Sattu sitte tämmönen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja (epä)toivonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="toivoa";25532762]Olemme olleet yhdessä tosiaan vuosia ja riitaan oli syynsä.. Tarkoitin aijemmassa viestissä vahingolla sitä että lapsen vanhemmat asuvat erillään eikä ole yhtenäistä perhettä. Että olisi kaikkien kannalta parempi jotta tämäkin nainen olisi etsinytitselleen miehen ja sitten alkanut "rakentamaan perhettä". Kuten aiemmin mainitsin nainen on huomattavasti ollut mieheni perään ja siksi emme ole hänen kanssaan tullut toimeen, ikinä. Hän on aika nuori ja mitä tiedän ei ole vielä oikein löytänyt "paikkaansa". Pattitilanne.[/QUOTE]

Kaikkien kannalta parempi? Tarkoittanet, että sun kannaltasi parempi.

Ehkei ole ihan ideallitilanne sen lapsen osalta, mutta etkös sä sitten silloin voisi väistyä kuviosta. Jos tosiaan olet LAPSESTA huolissasi, niin jätä mies ja anna mies sille toiselle naiselle jotta he voivat yhdessä perustaa sen perheen, joka heille on jo tulossa.

Ja kyllä tuo nyt näyttää vähän siltä, että vaikka sinä et ole naisen kanssa tullut toimeen, niin miehesi on. Ja näemmä vielä melkosen hyvin.

Minä en jatkaisi suhdetta. Jos on heti valmis syöksymään toisen reisien väliin, tekee sitä jatkossakin. Luottamus ei koskaan palaa, ei koskaan. Tuo miehen lapsi tulee kummittelemaan varmasti suhteessanne, jos yhteen menette. Tulee huonoja päivi
ä, jolloin sanan säilällä sivalletaan. Lapsi kärsii, te kaikki kärsitte.

Pajukko näin teen! Miten toimia tämä aika (3kk) jos ei ole varma että lapsi on hänen? Mutta nyt kutsuu työ, ajatukset hetkeksi taas muualle.
No käytännössä sinä aikana teidän ei tarvitse maksaa mitään, saa kelasta niitä elatusmaksuja, koska isyyttä ei ole tunnustettu. Naiselle ei toistaiseksi tarvitse maksaa yhtään mitään, eikä kannatakkaan. Myös tapaamisoikeuksista kannattaa sitten sopia paperilla lastenvalvojalla, samoin kuin huoltajuudesta. Yhteishuoltajuus voisi olla miellyttävä, vaikka naisen luona lapsi asuisikin, näin nainen ei voi kiristää tapaamisilla ja miehellä on päätäntä valtaa. Ihan pientä lasta ei tod.näk. teille oikein voi hoitoon laittaakaan, tosin tekstin perusteella saisitte vastasyntyneen samantein hoitoon, jos kerran mamma kyselee jo nyt tuulettumaan pääsemisestä. Ennenkuin isyys on tunnustettu, teidän ei tarvitse ottaa lasta hoitoon. Myös isyydentunnustamisen jälkeen miehen ei ole pakko koskaan lasta tavata ellei niin itse halua.

Minä en pystyisi jatkamaan tuollaisessa tilanteessa. Muuta en osaa sanoa, enkä neuvoa. Mutta ajattelisin itseäni; haluanko että miehen ensimmäinen lapsi on suhteen tauon aikana alkuun saatu. Haluanko olla osavastuussa jonkun horatsun lapsesta?

Enkä kestäisi sen lapsenkaan takia, siis hänen osansa olisi liikaa minulle. Ja minä haluaisin, ja omassa elämässä halusinkin, että ensimmäinen lapseni on myös lapsen isän ensimmäinen.

Kaikkien kannalta parempi? Tarkoittanet, että sun kannaltasi parempi.

Ehkei ole ihan ideallitilanne sen lapsen osalta, mutta etkös sä sitten silloin voisi väistyä kuviosta. Jos tosiaan olet LAPSESTA huolissasi, niin jätä mies ja anna mies sille toiselle naiselle jotta he voivat yhdessä perustaa sen perheen, joka heille on jo tulossa.

Ja kyllä tuo nyt näyttää vähän siltä, että vaikka sinä et ole naisen kanssa tullut toimeen, niin miehesi on. Ja näemmä vielä melkosen hyvin.

Kaipa sillä miehelläkin on jotain sanottavaa kenelle se ANNETAAN :laugh:.

Aika hyvä selvännäkijä kyllä olet, jos saat panonkin näyttämään toimivalta suhteelta...

Yhteistyössä