Sinulle, toinen nainen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Morsian on myös erittäin vahva ilmaisu toiselle naiselle, sillä ainoastaan me suunnitelemme häitä mieheni kotona ollessa….me olemme myös edelleen kihloissa eli mieheni viskaa toisen naisen sormuksen pois aina hänen luota lähtiessään ja laittaa meidän sormuksensa sormeen….
No joo, tämä meni ehkä jo liian paljon ohi normi-porvoosta :D
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Joo, joskus kuulee kyllä niin uskomattomia suhdekuvioita, että ei oikeasti voi tajuta.
Niinpä..on ollut lähipiirissäkin tapaus missä miehellä oli valmiina aina uusi kiikarissa ennenkuin entiset suhteetkaan oli ohi.
Nää on varmaan sitten niitä ihmisiä jotka rakastuvat rakkauden ja ihastumisen tunteeseen, eivätkä kykene tasapainoiseen parisuhteeseen.
 
vierailija
Kiitos kaikille kommentoijille! Tarina on valitettavasti tosi. En olisi mieheni kanssa ollut 19 v, mikäli hän olisi paska, holtiton jne. Hän on ollut hyvä mies ja isä. Mieheni syöpäleikkaus oli hyvin haastava ja sijaitsi miehille arassa paikassa. Juuri kun hän alkoi toipumaan, kontrolleissa epäiltiin syövän uusiutumista. Epäilys oli musertava, kaikki alkaa taas alusta. .Olen paljon miettinyt miten itse reagoisin tilanteeseen, jossa pelkäisin kuolevani. Voi olla, että alkaisin myöskin tekemään suuria elämänmuutoksia. Siinä vaiheessa, kun mieheni huomasi tämän vikaratkaisuksi, tilanne ei ollut peruttavissa, koska nainen oli hankkiutunut raskaaksi. Jos mieheni olisi vastuuton helppoheikki, hän olisi jättänyt naisen raskauden kanssa yksin. Mutta hän ei ole, vaan kituuttelee nyt suhteessa, jossa ei haluaisi olla. Tiedän hänen katuvan sitä mitä on minulle aiheuttannut. Tiedän satuttavani tässä koko ajan itseäni, mutta elämä ei valitettavasti mene aina käsikirjoituksen mukaan..
 
vierailija
Kiitos kaikille kommentoijille! Tarina on valitettavasti tosi. En olisi mieheni kanssa ollut 19 v, mikäli hän olisi paska, holtiton jne. Hän on ollut hyvä mies ja isä. Mieheni syöpäleikkaus oli hyvin haastava ja sijaitsi miehille arassa paikassa. Juuri kun hän alkoi toipumaan, kontrolleissa epäiltiin syövän uusiutumista. Epäilys oli musertava, kaikki alkaa taas alusta. .Olen paljon miettinyt miten itse reagoisin tilanteeseen, jossa pelkäisin kuolevani. Voi olla, että alkaisin myöskin tekemään suuria elämänmuutoksia. Siinä vaiheessa, kun mieheni huomasi tämän vikaratkaisuksi, tilanne ei ollut peruttavissa, koska nainen oli hankkiutunut raskaaksi. Jos mieheni olisi vastuuton helppoheikki, hän olisi jättänyt naisen raskauden kanssa yksin. Mutta hän ei ole, vaan kituuttelee nyt suhteessa, jossa ei haluaisi olla. Tiedän hänen katuvan sitä mitä on minulle aiheuttannut. Tiedän satuttavani tässä koko ajan itseäni, mutta elämä ei valitettavasti mene aina käsikirjoituksen mukaan..
 
vierailija
Ja sä uskot, että mies on "vihaamansa" naisen kanssa vain raskauden takia? :D:D:D
Kyllä uskon. En uskoisi, jos en omin silmin näkisi, mikä muutos hänessä on tapahtunut jo tässä pienessä ajassa. Ennen nauravaisessa, rennossa, mukavassa ihmisessä on tilalla syvä apeus, ahdistus kireys. Parin päivän kotona olon jälkeen, tilalla on taas lähes entinen mies. Sitä en kylläkään usko, että hän hirmu pitkään jaksaa siellä olla.
 
