No nyt! Naapurin akka heitti syytöksen: olen valehtelija, olen kieroudella iskenyt mieheni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamuska7
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joillakin ihmisillä ei ole mitään häpyä tai sosiaalisia taitoja vaikka muka sosiaalisia ovatkin (uteliaita). Meillä kävi niin että naapuri rupesi mulle FB:n kautta vihjailemaan (perusteettomasti) että mieheni pettää minua. Onneksi suhde hyvällä pohjalla eikä minulla ole ollut/ole mitään syytä epäillä miestäni. Kerroin tästä miehelle toki ja käytiin juttu läpi. Ehkä naapurilla kävi mielessä että nyt meni vähän överiksi. Mieheni oli aivan valmis pistämään lakimiehen perään herjauksesta mutta vaikea on rakentaa suhteita uusiksi tuollaisen jälkeen.

[QUOTE="vieras";27796618]Tietysti voisi hieman itseensäkin mennä, jos joka paikassa menee sukset ristiin naapureiden kanssa.[/QUOTE]

Missä kohtaa mainitsin että joka paikassa menee sukset ristiin naapureiden kanssa? :O:confused::O
Yksikin rasittava kokemus riittää mulle, kiitos!

No aamulla mua tuli sit jututtamaan toinen naapuri, jonka kanssa olen joskus jutellut ohimennen niitä näitä. Hän oli ollut myös pihalla ja jutellut mieheni kanssa ja oli kuullut tuon toisen naapurin "syytökset". Häneltä on kuulemma mies lähtenyt kävelemään ja käy nykyisin ylikierroksilla. Ja nyt minun kuulemma pitäisi varoa, on kuulemma melkonen munahaukka ja selvästi kiinnostunut miehestäni :D

Eli näin minäkin nyt sit tiedän tuntemattoman ihmisen asioita, vaikka oikeasti en haluais juuri tälläsiä asioita tietää.
Vastasin tälle naapurille, että pitääpäs varoa, varmaan laittaa ketjulla mies itteeni kiinni :D
Eli todellakin annan asian olla. enhän mä nyt oikeasti tiedä mikä on totta ja mikä ei, kellä viiraa päästä ja kellä ei. Sen tiedän että itellä viiraa aina välillä, mutta mun viiraukset on jotain muuta, kuin tälläiset asiat.

Ei mua muuten tää hetkauttais, mutta oikeasti oon niin kyllästynyt tälläsiin ihme hämmentäjiin ja ihmisiin joiden pitää olla niin helvetin kiinnostuneita toisten elämästä ja vieläpä tuntemattomien.
Omassa elämässä ollut niin paljon vastoinkäymisiä, surua, pelkoa, menettämistä, että nyt kun saan olla onnellinen, niin olisin sitä kovin mielelläni. Ei kiinnosta yhtään toisten ihmisten asioiden turha vatvominen. Hyvien ystävien murheissa on tällä hetkellä ihan tarpeeksi, kun yritän jaksaa olla heidän tukenaan. Ei tosiaankaan kiinnosta naapureiden erot ja miesten karkuun lähtemiset.
Pitää varmaan jatkossa kulkea pussi päässä ettei kuule ja näe mitään, eikä kukaan uskalla tulla jutteleen hullulle joka kulkee pussi päässä :D

Yhteistyössä