Haaveena vauva 2027

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aida91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paljon onnea plussanneille ja tosi paljon tsemppiä piinailijoille!
Tullut tosi paljon keskustelua lisää mikä on hyvä juttu.
Mulla käytössä vaan noi mama vitskut. Mietinnässä että pitäiskö taas ainakin geleet ottaa käyttöön..mistä peräisin tieto että ylipainoiselle suositellaan enempi foolihappoa?
Täällä kp8 ja huomenna alotan oviksen testailun. En saa mun digiä toimimaan, mennyt jotenkin sekasin kun otin liian aikaisin pois yks kerta.

Paljon onnea plussanneille ja tosi paljon tsemppiä piinailijoille!
Tullut tosi paljon keskustelua lisää mikä on hyvä juttu.
Mulla käytössä vaan noi mama vitskut. Mietinnässä että pitäiskö taas ainakin geleet ottaa käyttöön..mistä peräisin tieto että ylipainoiselle suositellaan enempi foolihappoa?
Täällä kp8 ja huomenna alotan oviksen testailun. En saa mun digiä toimimaan, mennyt jotenkin sekasin kun otin liian aikaisin pois yks kerta.
Multa kans terkkari kysyi painoa kun olin viimeks raskaana (meni kesken) juurikin sillä idealla, et jos joku bmi ylittyy, niin foolihapposuositus olis ollu tuplana. Mut en nyt muista, mikä se raja oli. 🤷🏻‍♀️

Ja on joo kiva, kun keskustelu taas vilkastunut. 💛🙌🏻 Itekin alkaa enempi höpötellä taas. 🫶🏻💯

• Tykkää
Reactions: miumau*
Mitä on siemenpyöräilyn siemenet? Nauroin vähän liikaa tälle 😂
en tiennyt äkkiä miten sen suomentaa kun se on seed cykling vai mitem sen kierto sana kirjotettiinkaan😂 eli follikulaarivaiheessa syödääm pellavan ja kurpitsan siemeniä ja luteaalissa seesami ja auringonkukan siemeniä .

Sen vielä täsmennän että ei meinaa niitä tiettyjä siemeniä yläkautta sisäisesti...vain alakautta ne🤣🤣

Siis mulla tuli tänään ihan kunnon eggikset! 🤩🙌🏼 En muista näin runsasta ja selkeetä olleen ikinä 😳 Ja siis tämän yrityksen aikana ei ole kertaakaan tullut, lähinnä ollut vaan sellanen ”kostea olo”.

Mutta nyt kyllä sitten erityisesti ihmetyttää miksi digi ei edes vilku vielä, en tajua…ärsyttävää 😝😒 Noh, talletuksia nyt vaan silti niin hyvin kun mahdollista 😇🙏🏼

Tsemppiä kaikille ja tosiaan kiva kun täällä keskustelu vilkastunut 💕🤗

Yhteistyössä