bllondi on kyllä kadonnut jonnekkin erittäin kauaksi.. :D :D

em mäkin haluan sun neuvolan tädille... kiva että kaikki mallillaan

kerttuako huoletti raskaus, et missä mennään, siihen uskoen et kaikki hyvin, tsemppiä :hug:

tapaamisesta juu olkihattu oli kiva paikka mustakin, ja mulle passaa näkeminen koska vaan (ainakin melkein ) :D

pitkä päivä takana joten nyt nukkumaan
 

KESKIVIIKKO
ON KESKELLÄ VIIKKOA!
8.10.2008[color]


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Tuulia79............kp 9/32............yk10........2.haaveissa....Hollola
Hilipatuinen.......kp 11/30-33........yk6.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 12/32..........................1haaveissa.....Lahti
Mansikkatee......kp 13/ ...............yk3...............................Lahti
minttuli82..........kp 14/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola
umayya.............kp 30/31-33.......yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Julietta..............kp 42/20.............yk4.......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
mymmyryy.........kp 19/27.............tjot........3. elävä haaveissa,Mlä kuukausi kuitenkin vielä odottelua:(

Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mä, 1.tulossa, la 23.5.09,




 
täällä ollaan! :wave:

En oo ehtiny paljon koneelle kun on ollut ruoanlaittoa, siivousta ja pipon virkkausta. Kaverilla on lauantaina synttärit, asuu oulussa enkä pääse siis pippaloihin mutta lähetän paketin. Laitan siihen mun tekemän pipon, vähän kuivattuja sieniä ja jonkun ihanan sienikeittoreseptin ja sellaisen itsetehdyn korun... :) Ja ehkä vähän suklaatakin. ;)

Jee huomenna saan uutta väriä tukkaan! :D
 
jennuli, älä riko itseäs tai väsytä ihan loppuun! Sun pitää olla hyvässä kunnossa ja voimissasi kun vaavi syntyy, että sitten jaksat. Joten saikkua vain, jos paikat prakaa.

Asia ei tietysti mulle kuulu, mutta sä kun odotat yksin, niin onko sulla muuten tukiverkostoa ympärillä että saat apua tarvittaessa? Voin ainakin omasta kokemuksesta sanoa, että yksin en olisi kuuna päivänä selvinnyt yhdestäkään vauva-ajasta! Aluks sitä on niin kipee, sitten tulee väsymys. Ei ne ekat 3kk mitään juhlaa ole olleet vaikka isä, mummot ja tädit on häärineet apuna. Tai... voihan ne joillekin olla, kai se on yksilöllistä. Mut apu on varmasti tarpeen, vaikka tehomami olisikin.
 
huhhuh..........................
tykyily vei sitten odotetusti viimeisetkin työkyvyn rippeet, valvoin koko saakelin reissun ja ryyppäsin :eek: :eek: mää en oo ikinä tuolleen tehnyt ja kyl vielkin vavisuttaa B)

noista mielikuvista, mulla on punaset hiu,set, lapaluihin asti ja oon sellanen keskipitkä tyyppi, oikeesti kyllä olen blondi :D
mä en osaa oikeen kenestäkään kehittää mitään mielikuvia..

juuh, se alkais sitten kierto pikkuhiljaa lähetä loppuaan, saa nähä miten käy vai käykö mitään, mut enää en ota ressiä, tärppää sitten kun sen aika on, aion siihen asti elää normielämää enkä vaivu epätoivoon, sen opin tuossa kesällä..

jups, nyt pitää mennä laitteleen pyykit ja töihin käy matka sen jälkeen.. ei kyl huvita sit pätkääkään, onneks kahen viikon päästä pääsee uuteen paikkaan jo :D
 
Odottajat!ja kuumeilijatkin! Myynnissä olis mustat S-koon mammahousut. Pellava/puuvilla sekoitetta. Kolme krt käytetty ja kerran pesty, kuin uudet. Mä en voi niitä käyttää, koska keräävät kaikki karvat ja meillä niitä riittää (2kissaa ja 3koiraa)! Muuten tosi kivat, mutta en pääse kotiovesta lähtemään ilman että tarvisi käyttää tarraharjaa;) Joten...ei kotiin, missä muita lemmikeitä;)
humu, kaikki on HYVIN, usko pois!! Onko teidän neuvolas ultra? Jos on, niin pyydä et lekuri kattois masuasukin.
 
Mirka ja Mansikkatee mä olen 169 cm pitkä ja mulla on vaalean ruskeat lapaluihin yltävät hiukset. Joten ei kovin kaukaa hakenut.... =)

Mä en oikein tiedä mun vauvasuunnitelmista tällä hetkellä, kun me päätettiin mennä naimisiin ens elokuussa! Olen mielettömän onnellinen asiasta ja kovasti jo juhlia suunnittelen, mutta en tahtoisi aloittaa ehkäsyä enään....kait sitä voi isolla mahallakin naimisiin mennä? =)
 
Minttuli Onnittelut päätöksestä! :flower: Tottakai voi isolla mahalla mennä ;)

Meillä on kanssa just häät se syy minkä takia ei yritetä...siis miehen opiskeluiden lisäks.. Häät ois helmikuussa tulossa ;)
 
Meillä kans menee vauvan tulon mukaan häät. Elikkäs kesällä 2010 varmaan mennään, mutta jos ei vauvaa kuulu niin sitten jo ens kesänä. Ovista on täällä hyödynnetty. Jospa kolmas kerta toden sanoisi. Harmi vaan kun ei tiiä tarkkaa päivää kun tuo kierto on sen verran sekasin.

