Sinulle, toinen nainen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olemme olleet avomieheni kanssa yhdessä 19 v. Viime vuosi oli vaikea hänen sairastuttua syöpään. Tästä selvittiin, yhdessä. Syksyllä oli pelko syövän uusiutumisesta. Pelko osoittautui turhaksi. Pelkäsin viime vuonna menettäväni mieheni lukuisia kertoja syövälle, mutta en menettännyt. Menetin hänet toiselle naiselle. Mieheni ilmoitti loppuvuonna ihastuneensa nuoruudenrakkauteensa, eikä enää koskaan halua olla kanssani tekemisissä.

Joulukuu meni sumussa, mieheni oli hyvin rakastunut tähän naiseen ja paukautti mennä kihloihinkin jouluna, kahden viikon seurustelun jälkeen.Työskentelen ulkomailla aika ajoin ja mieheni oli joulukuun vain lastemme kanssa kotona, aina kun olin itse ulkomailla. Muutoin hän vietti kaiken ajan toisen naisen luona.

Kihlauksen jälkeen kaikki muuttui, mieheni tajusi kaiken mennen liian " vakavaksi ". Varsinkin , kun vuodenvaihteen jälkeen tämä toinen nainen alkoi vaatia naimisiin menoa. Mieheni myös kärsi toisen naisen luona, sillä hän on hyvin paljon " nipompi " kuin minä, hänellä on tiukkoja sääntöjä mm oluenjuonnista ja hän vaatii tauottomia rakkaudentunnustuksia. Hyvin omistava ja mustasukkainen. Nuoruudenihastus ei ollutkaan sitä, mitä mieheni luuli hänen olevan.
Aloimme viettää jälleen aikaa yhdessä Suomessa ollessani. Teimme ruokaa yhdessä, saunoimme, vietimme myös intiimejä hetkiä…. Mieheni valehteli toiselle naiselle olevansa kotonamme vain lastemme kanssa. Välillä hän valehteli olevansa töissä, yövuorossa. Tammikuussa vietimme myös 19 vuotispäiväämme yhdessä ruokaa tehden, kun tämä toinen nainen soitti. Hän epäili minun olevan myös kotonamme. Mieheni valehteli hänelle vieressäni istuen, ettei kotonamme ole muita kuin hän lastemme kanssa. Nainen uskoi tämän, seuraavana päivänä mieheni palasi jälleen hänen luokseen…

Tilanne alkoi hiljalleen kypsyttämään minua, vain minä kärsin. Mieheni oli siellä asunnossa ja sen naisen luona, josta sai itselleen eniten iloa . Toinen nainen taas kuvitteli, mieheni olevan uskollinen. Kirjoitin tälle toiselle naiselle ja kerroin meidän viettävän edelleen tiiviisti aikaa keskenämme. Kerroin olleeni kotona hänen soittaessa ja että vietimme vuosipäiväämme. Kerroin myös, että meidän 19 v suhde, ystävyys ei katkea koskaan ja että odotan miestäni kotiin heidän suhteen loppuessa. Toinen nainen ei uskonut viestin olevan totta, vaan hän uskoi mieheni valheisiin.Hän uskoo tuntevansa mieheni läpikotoisin, ovathan he kirjoitelleet facebookissa vuosia. Hän myös ilmoitti luottavansa mieheeni 100 %. Mieheni ilmoittikin pian viestini jälkeen, toisen naisen odottavan lasta. Lapsi oli saanut alkunsa joulukuun onnen huumassa. Mieheni ei lasta halua.

Mieheni oli viestistä minulle tovin suuttunut, mutta pian tilanne jatkui samana. Mieheni vietti aikaa helmi-maaliskuun kahden kodin ja kahden naisen väliä reissaten. Olin niin kiinni hänessä, että annoin tilanteen jatkua tällaisena, vaikka jokaisen kivan yhdessä vietetyn päivän jälkeen, sattui kovasti hänen lähtönsä jälleen toisen naisen luo. Aika ajoin mieheni sanoi palaavansa kokonaan takaisin kotiimme.

Maaliskuussa yritin alkaa tapailemaan muita miehiä, mutta mieheni oli tästä minulle mustasukkainen ja alkoi viettämään yhä enemmän aikaa luonani. Luovuin siis ajatuksesta tapailla muita. Toinen nainen eli edelleen omassa vaaleanpunaisessa pumpulissa, kuvitellen mieheni olevan hänelle 100 % uskollinen ja luotettava.
Kirjoitin siis naiselle uudelleen. Halusin tietää kuinka monta kuukautta / vuotta hän aikoo jakaa kanssani saman miehen.Toinen nainen ei edelleenkään uskonut mieheni valehtelevan, vaan uhkasi tehdä minusta rikosilmoituksen, koska olen uhannut tappaa hänet, uhkaillut hänen lapsiaan ja työkavereitaan sekä soitellut heille alati yölliseen aikaan… Lisäksi olen kiristänyt heitä jollakin tavalla...Turha kai mainita, ettei yksikään asia pidä paikkaansa.

Mikä tilanne on nyt ? Tilanne jatkuu samana, tosin mies on nyt toisen naisen luona kuin vankilassa… Jokaisesta kännykkäviestittelystä nousee kauhea haloo jne. Mieheni piti käydä tuttavamme luona toisessa kaupungissa, mutta juuri ennen lähtöä, toinen nainen valehteli minun viestitelleen jälleen hänelle edellisenä iltana ja kielsi mieheni lähdön. En ollut näin tehnyt ja mieheni vietti kostoksi valehtelusta jälleen yön kotonamme.

