Onko miehet kaikki tällaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelen vaan

Vieras
Taas on päivä pilalla. Mä en taida enää jaksaa. Mikään ei ikinä kelpaa. Tässä vain nyt juhannukseen liittyvä esimerkki, muita olisi vaikka kuinka paljon.

Mieheni pyysi, että kävisin kaupassa ostamassa juhannukseksi jotain hyvää grillattavaa. Koska tiedän, että mieheni on erittäin tarkka ruoka-asioissa, kysyin monta kertaa että tarkalleen mitä ruoka tuon. Mieheni totesi joka kerta, että ihan sama kunhan jotain lihaa, hyviä juustoja ja salaatteja. Lopulta hän hermostui jatkuvaan kyselyyn ja tiuskasi, että on se kumma kun en osaa itse edes kaupassa käydä ja hänen tarvii jotain ruokalistoja vielä mulle tehdä!

Kävin kaupassa ja tulos oli tämä. Juustot oli vääränlaiset, kaikki juuri niitä pahoja joita mieheni inhoaa. Makkarat ei kelvannut, olisi pitänyt olla eri makua. Pihvejä, vaikka muuten olivat ihan ok, olin ostanut liikaa eikä mieheni kuulemma aio niitä syödä saatikka grillata. Kaiken lisäksi, tutkittuaan ostokset tivasi missä on raejuusto. No, en juuri nyt tällä kerralla sitä tietenkään ollut ostanut koska itse en sitä syö ja viimeisen puolen vuoden aikana olen heittänyt jokaisen ostamani paketin lopulta roskiin kun miehenikään ei ole sitä enää syönyt. Mutta nyt olisi juuri sitä pitänyt olla.

Tämä oli siis eilen. Oltiin sovittu, että lapsi menee mummolaan ja grillataan miehen kanssa kaksin ja vietetään yhteinen, rauhallinen juhannus. Aamulla mieheni meni jälleen tutkimaan jääkaappia mutta nyt valitti kun eihän täällä ole tarpeeksi ruokaa! Mä olin ihan ihmeissään ja kyselin, että kuinka niin. No, mieheni oli päättänyt, että hän lähtee poikien kanssa jonkun mökille grillailemaan ja hän lupautui viemään ruuat. Mä sitten kysyin, että ketkä kaikki on sinne menossa, ihan sillä että laskin riittääkö makkarat ja pihvit. Tulin siihen tulokseen, että yksi jää ilman mutta mieheni huokaisinkin helpotuksesta että riittäähän kaikille yhdet joka sorttia. Mä sitä ihmettelin ja kävin listan läpi johon laskin itseni ja mieheni mukaan. Mieheni katsoi minua ja nauroi, kuvittelinko minä että minäkin olin sinne menossa?! Poikien kanssa mökille?! No en todellakaan saanut tulla!

Mieheni lähti juuri, ruuat mukana. Mummo tulee pian hakemaan lapsen sinne ja minä jään yksin. En kehtaa perua lapsen yökyläilyä. Vietän juhannuksen siis yksin eikä olen edes mitään grillattava. Näin käy aina! Kaikki mitä teen on väärin tai ei kelpaa! Hän saa muuttaa suunnitelmat vaikka 10 minuuttia ennen, mun pitää aina joustaa! Vituttaa niin paljon! Jälleen kerran! :(

Nyt nainen äkkiä kauppaan ja ostat itsellesi kaikkea ihania herkkuja ja vinkkua ja siideriä! Sitten puhelut kavereille, josko pääsisit jonkun mukaan jonnekin.
Ja jos ei enää niiden mukaan ehdi, niin vietät ihanan illan täällä meiän kanssa. Mäkin yksin kotona, tosin omasta valinnastasi.
Ja jätät sen kusipää ukkos!Hali

Voi sua. Helppohan se on täältä huudella, mutta: ala suunnitella elämää ilman miestäsi. Kysele asuntoa, järjestele pikkuhiljaa. Jos lähdet kertarykäisyllä miehesi luultavasti saa sinut ylipuhuttua takaisin. Mutta jos teet eron mielessäsi vähän kerrallaan, kasvat itse ajatukseen ja ymmärrät, että sinun (ja lapsen?) on parempi olla ilman moista tyrannia.

Tuollaisia miehiä on olemassa. Mä en ihmettele sitä.

Mutta mä ihmettelen, että mikä helvetti siinä on, että ns. fiksut naiset sietää tuollaista skeidaa vuodesta toiseen |O |O |O . Nosta kytkintä ja lähde. Mies mökillä, lapsi mummolassa, sulla on hyvää aikaa pakata :snotty: . Mikä sinua pidättelee?

