A
ap kiittää!
Vieras
Huoh. Jotain muutosta pitäisi tapahtua, tiedän. Olipa se sitten ero tai miehen käytöksen muuttuminen, mutta ei se ole niin helppoa. Haluaisin antaa hänelle mahdollisuuden mutta tuntuu ettei sanominen mene perille. Mieheni ei ymmärrä, että hän tekisi jotain väärin, kääntää sen aina niin, että mä ylireagoin, olen liian herkkä tai vääristän hänen sanomisia. Eikä hän ymmärrä miksei hän saisi yllättäen muuttaa suunnitelmia. Miksi hänen pitäisi olla mun kanssa kotona kun tulikin sellainen tunne, että olisi kiva lähteä poikien kanssa.
Kaapissa on onneksi siideriä ja pari viinipulloa. Ihmeellistä. Ei tainnut mieheni niitä muistaa tai huomata, olisi ottanut ne muuten mukaan. Tai mieheni tuntien, soittaa kohta ja pyytää tuomaan ne sinne! En kehtaa soittaa kavereita läpi, että kenen seuraan saisin liittyä. Hävettää niin paljon, että mieheni teki taas näin
Ehkä mä keksin jotain, mutta nyt täytyy mennä laittamaan lasta valmiiksi, mummo tulee pian!
Kaapissa on onneksi siideriä ja pari viinipulloa. Ihmeellistä. Ei tainnut mieheni niitä muistaa tai huomata, olisi ottanut ne muuten mukaan. Tai mieheni tuntien, soittaa kohta ja pyytää tuomaan ne sinne! En kehtaa soittaa kavereita läpi, että kenen seuraan saisin liittyä. Hävettää niin paljon, että mieheni teki taas näin