Odotuksen odottajat!part II

Rosetta: Pettymys on kamala tunne. Tsemppiä sinulle!! :hug:

Veena: Odottelen jännityksellä tulosta ja pidän peukut pystyssä!!

Iikku80: Mites alku on sujunut? Onko sinulla käytössä Lugesteronia? Minulla on, eikä onneksi mitään vaikutusta psyykkiseen tai fyysiseen olotilaa (epänormaali siis edelleen :D ) . Tosin eilen olin aivan rättipoikki, nukuin sohvalla aluksi ja sitten 10 tunnin yöunet. Ja täällä nyt virkeänä! Pessimistinen olen jälleen, mutta toivon tottakai. Tuntuu niin kaukaiselta ajatukselta se raskaus. Tsemppiä odotukseen!!
 
Viol: Nää on kyllä tuskallisen hitaat nää piinapäivät. Yritän olla ajattelematta koko asiaa, jotenkin on usko jo mennyt, että näin onnistus. Täytyy kuitenkin toivoo parasta. Ei mulla oo ollu käytössä mitään muuta kuin clomit, lääkäri ei ole ilmeisesti katsonut tarpeelliseks mitään muuta.
Mutta ei saa vaipua synkkyyteen, kyllä meillä joskus tärpää! =)
 


Lauantai 31.1.2009

TOIVOJAT


IVF/ICSI
Hilma78..............................yasmin,puregon,icsi...................14/?
Tähtisäde.11/07..menopur,pregnyl,puregon,orgalutra,icsi..21/25-28
dreamer78..........................ivf/icsi.......................................22/36
Milde...............yli 1,5v..............2.icsi....................................28/26-29
millis1981........3+1,5v........ivf/icsi vko8.............................30/27-28
Sannuli-81.........8/07................ivf..................................?/?

IUI
astrid............reilu 3v......................................................2/?
Gilmore...........kesä07..........clomit.................................7/30-32
Evenstar............yk1...........metut, clomit........................9/~26-79
Linnia.................2,5v.....................................................10/25-28
jastu.................................clomit,pregnyl......................28/30-34

Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Jennyli.........yk6...........clomit+terot....km1/09..................7/32
verve................2v..............tutkimukset..........................11/29-34
kirma.........9/06, ku10/07......iui/ivf tulossa....................12/n.28
digi81...............2/07..........tutkimukset..........................28/29-34
perhone.............10/07.......tutkimukset.........................29/27
Rosetta..............7/07..........clomit..................................32/29


Piinailijat
Irene80.........6/06............3.iui, clomit,pregnyl...........20/28-32, pp4
Viol................8/07......2.iui, puregon,pregnyl, luget......22/28, pp9
Veena............yk21.........3.iui, clomit.........................25/24-28, pp15

Haamuilijat


Taustailijat
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
Rouva B.............3v tjot
Pantalaimon.......9/07.......clomit+metut
risupesä.............4/06.....orgametril,laparoskopia,ivf
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08, km12/08
Tiinuli81....Procren depot,Puregon,Pregnyl,Luget, 2.IVF
Ansu82.............vuosi
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08




PLUSSAT 2009

Orion..............2v4kk......luomu

 
hauskaa lauantaita kaikille.

mulle voi kirjata sitten kp 1/27 listaan. Menkat alkoivat aika odotetusti päivän myöhässä kun toi oviskin myöhästyi saman verran. Tänään clomikauppaan ja kohti inssiä :) aika rauhallinen fiilis, minkäs tälle teet. Ainahan ne tulee, joka kuukausi :ashamed: toivotaan että inssi toisi meille sen odotetun. Mulla vaan oli tästä kuusta niin hyvät fiilikset. Kaikki oli niin kohillaan... Mutta minkäs teet.

Veena täälläkin peukut pystyssä sun plussan toivossa :heart:
 


Lauantai 31.1.2009

TOIVOJAT


IVF/ICSI
millis1981...........................ivf/icsi vko8................................1/27-28
Hilma78..............................yasmin,puregon,icsi...................14/?
Tähtisäde.11/07..menopur,pregnyl,puregon,orgalutra,icsi..21/25-28
dreamer78..........................ivf/icsi.......................................22/36
Milde...............yli 1,5v..............2.icsi....................................28/26-29
Sannuli-81.........8/07................ivf..................................?/?