No ei oo kaikki miehet tuollaisia, mutta noitakin kyl valitettavasti mahtuu joukkoon.
Alkoi vituttaa jo lukiessa millanen paska siellä pompottaa, ja tuli vahvasti exäni mieleen. ja sillä onkin ex.
Yritä viettää kiva juhannus, nauti auringosta ja rauhallisuudesta. Omasta ajastasi.
Ja näytä että eipä vittu vois vähempää kiinnostaa missä mies menee kun sinulla on mukavaa yksinkin. :hug:

Mä en käsitä miksei se voi kertoa edes mitä sitä kaupasta pitää tuoda?! Jos se sanoisi mitä pitää tuoda, en toisi väärää ruokaa. Joskus olen hänelle tätä ihmetellyt ja hän ei kuulemma ole niin pikkumainen ettei kaikki ruoka kelpaisi. Mutta todellisuudessa hän on! Mitn joku voi sanoa, että sama mitä tuot, kaikki kelpaa, ja sitten valittaa kun on väärää ruokaa?!

Pyysin miestä jäämään ettei mun tarvi yksin olla mutta sekin on kuulemma mun vika kun ei ole kavereita. No, onhan niitä kavereita mutta ne on joko perheensä kanssa tai sitten on festareilla, mökillä tai jossain muualla johon mä en hetken varoitusajalla pääse! Mutta tämä ei ole kuulemma mieheni ongelma. Hyvähän sen on koska kaikki sen kaverit on vielä poikamiehiä joten aina on joku jonka kanssa lähteä. En tiedä mitä tekisin. En jaksa tällaista enää kauaa.

Tiedätkös ap...miehesi kohtelee sinua juuri niin paskamaisesti, kuin sinä itse annat hänen sinua kohdella. Älä siedä tuota. Älä hyväksy tuollaista. Etsi sisältäsi se naarasleijona joka jokaisessa naisessa piilee, ja tee helvetin selväksi että tuollainen älytön temppuilu ja alistaminen on kertakaikkiaan nyt loppu, slut, finito. Joko mies kasvaa aikuiseksi ja alkaa elämään aikuisen miehen tavoin, tai jatkaa pelleilyään ihan itsekseen, mutta sinä et enää tuota siedä.
Pistää niin vihaksi sun puolesta. Hitto.
Jaksuja :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Tuollaisia miehiä on olemassa. Mä en ihmettele sitä.

Mutta mä ihmettelen, että mikä helvetti siinä on, että ns. fiksut naiset sietää tuollaista skeidaa vuodesta toiseen |O |O |O . Nosta kytkintä ja lähde. Mies mökillä, lapsi mummolassa, sulla on hyvää aikaa pakata :snotty: . Mikä sinua pidättelee?

En voi kuin peesailla.
Ukkos alistaa sinua ihan satasella, miksi alistut moiseen?! :o

Kamala mies sulla! Sinuna harkitsisin vakavasti että jättäisit miehen, jos tässä asiassa toimii näin niin ei varmaan muutenkaan mikään unelmapuoliso ole. Seuraavan kerran kun olette puheissa, sano napakasti että sun ei todellakaan tartte katsella tollasta kohtelua. Sanot että mies saa itse päättää mitä tekee, jos haluaa sun kanssa olla niin alkaa kunnioittamaan sua tai sitten eroatte. That's it. Jos mies ei todellakaan ole valmis sua kunnioittamaan ees tällasissa asioissa niin mitä siinä sitten menettäisit? Et mitään. Luulenpa että jos topakasti pidät pääsi ja "näytät kaapin paikan" niin mies putkiaivoineen tajuaa käyttäytyneensä typerästi. Muista ettei sun tarvitse alistua kenenkään kynnysmatoksi. :hug: :hug: tiedän kyllä ettei mikään kiva tilanne :hug: Nyt soitat kaverille ja menet vaikka tuulettumaan ja juhlimaan juhannusta heidän kanssaan, tai pidät oman hemmotteluillan herkkuineen ja vuokraat vaikka hyvän elokuvan!

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Tiedätkös ap...miehesi kohtelee sinua juuri niin paskamaisesti, kuin sinä itse annat hänen sinua kohdella. Älä siedä tuota. Älä hyväksy tuollaista. Etsi sisältäsi se naarasleijona joka jokaisessa naisessa piilee, ja tee helvetin selväksi että tuollainen älytön temppuilu ja alistaminen on kertakaikkiaan nyt loppu, slut, finito. Joko mies kasvaa aikuiseksi ja alkaa elämään aikuisen miehen tavoin, tai jatkaa pelleilyään ihan itsekseen, mutta sinä et enää tuota siedä.
Pistää niin vihaksi sun puolesta. Hitto.
Jaksuja :hug:

Peesi.

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Luulenpa että jos topakasti pidät pääsi ja "näytät kaapin paikan" niin mies putkiaivoineen tajuaa käyttäytyneensä typerästi.

tarpeeksi pipi tapaus ei tajua vaikka kuinka yrittäisi keskustella. Joku jo sanoikin, että kuulostaa narsistiselta.

Nyt äkkiä kauppaan ja mukavaa itsenäistä päivää/iltaa miettimään :attn:
Älä anna tollasen pilata sun jussia, vaan pidät hauskaa tavalla tai toisella.

Ja sitten, jos mun äljäke ois tollanen tapaus, se ei ois mun äljäke.

Yhteistyössä