Jess, pääsin jatkoon...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
Kiva! :D En ookkaan käyny tosiaan Vankkurissa vuosiin, joskus.. ööh.. 10-11v sitten!! :o Aika rientää...

Niin ja tokihan on aina mukava tutustua uusiin ihmisiin! :)

Eli joskus niihin aikoihin kun mie aloin siellä käymään :D Tosiaan tossa eilen mietin että alkaa olee aikalailla tasan 10v kun kävin ekaa kertaa. Ystävä oli just 18v täyttäny ja mie sit kans mukamas :whistle: Täytin mä sit syyskuussa oikeesti :laugh:

:D Ei varmaan olla sit törmätty siellä. Tosi harvoin kyllä missään olen käyny viimesten 8 vuoden aikana, ettei ihmekään! Mutta pistän korvan taakse, tässä alkaa kohta tuleen kesä ja kaikki!! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:
:D Ei varmaan olla sit törmätty siellä. Tosi harvoin kyllä missään olen käyny viimesten 8 vuoden aikana, ettei ihmekään! Mutta pistän korvan taakse, tässä alkaa kohta tuleen kesä ja kaikki!! =)

:)
Jään odottelemaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Onnittelut :flower:
Minullakin ainakin yksi tuttu osallistu kisaan myös. En tiedä pääsikö jatkoon kun en oo vielä ollu yhteyksissä.

Missä päin maalimaa? :)

No sama paikka, wankkuri =)
Itekkin hohhailin että meenkö kattoo kisaa, mutten sitten jaksanu.

Joko tiedät pääskö jatkoon? Voin kertoo jos et tiedä :)

Voi hitsi kun tuleekin ikävä karaokea! Näin viimeisillään raskaana ei jotenkin oikein kehtaa lähteä karaoksebaariin, vaikka joiskin vaan limua, tuntuu että kuitenkin joku paheksuisi, vaikka tuskinpa kuitenkaan. B) Joskus takavuosina, ennen bändikuvioita kävin pari kertaa viikossa karaokessa, selvinpäin. Laulaminen on hieno harrastus!

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Voi hitsi kun tuleekin ikävä karaokea! Näin viimeisillään raskaana ei jotenkin oikein kehtaa lähteä karaoksebaariin, vaikka joiskin vaan limua, tuntuu että kuitenkin joku paheksuisi, vaikka tuskinpa kuitenkaan. B) Joskus takavuosina, ennen bändikuvioita kävin pari kertaa viikossa karaokessa, selvinpäin. Laulaminen on hieno harrastus!

Kyllä mie on molemmissa raskauksissa käyny laulamassa ja siis karaokejuontajan keikkaa tein melkolailla loppuun asti... Laulaminen on mulle niin tärkee henkireikä että sitä en kyllä jätä jos ei oo pakko...

Yhteistyössä