EMKukas musta on juorunnut? Eipä siinä mitään, niin kauan kun positiivista puhutaan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mirka1:
jennuli

Asia ei tietysti mulle kuulu, mutta sä kun odotat yksin, niin onko sulla muuten tukiverkostoa ympärillä että saat apua tarvittaessa?
koen kyllä että mulla on erittäin vahva verkosta ympärilläni, ihan tässä lähellä, tiedän ettei se varmasti helppoa ole, mutta mulla on luja usko siihen, että pärjään, asia kerrallaan, silloin itkien kun itkettää ja sitten taas nauraen, onneksi en ole ihan eka äiti joka on lapsen kanssa yksin, en osaa kuvitella mitä kaikkia haasteita elämä eteen tuo, mutta jokaikiseen niistä olen tarttumassa kovalla tahdolla, koska tämä vauva on suurinta ja ihaninta mitä mulla on ja tulee olemaan.. aina saa kysellä kyllä, mutta tähän mä en osaa tämän enempiä vastata..vielä... =)



humu tsemppiä huomiselle!!!

kaikki morsiammet kohta teistä voidaan tehdä hääkuumeilijat ketju tähän rinnalle teitä on sen verran monta, mä voin sit fiilistellä mukana kun on tullut kaasoiltua jonkun kerran ja joo, no olihan ne omat häätkin kerran jo suunnitteilla, jotka sitten peruuntui.. häät on silti aina niin ihania =)

nyt syömään.. :D
 

TORSTAI
KOHTA ON JO JÄLLEEN VIIKONLOPPU!

9.10.2008[color]


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Tuulia79............kp10/32............yk10........2.haaveissa....Hollola
Hilipatuinen.......kp 12/30-33........yk6.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 13/32..........................1haaveissa.....Lahti
Mansikkatee......kp 14/ ...............yk3...............................Lahti
minttuli82..........kp 15/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola
umayya.............kp 31/31-33.......yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Julietta..............kp 43/20.............yk4.......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
mymmyryy.........kp 20/27.............tjot........3. elävä haaveissa,Mlä kuukausi kuitenkin vielä odottelua:(

Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mä, 1.tulossa, la 23.5.09,


 
em minkä väriset kutrit sulla ny on?
jennuli edelleen oon samaa mieltä, että elä riskeeraa :attn: .
humu elä ressaa, hyvin se todellakin menee. Sano mun sanoneen :whistle: .
umayya hyvä, että oli onnistunut reissu, kaikinpuolin... :whistle: :x ;) :LOL: :saint: .
minttuli raskaana oleva morsian hehkuu ihan omalla tavallaan. Joten naimisiin vaan isommallakin mahalla :D .
jemppi ja mansikkatee tekin morsmaikkuja :flower: . Teitähän on vaikka kuinka ja monta :flower: .
(.) Päivä kerrallaan eletään ja mennäään. Kiirettä pitää kaikilla suunnilla.
 
Mansikkatee.... yks vaan juorusi. :D Sanoi että olit menny kihloihin ja hypistelly vauvanvaatteita. :) Siks mä veikkaan et sä oot se sama henkilö. ;)

Häistä.... meijän häitä varmaan tosiaan siirretään. piti ens kesänä mennä naimisiin mutta katotaan siirtyykö syksyyn vai ihan vuodella eteenpäin. :)

mymmis mun uus tukka on kiva... siihen laitettiin sellasia violetinpunaisia raitoja!
Tossa olis yks kuva.. oho! siinä melkein näkyy tissi. no ei onneks näy ihan. :p

 
Moi vaan kaikille!

Täällä ollut sellaista hulinaa pari viime viikkoa, ettei ole kerinnyt kirjoitella. Tyttö aloitti päiväkodin ja mies koulutuksen.

Töitä olen hakenut, mutta mitään ei ole vielä tapahtunut. Tosin ei tässä vielä mitään kiirettä ole, kun saan vielä kotihoidontukea neljä kuukautta.

Katselin listasta, että on aika samoja kiertopäiviä menossa. Toivotaan, että lykästää ja päästään plussaamaan.
 

PERJANTAI
KOHTA ON JO JÄLLEEN VIIKONLOPPU!

10.10.2008[color]


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Tuulia79............kp11/32............yk10........2.haaveissa....Hollola
Hilipatuinen.......kp 13/30-33........yk6.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 14/32..........................1haaveissa.....Lahti
Mansikkatee......kp 15/ ...............yk3...............................Lahti
minttuli82..........kp 16/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola
umayya.............kp 32/31-33.......yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Julietta..............kp 44/20.............yk4.......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
mymmyryy.........kp 21/27.............tjot........3. elävä haaveissa,Mlä kuukausi kuitenkin vielä odottelua:(

Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mä, 1.tulossa, la 23.5.09,



 

Yhteistyössä