Vauva ei "osaa" laittaa suutaan kiinni kun on jo täynnä, laittaako teidän vauvat?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Elikkä soseita syödessä siis vauva ei osaa vaan sulkea suutaan ettei halua enempää syödää vaan alkaa kitisemään ja pyörimään sitterissä tai sitten yökkimään kun on jo täynnä...

Laittaako teidän vauvat suunsa vaan tiukasti kiinni kun ei enempiä halua?

Ikää kohta 6 kk meidän tytöllä.
 
Meidän toinen tytär oli sellainen, että oksensi kaikki pois, kun tuli ylitäyteen. Siinä piti vaan opetella tietämään, milloinon se viimeinen lusikallinen.
Suun aukeaminen on kai refleksinomainen liike, suu aukeaa, vaikka olis maha täynnä.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä