S
Sydän paikallaan
Vieras
Hei mies, jolla on sydän paikallaan. Olet kiltti ja ihana perheen isä. Niinpä vaimostasi on kehkeytynyt oikea kanaemo. Väkivaltaa en hyväksy, älä sinäkään. Ota kädestä napakasti kiinni ja alista vaimosi- hellästi, mutta napakasti! Tuohon läiskimiseen on tultava loppu. Omaa rahaa tarvitsee jokainen ja joskus ihan ikioman pullonkin (kohtuus kaikessa). Tunsin piston sydämessäni, sillä myös minä määrään mitä ""me"" teemme ja miten rahamme käytämme. Mies on valitellut joskus samaa ja joskus ostanut oman pullonkin (varmaan väsynyt hänkin tähän kaikkeen). Raha on vaan niin pirun tiukalla tänä päivänä, euron tulo heikensi tilannetta entisestään. Varaa ei ole kuin syödä. Olen myös yrittänyt laihduttaa miestäni. Ymmärrän nyt, ettei se ole minun asiani. Meillä ei myöskään ole mitään mahdollisuutta ulkomaille, saati kalliisiin vaatteisiin. Elokuviin päästään tilipäivänä. Vieraita ei juuri paapota eikä meillä kummallakaan enää kavereita/ystäviä ole. Lasten harrastuksiin menee kaikki ylimääräinen. Mutta tämmöstä elämä on. Pimpsaa toki saa, aina kun haluaa
Toivon sinulle voimia- vaimosi rakastaa, mutta pitäisi laittaa kuriin.