Kiitos kaikille kommentoijille! Tarina on valitettavasti tosi. En olisi mieheni kanssa ollut 19 v, mikäli hän olisi paska, holtiton jne. Hän on ollut hyvä mies ja isä. Mieheni syöpäleikkaus oli hyvin haastava ja sijaitsi miehille arassa paikassa. Juuri kun hän alkoi toipumaan, kontrolleissa epäiltiin syövän uusiutumista. Epäilys oli musertava, kaikki alkaa taas alusta. .Olen paljon miettinyt miten itse reagoisin tilanteeseen, jossa pelkäisin kuolevani. Voi olla, että alkaisin myöskin tekemään suuria elämänmuutoksia. Siinä vaiheessa, kun mieheni huomasi tämän vikaratkaisuksi, tilanne ei ollut peruttavissa, koska nainen oli hankkiutunut raskaaksi. Jos mieheni olisi vastuuton helppoheikki, hän olisi jättänyt naisen raskauden kanssa yksin. Mutta hän ei ole, vaan kituuttelee nyt suhteessa, jossa ei haluaisi olla. Tiedän hänen katuvan sitä mitä on minulle aiheuttannut. Tiedän satuttavani tässä koko ajan itseäni, mutta elämä ei valitettavasti mene aina käsikirjoituksen mukaan..
Eniten tässä haiskahtaa se, että eihän se kyllä niin mene että miehen täytyy olla kiinni siinä uudessa suhteessa.
Hän kun voi sopia tulevan äidin kanssa siitä, että auttaa lapsen syntymän jälkeen hoidoissa jne..sanoit miehen olevan sen naisen kanssa vasten omaa tahtoaan..mutta ilmeisesti ei kuitenkaan niin pahaolo ole, jos harrastaa seksiä kyseisen naisen kanssa? Siis niin sain käsityksen että harrastavat seksiä....sitten sinä, miten sä muka kykenet tällaseen ratkasuun ja vaan syövän takia suostut olemaan miehelle nyt sitten toinen nainen toisen naisen rinnalla?
Miten te ajattelitte selittää nää asiat omalle lapselle?
Jos tää kaikki on edes totta, niin kai ymmärrät eläväsi erittäin taitavan manipuloijan kanssa?
Ei syöpä ole mikään tekosyy pettää ja panna toista naista raskaaksi, oli sitten vahinko tai ei.
 
vierailija
Eniten tässä haiskahtaa se, että eihän se kyllä niin mene että miehen täytyy olla kiinni siinä uudessa suhteessa.
Hän kun voi sopia tulevan äidin kanssa siitä, että auttaa lapsen syntymän jälkeen hoidoissa jne..sanoit miehen olevan sen naisen kanssa vasten omaa tahtoaan..mutta ilmeisesti ei kuitenkaan niin pahaolo ole, jos harrastaa seksiä kyseisen naisen kanssa? Siis niin sain käsityksen että harrastavat seksiä....sitten sinä, miten sä muka kykenet tällaseen ratkasuun ja vaan syövän takia suostut olemaan miehelle nyt sitten toinen nainen toisen naisen rinnalla?
Miten te ajattelitte selittää nää asiat omalle lapselle?
Jos tää kaikki on edes totta, niin kai ymmärrät eläväsi erittäin taitavan manipuloijan kanssa?
Ei syöpä ole mikään tekosyy pettää ja panna toista naista raskaaksi, oli sitten vahinko tai ei.
Kyllä ymmärrän, että mieheni on manipuloinut naisen uskomaan itseään, toisaalta naisella on jo kolme lasta ennestään, hän ei ehkä välttämättä halua neljän kanssa olla yksin. Ei syöpä ole syy, totta, mutta se että haluat tietää millaista elämä olisi ollut nuoruuden rakkauden kanssa, ehkä jollain lailla selittää asiaa.. Nainen väitti käyttävänsä ehkäisyä ja mieheni uskoi.
 
vierailija
Entä sinut?
Yhtälailla hän voi manipuloida sua ja esittää olevansa onneton sen toisen kanssa.
yläMikään laki kun ei Suomessa pakota olemaan suhteessa ei vaikka siihen syntyisi lapsi, varsinkaan jos on jo olemassa toinen perhe.
Ei pakota, mutta pieni sisäänlämmennyt ruotsinkielinen kylä aiheuttaa kyllä tietyt paineet. Et voi noin vain paeta vastuuta tai siitä kuulee seuraavat vuodet koko suku. Mutta en myöskään usko, että hän kovin pitkää jaksaa näytellä.
 

Yhteistyössä