Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

hilippa ja humppa vastattu valitettavan myöhään. Mulle sattu tossa aiemmin siivoustapaturma.
Ei siis kannattas siivota :LOL: :LOL: . Mä sain kuningas-ajatuksen, että pesasin vessan töiden jälkeen. Sain muuten pestyä, ja ajattelin, että putsaampas ton lattiakaivon ja sitä hinkatessa sain sitten kivan haavan sormeeni terävästä betonireunasta, josta vuotaa edelleen ajoittain verta. Sormi on kaksi kertaa niin iso kuin normaalisti, se on osin tunnoton ja silleen, mutta lääkäriin en mene, ennen kuin amputaatiouhka on (ja siis mähän en oo hoitsu :saint: ). Päivystykseen soitin, mutta enhän mä ny sinne mee jonotteleen...

Mutta huomena tavataan :flower: . On hauska nähdä pitääkö mielikuvat lainkaan paikkaansa. Harmittaa edelleen, kuin umis ei pääse ja muutkaan, jotka ovat estyneitä. Seuraavalla kerralla sitten...
 

LAUANTAI
VIIKONLOPPU!!
4.10.2008[color]


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Tuulia79............kp 5/32............yk8........2.haaveissa....Hollola
Hilipatuinen.......kp 8/30-33........yk6.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 8/32..........................1haaveissa.....Lahti
Mansikkatee......kp 9/ ...............yk3...............................Lahti
minttuli82..........kp 10/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola
mymmyryy.........kp 15/27.............tjot........3. elävä haaveissa,Mä
umayya.............kp 26/31-33.......yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Julietta..............kp 38/20.............yk4.......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mä, 1.tulossa, la 23.5.09,




 
huomenta mielikuvista, mä en ole kyllä ehtinyt kehittelemään teille kasvoja, kun lähinnä aina mietin että minkä nimisiä olette... =) mulla on sitten tumma lyhyt tukka vaikka aina kaikki tekee jenni nimisistä vaaleita... =) joo no kohta nähdään..
 
pitäkäähän hauskaa, todellakin ens miittiin tuun ihan taatusti :attn:
huomenna sitten tykyilemään, pääsee arjensta irtiottoon pitkästä aikaa kunnolla, oikeen vuorokausi poies kotoa, eikä viitti edes soitella kun menee ihan ulkomaille :D tarttis varmaankin pakata jo niin voi huomenna keskittyä tohon nollaamiseen mahdollisimman aikasin :saint: enää olis muutama hassu päivä tätä kiertoa jäljellä, joten ei ole tulosten lukuun pitkä aika enää..
 

SUNNUNTAI
VIIKONLOPPU!!
5.10.2008[color]


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Tuulia79............kp 6/32............yk8........2.haaveissa....Hollola
Hilipatuinen.......kp 8/30-33........yk6.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 9/32..........................1haaveissa.....Lahti
Mansikkatee......kp 10/ ...............yk3...............................Lahti
minttuli82..........kp 11/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola
umayya.............kp 27/31-33.......yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Julietta..............kp 39/20.............yk4.......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
mymmyryy.........kp 16/27.............tjot........3. elävä haaveissa,Mlä kuukausi kuitenkin vielä odottelua:(

Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mä, 1.tulossa, la 23.5.09,


 
Heipparallaa.
Täällähän minä taas.
Kiitos kivasta ruokailu/rupatteluhetkestä :flower: .
Ensi kerralla sitten isompi porukka kokoon ja pöydille tanssimaan :LOL: :saint: . Ja huutelemaan ilkeyksiä muille ihmisiä :xmas: :xmas: .
 
huomenta juu kiitos vain eilisestä, oli oikein mukavaa ja kyllähän tuota juttua olisi riittänyt varmaan vaikka kuinka monta tuntia..
ei kyllä ollut vielä illallakaan nälkä, sen verran tuhtia oli se suklaakakku =)
tosi ihanaa oli teitä tavata... illan tunteina vielä mietin sitä mitä kukakin kertoili ja jotenkin aattelin että aikasta vahvoja naisia tämä ketju pitää sisällään..

ja sitten aamupalalle, en ole hetkeen katsellut tuota kp listaa, missä kukakin pyörii...
vaan umayya siitä mainitsikin et kp:t loppusuoralla... sitä siis odottaen mitä sieltä tullee..
 

MAANANTAI
UUSI VIIKKO ALKAA!
6.10.2008[color]


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Tuulia79............kp 7/32............yk8........2.haaveissa....Hollola
Hilipatuinen.......kp 9/30-33........yk6.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 10/32..........................1haaveissa.....Lahti
Mansikkatee......kp 11/ ...............yk3...............................Lahti
minttuli82..........kp 12/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola
umayya.............kp 28/31-33.......yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Julietta..............kp 40/20.............yk4.......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
mymmyryy.........kp 17/27.............tjot........3. elävä haaveissa,Mlä kuukausi kuitenkin vielä odottelua:(

Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mä, 1.tulossa, la 23.5.09,



 
Kiitos kaikille mukavasta ruoka ja rupatteluseurasta! :) Joo olis juttua varmaan riittänyt pitkälle yöhön asti! :LOL: Seuraavalla kerralla sitten isommalla porukalla!!

(.) Selvisin hienosti espoon reissulla! :D Ohjeet vaan netistä ja suhasin matkaan - löysin ihan kertaheitolla perille kaverin luo. :) Kyl mä sit oon hyvä!! :saint: Ihan ku aito tsa... stadilainen. :D Huomenna eka neuvola! Kivaa!!! :wave:

EM ja Dodo rv 8+5 :heart:
 
Mur, kirjoitin ja kaikki hävis... No himputti ja nyt sitten unohdin mitä kommentoin kellekkii...
jennuli oikeessa oot, täällä on harvinaislaatuisia naisia. :hug: :hug: meille kaikille.
(.) Tänne kuuluu nuhaa ja väsymystä. Sormi on jo parempi. Imuroida täytyis, mutta kun ei jaksa :ashamed: :headwall:
EM hyvä, että reissu meni hyvin :heart: .
 
em hyvä homma jotta se espookin löytyi.. ja varmaan ihana juttu mennä neuvolaan tänään, musta se eka kerta ainaskin oli niin jänskää... =)

mymmyryy sinä ja sun sormesi, voi voi... :D toivottavasti ei flunssa kaada sua viikoksi niinkuin mulle teki.. paranemisia..

julietta mitäs sinne, kp:t korkialla, vai onko mulla mennyt jotain ohitse???

kaikki muutkin kertoilkaas taas kuulumisia..

tää lähtee kohta töihin joten heippa hei---
 
Moi kaikille!

Toivotaan, että pääsisin mukaan vaikka seuraavaan tapaamiseen. Tuota listaa katselin ja täällä on yrityskerta 10. Toisaalta ei sillä niin väliä, kun ei ole vieläkään tärpännyt.

ElinaMaria hyvää neuvolareissua.
 
Kiva että teillä oli onnistunut tapaaminen!
Kun puhuitte ennen tapaamista siitä, miltä kukin on kuvitellut toisten näyttävän, niin tässä mun "kuvitelmat":
jennuli-lyhyt blondi (lyhyet hiukset)
mymmyryy-pitkä punapää (puolipitkät hiukset)
julietta-lyhyt brunette (pitkät hiukset)
em-lyhyt brunette (puolipitkät hiukset)
umayya-pitkä blondi (pitkät hiukset)
humu-lyhyt brunette (puolipitkät hiukset)
kerttu-pitkä brunette (pitkät hiukset)
tuulia-pitkä blondi (lyhyet hiukset)
hilipatuinen-lyhyt brunette (puolipitkät hiukset)
jemppi-lyhyt blondi (lyhyet hiukset)
mansikkatee-lyhyt punapää (lyhyet hiukset)
minttuli-lyhyt brunette (puolipitkät hiukset)

Tulikos jo kaikki? Kertokaa, menikö ollenkaan edes sinnepäin???
em, mulla kans neuvola tänään
=)
 
Jennuli: joo, pitkää kiertoa vietetään.... Ei siis ovista... =( primoluteja 2 päivää jäljellä joten ehkä viiden päivän päästä saattais täti kurvata... sit pääsen sinne kokeisiin..

Mirka: nappiin meni! b=)d
 
Kiva kuulla , että miitti meni noin kivasti. Ens kerralla toivottavasti mäki... ja toivottavasti joko raskaana tai ainakin raskautta yrittävänä :LOL:

Hui, mulla taas kierto puol välissä...vähän olin ovista bongailevinani jo eilen...Saiski käyttää sen hyväksi! :ashamed:

Mirka1 Aika lähelle meni arvaus.. Oon kuitenki brunetti lapaluihin ulottuvilla hiuksilla ;) Niin ja keskipitkä. En erityisen lyhyt! Mut jos yhtään helpottaa, niin mulla on ollu blondi ja vielä 2 vuotta sitten lyhyet hiukset :LOL:
 
Juu brunette oon, mut tällä erää enemmän leveä kuin pitkä. Huono olo pakottaa syömään jatkuvasti ja kiloja on tullut ainakin viisi ellei enemmänkin. Tänään kävin neuvolassa tarkistamassa hb:n, kun on ollu niin karmea olo, mut se oli noussut 111 -> 136. Sydänääniä etsittiin, mutta vielä ei löytynyt.

On jotenkin niin negatiivinen olo, että onkohan tuolla vatsassa ketään. Tutulla oli laskettu aika melkeen samaan aikaan kuin minulla ja viime viikolla sillä todettiin tuulimuna. Ens viikolla on np-ultra, sittenhän sen tietää. On vaan helpompi olla pessimistinen.

Mymmyryy, jos se sormi näyttää tulehduksen merkkejä (punoitus, kuumostus, turvotustahan jo olikin, eritys yms.) hae ab-kuuri.
 
Heippa!

Täällä alkaa olla ovulaatio käsillä. Ollaan ihan ahkerasti heiluteltu peittoja, mikä on välillä vaikeaa mun työvuorojen takia. Jospa kolmas kerta toden sanoisi.

Noista mielikuvista. Mä oon 165 pitkä ja mulla on tummanruskeat puolipitkät hiukset, jossa on punaisia raitoja. Eli ei ihan metsään mennyt.

Mulla on seuraavanlaisia mielikuvia:
Mirka on lyhyt ja siro, lyhyet ruskeat hiukset.
Jennuli on hoikka, ja pitkät blondit hiukset.
Umayya on pitkä, hoikka ja mustat hiukset, reipas "superäiti"
Kerttu on tumma ja lyhyt.
Tuulia on pitkä ja vaalea, pitkät hiukset jotka on usein ponnarilla
mymmyryy on lyhyt ja lyhyet ruskeat hiukset
Humulla on blondi polkkatukka
Jemppi lyhyet blondit hiukset, lyhyt
Minttuli puolipitkät hiukset, normaalin mittanen. Minttu nimestä tulee reipas ihminen mieleen. Samoin kun Vilma nimestä.

Elina Marian mä tiedän oikeastikin, tosin en ole nähnyt pitkään aikaan nähnyt. Sillon kun oltiin nuoria niin sä olit aina se joka sano että nyt pitää olla kunnolla, eli siis oisko äidillinen oikea sana.

Joku saatto unohtua, mutta muista ei vahvoja mielikuvia.

Arvioikaa lisää niitä on kiva lukea :)


 

TIISTAI
UUSI VIIKKO ALKAA!
7.10.2008[color]


KUUMEILIJAT[color][/quote]

Tuulia79............kp 8/32............yk10........2.haaveissa....Hollola
Hilipatuinen.......kp 10/30-33........yk6.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 11/32..........................1haaveissa.....Lahti
Mansikkatee......kp 12/ ...............yk3...............................Lahti
minttuli82..........kp 13/31-38 ......yk3........1.haaveissa....Nastola
umayya.............kp 29/31-33.......yk1........3.haaveissa...Kärkölä
Julietta..............kp 41/20.............yk4.......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
mymmyryy.........kp 18/27.............tjot........3. elävä haaveissa,Mlä kuukausi kuitenkin vielä odottelua:(

Listalle pääsee takaisin, kun käy huutamassa hep!
[color][/quote]


PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mä, 1.tulossa, la 23.5.09,


 

Yhteistyössä