IUI
perhone..........10/07......................................................1/27
astrid............reilu 3v......................................................2/28-35
Gilmore...........kesä07..........clomit.................................7/30-32
Evenstar............yk1...........metut, clomit........................9/~26-79
Linnia.................2,5v.....................................................10/25-28
jastu.................................clomit,pregnyl......................28/30-34

Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Jennyli.........yk6...........clomit+terot....km1/09..................7/32
verve................2v..............tutkimukset..........................11/29-34
kirma.........9/06, ku10/07......iui/ivf tulossa....................12/n.28
digi81...............2/07..........tutkimukset..........................28/29-34
Rosetta..............7/07..........clomit..................................32/29


Piinailijat
Irene80.........6/06............3.iui, clomit,pregnyl...........20/28-32, pp4
Viol................8/07......2.iui, puregon,pregnyl, luget......22/28, pp9
Veena............yk21.........3.iui, clomit.........................25/24-28, pp15

Haamuilijat


Taustailijat
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
Rouva B.............3v tjot
Pantalaimon.......9/07.......clomit+metut
risupesä.............4/06.....orgametril,laparoskopia,ivf
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08, km12/08
Tiinuli81....Procren depot,Puregon,Pregnyl,Luget, 2.IVF
Ansu82.............vuosi
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08




PLUSSAT 2009

Orion..............2v4kk......luomu


 
täällä kp 1. Eli menkat alkoi. Kerrankin olen iloinen siitä, että ne alkoi. Mieskin ihmetteli aamulla kun huusin vessassa et jee jee. :) Tiistaina sitten pistoskäynti ja mitä muuta nyt onkaan sitten. Kuulumisia sitten lisää. Tukholma kutsuu. :)
 


Maanantai 2.2.2009

TOIVOJAT


IVF/ICSI
Milde...............yli 1,5v..............2.icsi....................................2/26-29
millis1981...........................ivf/icsi vko8................................3/27-28
Hilma78..............................yasmin,puregon,icsi...................16/?
dreamer78..........................ivf/icsi tulossa.........................24/36
Sannuli-81.........8/07................ivf..................................?/?

IUI
perhone..........10/07......................................................3/27
astrid............reilu 3v......................................................4/28-35
Gilmore...........kesä07..........clomit.................................9/30-32
Evenstar............yk1...........metut, clomit........................11/~26-79
Linnia.................2,5v.....................................................12/25-28
jastu.................................clomit,pregnyl......................30/30-34

Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Jennyli.........yk6...........clomit+terot....km1/09..................9/32
verve................2v..............tutkimukset..........................13/29-34
kirma.........9/06, ku10/07......iui/ivf tulossa....................14/28
digi81...............2/07..........tutkimukset..........................30/29-34
Rosetta..............7/07..........clomit..................................34/29


Piinailijat
Irene80.........6/06............3.iui, clomit,pregnyl...........22/28-32, pp6
Tähtisäde......11/07..........icsi.....................................23/25-28 pp7
Viol................8/07......2.iui, puregon,pregnyl, luget......24/28, pp11
Veena............yk21.........3.iui, clomit.........................27/24-28, pp17

Haamuilijat


Taustailijat
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
Rouva B.............3v tjot
Pantalaimon.......9/07.......clomit+metut
risupesä.............4/06.....orgametril,laparoskopia,ivf
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08, km12/08
Tiinuli81....Procren depot,Puregon,Pregnyl,Luget, 2.IVF
Ansu82.............vuosi
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08




PLUSSAT 2009

Orion..............2v4kk......luomu




 
astrid, minä pistelin menopuria vaan pari pv clomien jälkeen, just ennen ovista, että sillä ei ollut mitään vaikutusta folliin. Sitten sain vielä pregnylin.
Mitään tietoa ei ole siitä, kauanko pistellään jos pelkkää menopuria sitä käyttää. Mutta käsittääkseni sillä kasvatetaan folleja myös ivf:ssä, että pitäishän tuon tuhtia tavaraa olla!

millis1981, onnittelut! Nyt sitten hoito pääsee kunnolla alkamaan, kun menkat alkoi! Peukutuksia piikiikittelyihin paljon folleja!!

