RATTAAT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahden vaiheilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitä vielä tiedustelisin, saako molemmissa rattaissa selkänojan ihan suoraan, vai jääkö silleen vähän takakenoon? Kuvista ei oikein näe.. Brioissa siis on jalkatuki suora kun emmeljungissa taas ei, niissä on sellainen taitekohta.. Itse ottaisin renkaat joita ei tarvitsisi olla täyttämässä, siihen kyllästyy :attn: Enkä renkaita joissa kuvio, vai mikä se nyt onkaan, niihin tarttuu mielettömästi lunta lauhalla kelillä!

Monissa kyseilyissä missä on kyselty mitkä rattaat/vaunut omistaa, todella harvoilla on ollut brio tai emmaljunga! Monet suosivat nykyään teotoneja tms.. ite jotenkin luottaa kuitenkin enemmän noihin tutumpiin merkkeihin =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2005 klo 20:21 kahden vaiheilla kirjoitti:
Sitä vielä tiedustelisin, saako molemmissa rattaissa selkänojan ihan suoraan, vai jääkö silleen vähän takakenoon? Kuvista ei oikein näe.. Brioissa siis on jalkatuki suora kun emmeljungissa taas ei, niissä on sellainen taitekohta.. Itse ottaisin renkaat joita ei tarvitsisi olla täyttämässä, siihen kyllästyy :attn: Enkä renkaita joissa kuvio, vai mikä se nyt onkaan, niihin tarttuu mielettömästi lunta lauhalla kelillä!

Monissa kyseilyissä missä on kyselty mitkä rattaat/vaunut omistaa, todella harvoilla on ollut brio tai emmaljunga! Monet suosivat nykyään teotoneja tms.. ite jotenkin luottaa kuitenkin enemmän noihin tutumpiin merkkeihin =)

Älä vaan valitse ilmakammio-renkaita, varoitan... Jos ilmaKUMIrengas menee rikki, siitä ei tarvitse kuin vaihtaa sisus-kumi eli pari euroa tulee hintaa mutta ilmaKAMMIOrenkaan rikkoutuessa saat varautua isoon laskuun, eli mieti etukäteen varaosien hinnat. Etenkin kun renkaat rikkoutuu helpoiten!! Muuten kadut jälkikäteen. se pumppaaminen on pieni vaiva siihen verrattuna. eikä sitä tarttee edes niin usein tehdä että ei jaksais.

\

Lunta EI tartu edes lauhalla kelillä kuviollisiin renkaisiin!!!!!!!!! meillä ilmakumi renkaat ja kerran ollaan jouduttu vuoden aikana renkaisiin ilmaa lisää pumppaamaan!!!!!!!!!!!! ei paljon vaivaa........

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2005 klo 07:48 NäkymätönNinni kirjoitti:
\

minä kyllä hieman ihmettelen jos teutonia ei ole tuttu :/ sehän on tunnettu ja laadukas saksalainen valmistajat, ihan yhtä tunnetut kuin briot tai emmaljungatkin ;)

meillä oli emmaliungat puolivuotta....meni hermot kun käytin niitä 4.kertaa korjauksessa sinä aikana....myin ne ja ostin novat....ja olen ollut todella tyytyväinen....meilläki on heitettävällä aisalla olevat....mainio keksintö....nyt kun on toi toinen tulossa meinaan ostaa briot mutta kombit ja heitto aisalla....en enää ikinä osta muuta kuin brioja....olen vaa nopeasti kyllästyvää sorttia....joten taidan ostaa toisen väriset ja malliset....mut briot.......onpa sekavaaa tää kirjoittaminen =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.04.2005 klo 15:59 nana kirjoitti:
meillä oli emmaliungat puolivuotta....meni hermot kun käytin niitä 4.kertaa korjauksessa sinä aikana....myin ne ja ostin novat....ja olen ollut todella tyytyväinen....meilläki on heitettävällä aisalla olevat....mainio keksintö....nyt kun on toi toinen tulossa meinaan ostaa briot mutta kombit ja heitto aisalla....en enää ikinä osta muuta kuin brioja....olen vaa nopeasti kyllästyvää sorttia....joten taidan ostaa toisen väriset ja malliset....mut briot.......onpa sekavaaa tää kirjoittaminen =)
mä olen kans sellanen vaunuhöperö, kyllästyn aina väriin jne

Meillä taitaa olla sitten eriskummalliset ilmakumirenkaat, sillä niihin todellakin kerääntyi aina kamalasti lunta :/ Ja renkaat on kaiken aikaa tyhjänä, ettei riitä ihan kerran vuodessa pumppailu. Mutta varmaan on eroja eri valmistajien ilmakumirenkaissa. En kyllä ymmärrä mihin ne ilmakennorenkaat hajoaisivat? Ovatko ne todella niin surkeita? Hyvä tietää =) Ja taidan itse kulkea vähän jälkijunassa, kun en teutoneista ym ole niin kuullut ;) Kumma ettei lastentarvike myy niitä..

Ei ainaskaan Brion OffRoad-renkaisiin tartu lumi :) TEutonia on samalla lailla Lastentarvikkeelle kilpaileva merkki niinkuin brio ja ora ym. Lastentarvike myy vain itse maahantuomiaan merkkejä. Siksi en siellä juuri asioi kun en pidä heidän tuotteita järin laadukkaina... Gracon matkarattaat olen sieltä kyllä ostanut ja ne on ihan hyvät.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.04.2005 klo 12:15 kahden vaiheilla kirjoitti:
Meillä taitaa olla sitten eriskummalliset ilmakumirenkaat, sillä niihin todellakin kerääntyi aina kamalasti lunta :/ Ja renkaat on kaiken aikaa tyhjänä, ettei riitä ihan kerran vuodessa pumppailu. Mutta varmaan on eroja eri valmistajien ilmakumirenkaissa. En kyllä ymmärrä mihin ne ilmakennorenkaat hajoaisivat? Ovatko ne todella niin surkeita? Hyvä tietää =) Ja taidan itse kulkea vähän jälkijunassa, kun en teutoneista ym ole niin kuullut ;) Kumma ettei lastentarvike myy niitä..
juu lastentarvike myy tiettyjä merkkejä ja muut tiettyjä teutonioita on mm. seuraavissa liikkeissä Kinders, Huvikumpu, Vauvatalojohanna, vaunuaitat , pikkuhurmuri, jne. paljon on myös nettikauppoja

Yhteistyössä