Meillä on lapsella kapeat korvakäytävät, joissa vielä jyrkät mutkat. Tästä syystä korvien tutkiminen saattuu. Moni lääkäri hoksaa tämän heti, ja rauhoittaa lasta sekä kertoo, että nyt pitääkin toimia niin että vedetään tätä korvaa taaksepäin... Eli selittämällä tilanne on homma hoitunut ihan ok. Mutta sitten on niitä lääkäreitä, jotka vain tunkevat sen laitteen korvaan, ja tuhahtelevat kun mitään ei näy. Tällöin myös lasta sattuu. Eikä auta, vaikka äiti sanoisi, että "varmaan kannattaisi tehdä jotain"...