V
"vieras"
Vieras
Käytiin tutustumassa päiväkotiin, ja ihmeissäni katsoin kuinka lapset (ikähaarukka 2-4v) söivät aamumurojaan ilman ruokalappua, ihan siististi. Meidän lapsella sais joka aterian jälkeen vaihtaa paidan, jos ei pidä ruokalappua. Lapsi on tosi hyvä syömään, ja mä luulen että sen takia rapatessa roiskuukin, kun tuo muksu on vähän hotkija. Lattialle tai pöydälle ei ruokaa enää pahemmin mene, mutta naamassa on suttua ruoan jälkeen ja lusikasta/haarukasta tippuu vielä helposti ruokaa paidalle.
Koordinaatiossa ei lapsella ole vikaa, on ketterä ja osaa jo esim. kynäotteen ja piirtää pääjalkaisia. Lapsi on saanut syödä itse jo vauvasta asti, ensin sormiruokaa ja sitten lusikalla n. 1-vuotiaasta asti.
Pitäisköhän mun viedä päiväkotiin ruokalappu muksua varten?
Koordinaatiossa ei lapsella ole vikaa, on ketterä ja osaa jo esim. kynäotteen ja piirtää pääjalkaisia. Lapsi on saanut syödä itse jo vauvasta asti, ensin sormiruokaa ja sitten lusikalla n. 1-vuotiaasta asti.
Pitäisköhän mun viedä päiväkotiin ruokalappu muksua varten?