Odotuksen odottajat!part II

Täällähän on ollut hiljaista! Onko risupesä vieroittanut itsensä kaksplussasta? :LOL: Joskus kyllä tekis itsellekkin ihan hyvää.

verve: Joskus saattaa oma kroppa tehdä tepposet kun jotain oikein kovasti oottaa, kyllä se plussa sieltä siihen ovistikkuun vielä pamahtaa. :hug:

Violin piinailut lähenee loppuaan. Mites on sujunut? Onko tuntemuksia?
 


Perjantai 6.2.2009

TOIVOJAT


IVF/ICSI
Veena............yk22.........ivf tulossa....................................4/24-28
Milde...............yli 1,5v..............2.icsi....................................6/26-29
millis1981...........................ivf/icsi vko8................................7/27-28
Hilma78..............................yasmin,puregon,icsi...................20/?
dreamer78..........................ivf/icsi tulossa.........................28/36

IUI
perhone..........10/07......................................................7/27
astrid............reilu 3v......................................................8/28-35
Gilmore...........kesä07..........clomit.................................13/30-32
Evenstar............yk1...........metut, clomit........................15/~26-79
Linnia.................2,5v.....................................................16/25-28
jastu.................................clomit,pregnyl......................34/30-34

Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Rosetta..............7/07..........clomit..................................8/30
Jennyli.........yk6...........clomit+terot....km1/09..................13/32
verve................2v..............tutkimukset..........................17/29-34
digi81...............2/07..........tutkimukset..........................34/29-34


Piinailijat
kirma.........9/06, ku10/07......iui/ivf tulossa....................18/28, pp4
Sannuli-81.........8/07................ivf..............................23/26-30, pp9
Irene80.........6/06............3.iui, clomit,pregnyl...........26/28-32, pp10
Tähtisäde......11/07..........icsi..................................27/25-28 pp11
Viol................8/07......2.iui, puregon,pregnyl, luget......28/28, pp15

Haamuilijat


Taustailijat
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
Rouva B.............3v tjot
Pantalaimon.......9/07.......clomit+metut
risupesä.............4/06.....orgametril,laparoskopia,ivf
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08, km12/08
Tiinuli81....Procren depot,Puregon,Pregnyl,Luget, 2.IVF
Ansu82.............vuosi
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08




PLUSSAT 2009

Orion..............2v4kk......luomu

 
Irene :LOL: Täällähän mä, tiiviisti taustalla :saint: :wave: mähän täällä varmaan eniten yleensä äänessä oon ollukin, mutta kun alapäässä ei nyt tapahdu mitään niin ei oo sen puolesta paljoo kommentoitavaa :kieh:

).( No sen verran asia etenemässä että varasin ne infektiotestiajat molemmille, ystävänpäivälle :heart: (eikö ollukin ihana lahja :D) ..että step by step..
 
Piinailijat kirma, Sannuli, