Ostaisitteko käytetyt rattaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Uskaltaisitteko ostaa käytetyt rattaat postin / mh:n kautta? Itseäni mietityttää, kun ei pääse niitä sitten kaupantekotilanteessa tarkistamaan, jos ne eivät olekaan sitä mitä on luvattu.

Millaisia kokemuksia teillä on käytettyjen rattaiden ostosta? Onko kaikki sujunut hyvin?

Minä ostin vaunut näkemättä, kuvien ja kuvauksen perusteella. Olivat muka kuin uudet ja todella hyväkuntoiset. Vaan kun sain ne, niin voi kamala! Olivat jotain ihan muuta, vaikka olivatkin ihan uusinta mallia ja vähän käytetyt. Kauhea homma purkaa kauppa..
Kun sen sotkun sain selvitettyä, päätin ettei meille tule enää koskaan, ikinä, milloinkaan käytettyjä!! Vauva sai uudet vaunut ja niihin olen ollut tyytyväinen.

Mutta vaikea sanoa, jokainen tapaus on erilainen. Minulla meni pieleen, enkä kokeile enää toistamiseen..

Ostimme vaunut, matkahuollon kautta tulivat. Tosin maksoimme paketin vasta kun noudimme sen. Ja todellakin onnistuneet kaupat. Hyvin vastasivat sitä, mitä oli luvattu!:)

Niin, jokainen tapaus toki on erilainen. :) Mietityttää vaan, kun kyseessä kuitenkin olisivat käytettynäkin suht arvokkaat vaunut. Lähinnä itse mietin säilytysasiaa: kuka tahansahan voi sanoa, että vaunuja on säilytetty sisällä, homepilkkuja kun ei kuvistakaan pysty näkemään. Törkeää tietenkin, jos joku viitsisi huijata, mutta kaikkeahan sitä tapahtuu..

Kyllä uskaltaisin ostaa ja mun pitikin ostaa rattaat huutiksesta. Mutta kokemusta ei ole käytettyjen ostosta, koska huomasin, että netin kautta saa Saksasta ostettua uudet rattaat tosi halvalla, joten ostinkin sieltä rattaat. Kaikki muut lastentarvikkeet olen ostanut huutiksesta eikä ole ollut ongelmia.
Jos sua arvelluuttaa toi matkahuolto ja rattaiden kunto, niin osta rattaat jostain läheltä, että voit ne itse käydä noutamassa ja samalla katsastaa niiden rattaiden kunto.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Mutta voikos noissa postin ja matkahuollon jutuissa tehdä niin että ensin katsoo millaiset on ja ellei ole hyvät,palauttaa takaisin?

Niin en tiedä, tämä olisikin hyvä selvittää. Sillä tavoin kyllä uskaltaisi ostaa lähetettynäkin.