Ä
ääääti
Vieras
...pukea itse ja syödä siististi? Meillä ei 2 v 9 kk osaa. Syödessä meinaa käyttää sormia ja pukeminen on ihan alkutekijöissään. ja päiväkotiin pitäisi kohta viedä
.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja täh:Osasi jo vähän yli puolivuotiaana.
Oho.
Ihmelapsi![]()
ei meidän 2v10kk pue mitään itse. Syö kyllä siististi.
Ei teillä hätää ole.
Alkuperäinen kirjoittaja öhh;22996712:Kyllä osasivat. Mulla ei ole ollut myöskään ainuttakaan hoitolasta, joka ei tuon ikäisenä olisi osannut. Kaikki ovat syöneet itse hyvin viimeistään 1,5-vuotiaana ja pukeneet kaikki vaatteet 2-vuotiaana. Moni on tosin aloittanut mulla hoidon jo ennen vuoden ikää ja kovasti on noita asioita harjoiteltu.