Jess, pääsin jatkoon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Kävin siis tänään yksissä karaokekisoissa (karaokeMM osakilpailu ) ja pääsin jatkoon *tuulettaa*
Kaks ekaa tuntia kuulu järviradiosta suorana :)
22 kilpailijaa oli ja 4 pääs jatkoon...
Nyt sitten jään odottelee koska on semmarit ja missä...

Wau, tuo "My heart will go on " on sen verran vaativa biisi, että jos joku sillä jatkoon pääsee, on taastusti hyvä laulaja. Onnea! :flower:

Itse olen laulanut lapsesta asti, karaokekisoissa myös on joskus tullut käytyä ihan hyvällä menestyksellä. Tällä hetkellä minulla on oma rockbändi, ja sen lisäksi keikkailen satunnaisesti yhden coverbändin kanssa. Laulaminen on hyvä harrastus, työkseni en sitä tekisi.

Nytkun mää ihan aloin miettiin, niin mehän vielä joskus tehdä täräytetään Vankkuriin karaookke rehvit, eikös juu?!? =) :D
Siis heti kun mä saan tämän pienimmän siihen ikään että onnistuupi...

Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Nytkun mää ihan aloin miettiin, niin mehän vielä joskus tehdä täräytetään Vankkuriin karaookke rehvit, eikös juu?!? =) :D

No kuule ei kuulosta ollenkaan pöllömmältä idealta :D Ei muuta kun paa laittaen viestiä sitten kun alkas olee ajankohtasta niin suunnitellaan :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:

No kuule ei kuulosta ollenkaan pöllömmältä idealta :D Ei muuta kun paa laittaen viestiä sitten kun alkas olee ajankohtasta niin suunnitellaan :wave:

Kiva! :D En ookkaan käyny tosiaan Vankkurissa vuosiin, joskus.. ööh.. 10-11v sitten!! :o Aika rientää...

Niin ja tokihan on aina mukava tutustua uusiin ihmisiin! :)

Kiva! :D En ookkaan käyny tosiaan Vankkurissa vuosiin, joskus.. ööh.. 10-11v sitten!! :o Aika rientää...

Niin ja tokihan on aina mukava tutustua uusiin ihmisiin! :)

Eli joskus niihin aikoihin kun mie aloin siellä käymään :D Tosiaan tossa eilen mietin että alkaa olee aikalailla tasan 10v kun kävin ekaa kertaa. Ystävä oli just 18v täyttäny ja mie sit kans mukamas :whistle: Täytin mä sit syyskuussa oikeesti :laugh:

Yhteistyössä