Käytetyt rattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja qp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

qp

Vieras
Oletteko ostaneet käytetyt rattaat? Miten vanhat? Itsellä olisi yhdet ilmaiseksi saatu, mutta ne ovat kyllä jo niin homeessa, että uudet ostettava..
Miten vanhat uskaltaisi ostaa? Hyviä tuntomerkkejä hyville ja kestäville rattaille? Paljonko maksaisit käytetyistä? Oletko saanut sekundaa luultuasi ostosta hyväksi esim huuto.netistä?

Ostin käytetyt hegqules 3-spin rattaa huutiksesta. Käytetty 1 vuoden. Tarkistin paikan päällä, että kaikki täsmäsi. Sain ihan hyvät rattaat kohtuullisen edullisesti. Mutta en ostaisi, jos en voisi ensin kuntoa tarkistaa. Asun pk-seudulla, joten on tietysti enemmän valinnanvaraa.

En ole koskaan ostanut uusia vaunuja enkä rattaita. Mä katson että kankaat ei ole homeessa ja testaan jousituksen ja jarrun. Vanhimmat, jotka mä oon ostanut on olleet 15v vanhat. Melkein voi sanoa, että mitä vanhemmat löydät esim. Emmaljungat tai Briot, niin sen parempi. Mitä vähemmän muoviosia, sen vähemmän hajoamisen vaaraa.

olen ostanut ja hyvät saanut, paljon oli kuvia ja takuuta voimassa, että jos jotain häikkää on niin menee takuun piikkiin.. ja menikin kun sit myöhemmin jouset hajos.. mutta se oli ihan meidän vika.. loppujen lopuks meillä sit tipahti ne rattaan portaista ja runko väänty, saatiin kotivakuutukseen uudet tuliterät samanlaiset..

Yhteistyössä