Miestäni voi syyttää monesta, mutta todellisuudessa hän pelkäsi syövän uusiutumista ja kuolemaa niin, että ihastui nuoruuden rakkauteensa. Tilanteen ei pitänyt mennä niin vakavaksi, ei varsinkaan siihen, että toinen nainen alkaa odottamaan lasta ja kiristää nyt raskaudella mieheni pysymään luonaan. Miehestäni on tässä lyhyessä ajassa toisen naisen luona kadonnut kaikki ilo, rentous, huumorintaju, hän on vanhentunut silmissä. Hän oireilee somaattisesti ja voi silminnähden pahoin .Hän on ihmisen kanssa, jota hän omien sanojensa mukaan lähes vihaa tällä hetkellä... vain raskauden takia...
 
Hankala asia, mutta miehesi tuntuu olevan aika heikko...voitko luottaa ettei hän tule satuttamaan sinua jatkossakin ja kenties jonkun toisenkin kanssa?
Kuinka monta vuotta sinä olet valmis jatkamaan tuota ja eikö tilanteenne kuluta myös sinua?
Tekstistäsi saa sen kuvan, että vaikka tiedostatkin miehesi tehneen vihreitä niin kovasti haluat myös häntä puolustella ja siirtää kaiken vastuun sille naiselle...mutta eihän se voi niin olla, että mies ja sinä olette uhreja ja se nuoruuden rakkaus on syypää kaikkeen.
Itse vaihtaisin ulko oven lukon ja sanoisin miehelle, että kasvaa aikuiseksi ja päättää kenet ja mitä haluaa.

Niin joo ja se rakkaudella ja lapsella kiristäminen sen naisen taholta on kyllä todella alhaista.
 
vierailija
Hankala asia, mutta miehesi tuntuu olevan aika heikko...voitko luottaa ettei hän tule satuttamaan sinua jatkossakin ja kenties jonkun toisenkin kanssa?
Kuinka monta vuotta sinä olet valmis jatkamaan tuota ja eikö tilanteenne kuluta myös sinua?
Tekstistäsi saa sen kuvan, että vaikka tiedostatkin miehesi tehneen vihreitä niin kovasti haluat myös häntä puolustella ja siirtää kaiken vastuun sille naiselle...mutta eihän se voi niin olla, että mies ja sinä olette uhreja ja se nuoruuden rakkaus on syypää kaikkeen.
Itse vaihtaisin ulko oven lukon ja sanoisin miehelle, että kasvaa aikuiseksi ja päättää kenet ja mitä haluaa.

Niin joo ja se rakkaudella ja lapsella kiristäminen sen naisen taholta on kyllä todella alhaista.
Kiitos kommentista… Niin kyllä valitettavasti puolustelen juurikin syövän takia. Jos sitä ei olisi ollut, olisin jo ajat sitten hylännyt mieheni kokonaan.Se oli äärimmäisen suuri elämänkriisi kuoleman pelkoineen, silloin tulee joillekkin tarve kokea ja elää asioita " täysillä vielä ennen kuolemaa ".
 
vierailija
vierailija
Kyllä ja sitäkin kuinka heidän seksisuhteensa on täysin onneton jne. jne. jne.jne.Mieheni on viettännyt kuukaudesta enemmän aikaa kotonamme kuin tämän naisen luona, eikä olisi enää siellä päivääkään, mikäli ei tätä raskautta olisi tullut…
Morsian on myös erittäin vahva ilmaisu toiselle naiselle, sillä ainoastaan me suunnitelemme häitä mieheni kotona ollessa….me olemme myös edelleen kihloissa eli mieheni viskaa toisen naisen sormuksen pois aina hänen luota lähtiessään ja laittaa meidän sormuksensa sormeen….
 
Morsian on myös erittäin vahva ilmaisu toiselle naiselle, sillä ainoastaan me suunnitelemme häitä mieheni kotona ollessa….me olemme myös edelleen kihloissa eli mieheni viskaa toisen naisen sormuksen pois aina hänen luota lähtiessään ja laittaa meidän sormuksensa sormeen….
Äh. Nyt meni se pieninkin uskottavuus tästä tarinasta
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Niin kyllä valitettavasti puolustelen juurikin syövän takia.
..ja hän käyttää tilannetta hyväkseen puhumalla höpöjä teille kummallekin.
Et voi olettaa etteikö hän valehtele myös sinulle tilanteestaan sen toisen naisen kanssa, ainakin hemmetin hyvin on osannut manipuloida hänet uskomaan itseensä, kirjeistäsi huolimatta.
 
Kiitos kommentista… Niin kyllä valitettavasti puolustelen juurikin syövän takia. Jos sitä ei olisi ollut, olisin jo ajat sitten hylännyt mieheni kokonaan.Se oli äärimmäisen suuri elämänkriisi kuoleman pelkoineen, silloin tulee joillekkin tarve kokea ja elää asioita " täysillä vielä ennen kuolemaa ".
Puolustelet, koska itsekin tajuat, miten tyhmästi käyttäydyt, ja yrität siksi itsellesi selittää, miksi toimit kynnysmattona, vaikka järki käskisi lähtemään.

Ehkä jos olisi kerran kuksinut tuon nuoruudenrakkauden kanssa, niin ymmärtäisin selittelysi, mutta noin pitkää vetkuttelua ei voi laittaa minkä taudin piikkiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä