V
vieras
Vieras
eli lapsella varmaan influenssa kun yöllä nous kuume ja valitti kurkkukipua sekä pääkipua, nyt sanoo että päähän sattuu kävellessä ja hyppiessä, onko se ihan normaalia että sattuu vaan silloin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sil on 38 astetta kuumetta, ja ei se valita sitä pääkipua kun välillä just jos hyppii/kävelee.. Jos aivokalvontulehdus olis niin eiköhän se olis enemmän kipeä, vai?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eli lapsella varmaan influenssa kun yöllä nous kuume ja valitti kurkkukipua sekä pääkipua, nyt sanoo että päähän sattuu kävellessä ja hyppiessä, onko se ihan normaalia että sattuu vaan silloin?