tähtisäde, luin kirjoituksesi tuolta ivf-pinosta ja oli tultava tänne kommentoimaan :hug:
Minä kävin eka kerran itkemässä neuvolalääkärille 5/07, että en tule enää toista kertaa raskaaksi (esikoinen oli silloin vuoden). Tiesin, että tämä toisen murun tehtailu ei tule olemaan mikään itsestäänselvyys ja tulee kestämään ja vaatimaan paljon enemmän kuin tuo eka muru aikoinaan. Sitten kun syksyllä tulin raskaaksi, tiesin heti kaksi viivaa saatuani, että kaikki ei ole kunnossa, enkä edes ihmetellyt, kun vuoto sitten alkoi. Henkisesti olin jo valmis keskenmenotuomioon, mutta rankkaa se oli silti.
Seuraavana talvena (vuosi sitten) alkoi clomien kanssa pelleilyt, tiesin koko ajan, että rahan tuhlausta, että niillä ei tulosta saada, järeämpää apua tarvitaan. Tietenkään kukaan lääkäri ei minun luuloja ottanut todeksi, ihan liian monesti sanoivat, että on vaan ajan kysymys milloin raskaus alkaa. Ja nyt sitten siis vuoden olen vaan odottanut, että päästäis sinne ivf:ään.
Paljon puhutaan mielen vaikutuksesta tähän kaikkeen, unohtamisesta ja ressaamisesta. Olenkin miettinyt ankeina hetkinä, että siksikö raskaus ei ole alkanut, kun olen itse pitänyt sitä niin mahdottomana ajatuksena? Ja koko ajan pelottaa, että sitten kun/jos tulen raskaaksi, niin mitä jos sittenkin mielessä on huoli, ettei kaikki ole pikkuisella kunnossa..kun niin selvästä edellisessä raskaudessa tiesin, että elämää tästä ei synny.
Tiedän mille sinusta tuntuu. Ja tulen olemaan ihan rehellisesti tosi iloinen sinun puolestasi, kun tulee sen aika, että kohtukodissa on elämää :heart: En tiedä, voiko se elämä saada alkunsa ennen kuin itse siihen alkaa uskomaan, tarvitaanko siihen jotakin toivomus- ja onnenendorfiineja? Toivottavasti ei.
Jaksamista sinulle, onneksi piinaviikkosi menee ilman piinaa ;)

veeeeenaaaa! :wave: :wave: Onko uutisia??
 
Ärsyttää tää menkkojen odotus.. nytkin kun on jo kp29 niin luulis kohta alkavan.. Ja toivon mukaan alkaiskin pian kun pahoin pelkään ettei vaan alkais vast ens viikonloppuna, sittenhän se ovulaatiokin olis v-lopulla.. mut mut täytyy nyt kattoo..
Odotellessa ei muuta voi sanoo..
 
Tähtisäde
Kirma: Musta tuntuu, että ehkä pessimistisyys on alitajunnan tapa valmistaa henkisesti pettymykseen. Mäkin olen kova aina innostumaan kaikesta uudesta ja rakastan suunnitella asioita niin jos mä päästäisin itseni fiiliksiin niin meillähän olisi jo lastenhuone kalustettu ja maalattu valmiiksi ja synnytyskassi pakattuna. :LOL: Yksi tuttu on kärsinyt lapsettomuudesta jo melkein 10 vuotta ja niillä tosiaan on lastenhuone aivan valmiina ja vaatekaappi täynnä vaatteitakin. Mä en ole antanut itselleni lupaa ostaa mitään ennenkuin on vahva plussa testissä. Mutta kyllä mä silti luotan siihen että meillä kaikilla on vielä joskus iso maha, toivottavasti mahdollisimman pian!
Onko teillä mitään tietoa IVF:n ajankohdasta?

Veenan kuulumisia kaipaillaan!

ps. Kai mä nyt kuitenkin voisin noihin piinailijoihin mennä... pp6 on menossa
 
Jep.. oon miettiny jo tässä vaiheessa että en varmasti uskalla kaivaa varastosta yhtään mitään esille, edes pinnasänkyä koottavaks ennekun tullaan nyytti kainalossa laitokselta kotio :LOL:

jastu, eikös yksityisellä onnistu toimenpiteet lauantaisinkin?

Veenan ilmotusta mäkin täällä käyn kyttäämässä.. =)
 
veena tietenki ihan kiusallaan istuttaa meitä pyhäpäivänä täällä koneella ;)

tähtisäde, mulla on parin viikon päästä kohdun mangeettikuvaus, km/ku jätti jälkensä sinne ja ennen hoitojen alkamista pitää saada selville mikä se "jälki" siellä on, ettei vaan ole se, mikä estää raskauden alkamista.
Sen jälkeen heti seuraavaan kiertoon pitäis hoidon alkaa, luultavasti menee maalis-huhtikuulle.
Lisäsin sinut piinailemaan.
 
