Lapsia piilotellaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Janatuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Janatuinen

Vieras
Olen rakastunut mies ja onnellinenkin. Olen löytänyt uuden elämän vaikeiden aikojen jälkeen.
Sekä vaimoni että minä olemme siis toisessa liitossa ja asiat sujuvat mukavasti, mutta: vaimoni ei anna minun tavata lapsiaan. Hän tulee mielellään minun lapsieni juhliin ja tapaa heitä, mutta hän sulkee minun tieni omien lapsiensa luokse.

Olen yrittänyt käsitellä asiaa, mutta aivan vailla tulosta. Tuntuu, että minun ja vaimoni välissä on outo pimeä aukko. En tiedä, pelkääkö hän ja mitä, jos pelkää. Menee useita viikonloppuja, jolloin vaimo on tapaamassa lapsiaan. Koskaan hän ei jaa mitään kanssani.Lapset ovat siis aikuisia. Hekän eivät vieraile luonamme.
Asia on alkanut vaivata yhä enemmän. Kerran sitten lähetin vaimoni tyttärelle pienen syntymäpäivätervehdyksen. Omin luvin. Kokeeksikin ehkä. Sain tylyn vastauksen ja ei se mitään, mutta lisäksi sain vaimoni haukut. Hän nimitteli minua törkeästi ja oli vahingoniloinen kun kontaktinotto ei onnistunut.

Voitteko antaa vinkkejä, onko tämä tavallista ja mistä mahdolisesti voisi olla kysymys. Tämä on johtanut suhteessamme outoon luottamuspulaan.

Kannattipa mennä naimisiin ennen kuin tällainenkin asia selvitettiin...

Todennäköisesti tuolla naisella on harvinaisen typerät aikuiset lapset, jotka haluavat elää siinä fantasiamaailmassa, jossa oma isi ja äiti ovat edelleen naimisissa keskenään. Siihen maailmankatsomukseenhan ei sovi, että vanhemmilla olisikin oikeasti jo uudet elämänkumppanit.

Ja vaimosikin taitaa olla vähän luonnevikainen: ""Hän nimitteli minua törkeästi ja oli vahingoniloinen kun kontaktinotto ei onnistunut."" No siinäpä näkee, ettei omena kauas puusta ole pudonnut...

tuo ei vaikuta normaalilta. En ymmärrä mihin hän pyrkii. Toisaalta paketin lähettäminen ja vaimosi kommentti viittaavat ongelman olevan vaimolla, eikä ole kysymys lasten suhtautumisesta sinuun.
Onko vaimo alunperin eronnut toisen miehen takia ja nyt häpeää, eikä pysty esittelemään sinua lapsille?

Kommentti paketista viittaa erittäin huonoon itsetuntoon ja pelkoon, että sinä olet parempi lasten silmissä.

Nämä ovat arvailuja. On rasittava tilanne, minulla olisi vaikeuksia hyväksyä moista käytöstä.

Eihän tuollainen käyttäytyminen vaikuta notmaalilta, eli joinkinlaisia luurankoja hänellä täytyy olla kaapissa.
Ihmettelen, että kirjoitit ""Olemme toisessa liitossa ja asiat sujuvat mukavasti, mutta vaimoni ei anna minun tavata lapsiaan.- Vaimoni haukkui minut ja nimitteli törkeästi"".

Otahan ne ruusunpunaiset lasit silmiltäsi ja alappas miettimään mitä hän salailee ja piilottelee. -Mistä olet varma, että kun hän on ""tapaamassa aikuisia lapsiaan, eikä koskaan jaa mitään kanssani"", että hän on ""tapaamassa lapsiaan"", eikä mahdollisesti muilla reissuilla.

Nämä eronneet ""paratiisikäärmeet"" ovat yleensä lypsäneet edellisen miehensä kuiviin ja sinä saatat olla ""uusi uhri"". Toivottavasti osaat pitää varasi, ettei hän lypsä sinuakin kuiviin. Älä missään tapuksessa suostu tekemään lasta hänen kansaan, sillä senjälkeen olet kusessa. Mikäli kehtaisin, niiin käyttäisin hänestä ilmaisuja ""narsistinen persoonallisuushäiriöinen, tunnevammainen, häikäilemätön psykopaatti"".

Uskallan sanoa näin, koska olen perehtynyt muutaman ""ulkoruokintaan heitetyn ukon"" kertomuksia näistä ""paratiisikäärmeistä"", joidenka oikea paikka olisi lähinnä suljetulla osastolla. Pelastaudu, niinkauan, kuin se on vielä mahdollista.

Haluut sä turpiin! Jep ,tälle palstalle pitäs saada ""isoveli"" valvomaan mitä viestiä tänne lähetetään ja erityisesti, onnistuuko tai minä alan terrosoimaa?! kyllä mie kohta häivyn parisuhteen palstalle se on aivan varma! Täällä lastentarhasta- siellä voi keskustella asiallisesti, siis me aikuiset! Samalla minä ja onni voisit vihjaista soneralle että korjaisivat palstat muutenkin. Edelliselle sivuille ei pääse, viestit sekoilee. Hae viestiä toimintokaan ei toimi. Tämä on ollu puolta vuotta ! No hei homo alotti vitun kovis alko rääpi päätä. Kyl mä sun kaa voin olla asiallinen ja jos päästäs joskus pitemmälle homo! Netta on huora ja jätti minut! Halut sää minut! t:amis

aika samantapainen tilanne minulla tällä hetkellä,kun sinulla...avomieheni poika saa tulla käymään aina milloin tahtoo olen hänelle sanonu,mutta avomieheni exä on jotain sanonu avomieheni pojalle ja vaikka poika rakastaa isäänsä,niin joku estää häntä tulemasta luokseni.poika pitää yhteyksiä minuun puhelimen kautta ja on erittäin fiksu ja asiallinen poika,mutta tahtoisin,että poika tulisi isäänsä moikkaa,kun isänsä on minun luona siis avomieheni,mutta ei vielä oo sitä tapahtunut ja avomieheni kanssa oltu yhessä kolme kuukautta,mutta kyllä varmasti kaikki asiat järjastyy ajan kanssa meilläkin...

Yhteistyössä