olisitko sinä päästänyt hänet jatkoon:)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onks tuttukin? ;) Joo, siis en olis päästänyt minäkään jatkoon - vaikka en itsekään osaa laulaa, eikä ole varaa paljon arvostella, mutta ei osannut kyllä tuokaan. :snotty:

[QUOTE="vieras";25384395]Onks tuttukin? ;) Joo, siis en olis päästänyt minäkään jatkoon - vaikka en itsekään osaa laulaa, eikä ole varaa paljon arvostella, mutta ei osannut kyllä tuokaan. :snotty:[/QUOTE] vaikka olin ollut keikoilla paljon ympäri Suomi, niin en tunne siitä naista, vaikka on se jostain syystä tutun näköinen, ehkä jopa näin

Katsoin ton. Laura Voutilaisen kommentti oli ala-arvoinen ja tuo joni nikulakin aika lailla kusi päässä kulkeva tyhmä sovinistipaska. Pelkästi tuota naista, koska se osasi laulaa ja oli voimakas fiksu ja älykäs persoona.

[QUOTE="vieras";25384436]Oli ihan sen oloinen että ois jotain vetänyt...Joten, ei jatkoon![/QUOTE]

no ei ole yhtään sen oloinen, hän on vaan sellainen persoona

[QUOTE="...";25384462]Ai sä tunnet sen?[/QUOTE]

en tunne, mutta ei hän mun mielestä mikään narkkari ainakaan ole, on vaan sellaiset ihmiset kuin hän, ei kaikki oo samanlaisia

[QUOTE="vieras";25384502]Moni strippari narkkaa.[/QUOTE]

no kiitos uudesta ennakkoluulosta. Pakko sanoa päinvastoin, ettei mikään pomo hyväksy narkkari stripparia tai jos pahat ongelta alkoholin kans, jos pitää juoda joka päivää työpaikalla. Mun pomo olisi antanut potkuja saman tien.... myös mun keikkapomo ja muut pomot mikä olin tavanut. Ei narkkari pystyy edes töitä tehdä, en mä ainakaan osaa kuvitella, strippari ja narkkari:D, kuka niitä halua katsoa sitten

no kiitos uudesta ennakkoluulosta. Pakko sanoa päinvastoin, ettei mikään pomo hyväksy narkkari stripparia tai jos pahat ongelta alkoholin kans, jos pitää juoda joka päivää työpaikalla. Mun pomo olisi antanut potkuja saman tien.... myös mun keikkapomo ja muut pomot mikä olin tavanut. Ei narkkari pystyy edes töitä tehdä, en mä ainakaan osaa kuvitella, strippari ja narkkari:D, kuka niitä halua katsoa sitten

Montahan aloitus on luettu sun samppanjan juomisesta töissä?! :D

[QUOTE="vieras";25384566]Montahan aloitus on luettu sun samppanjan juomisesta töissä?! :D[/QUOTE]

no laske näitä sitten ja tee johtopäätös mun 3,5v urasta:). Rehellisesti puhuttua mä join välillä jopa 3krt viikossa tai sitten 1krt 3ssa kuukaudessa tuli juottua, se riipui mielialasta ja jos on juhlat, yleensä olin joka juhlassa tai keikoilla, oli niin hauska että ilman alkoholia ei oo kiva

Yhteistyössä