Ettete musta edelleenkään eroon pääse B)

Eli lauantaiaamuna testasin sitten ja negahan se oli. Taas kerran. Kolme inssiä takan eli se oli se hoitomuoto sitten siinä. Me ollaan sitten viimeistä piirtoa myöden lapsettomia. Olo on ollut välillä surullinen ja välillä kauhistunut, kun ajattelee että jäljellä on 3. IVF hoitokertaa ja sitten on kaikki keinot käytetty. No, pitää vaan uskoa niihin tuleviin hoitoihin ja taas kerran koittaa uskoa että prosentit oisivat meidän puolella.

Menkat eivät ole edelleenkään alkaneet, niin infoilen vielä kun kehtaavat tulla |O

Kiitos teille kaikille kun ymmärrätte ja ja toivottavasti ei mennyt koko viikonloppu koneella kyttäämiseen :LOL: En tosiaan päässyt sielä sukuloimassa koneelle, ilman että joku olisi nähnyt mitä teen :/
 
Veena :hug: Mutta hyvä että vaikutat olevan silti suht ok! Vielä on paljon toivoa jäljellä, :heart: onhan niissä "viimesissä oljenkorsissa" paremmat prosentit, ja yleensä, jos tuuri käy niin useempia mahdollisuuksia pakastesiirtoinakin!
 
Voi Veena :hug: . olisi kyllä toivonut, että olisit säästynyt näiltä rankemmilta hoidoilta.

Täällä kp1. Hyvä, hyvä! Päivittäjälle kovasti kiitoksia, jos pistäisi sen listaan. Olo tosi väsyny, kun oon kipuillu päivän. Mut ainaski ens ke:n ultraan pääsen, koska menkat alko ajoissa. millis hei, onko sulla edelleen oireetonta toi sumuttelu? Mulla tuntuu vaikuttavan korvien väliin, ku tunteet menee yhtä vuoristorataa ylös ja alas (just nyt alas).

Piinistelijöille hermoja ja oviksenmetsästäjille onnea! Kaikille mitä parhainta sunnuntai-illan jatkoa!
 
Voi ei veena....tää touhu on perseestä :headwall:
Saas nähä ollaanko samassa ivf-pinossa sitten jossakin vaiheessa, sehän se on meidänkin kohtalo. Jaksa uskoa, että sillä hoidolla se pikkuinen aluille saadaan..ihan varmasti :)

Lista maanantaille, mukavaa alkavaa viikkoa kaverit :wave:
 
risupesä En mä tiedä tehdäänkö yksityisillä toimenpiteitä lauantaisinkin..?! Noh täytyy nyt vaan odotella ja kattoo että koska ne menkat alkaa.. Voi kun niitäkin vois jotenki nopeuttaa että alkaisivat.. :D Tää on niin hassua, koska harvoin sitä toivoo että ne menkat alkaa! :)
 
Kiitos kaikille :heart:

Niinhän se on että pitää vaan uskoa näihin tuleviin hoitoihin, vaikkeivat prosentit meitä olekaan tähän mennessä puoltaneet. Välillä käy väkisinkin mielessä ajatus että entä jos se ei tulekaan onnistumaan. Että mun elämä on sitten tälläistä tästä eteenpäin. Muut ihmiset tekevät lapsia ja jatkavat eteenpäin, mutta me emme. Tuleepas nyt taas negatiivista ajatusta. Eilen otti kyllä koville, mutta kaippa tämä tästä taas lähtee, niin kuin aina.

Jastu & Risis: Ainakaan v-liitto ei ole viikonloppusin auki, mutta sitä pystytyään kai lääkkeillä jonkin verran vekslaamaan (esim. jos en olisi viimeksi saanut ovisplussa ajoissa ja inssi tehtiin perjantaina, niin olisin pistänyt pregnylin lauantaina, että sieltä varmasti jotain irtoaa).
 
Voi kökkö Veena, hyvä että kuitenkin saat nostatettua taistelutahtoa!
Kun sanoit että teillä on jäljellä 3 IVF hoitoa ja sitten kaikki keinot on käytetty, sen jälkeen kelako ei korvaa vai julkisella ei tehdä enempää? Tyhmä kysyy...
Itse oon pohtinut, pessimisti kun ei pety sanotaan, että kuinka monta mahdollisuutta meillä on kun ICSI:iin hypätään heti, 3 tuoresiirtoa vai? Kuka osaa sanoa, julkiselle ollaan menossa? Siihenkin menee 3 vuotta, kun hoito per vuosi mennään meidän sairaalassa. Ihan P****** koko tyyli.
Sitten toinen kysymys teille kanssa sisaret, kuinka pitkä aika menee lyhyellä ICSI kaavalla, lääkkeiden alottamisesta siirtoon, noin suurin piirtein, yksilöllistä tiedän, mutta suunnilleen?
 

Yhteistyössä