Täytyy sanoa, että aika hyvä on jos pääsee pois tuo "pelosta". Oon 29-vuotias ja vesikammoinen tästä syystä, koska pienenä minulle tuli samantein korvatulehdus jos vettä meni korvaan. En ole koskaan oppinut pitämään sukeltamisesta, uimahallissa olen alkanut käymään vapaaehtoisesti vasta 2v sitten. Inhoan yli kaiken sitä tunnetta jos korvat menevät lukkoon esim. flunssan aikana, sillä se nostaa muistot lapsuudesta pintaan, kaikki ne kivut ja lääkärillä juokseminen. Itselläni on nyt kaksi pientä lasta ja olen tartuttanut tämän vesipelon vanhempaan

Olen harkinnut aikuisten uimakouluun menoa, mutta vielä en ole uskaltanut. Täytyy sanoa, että toivottavasti lapsellesi ei jää tällaista kammoa, minua oikein harmittaa lapsesi puolesta, että on joutunut kärsimään kipeistä korvista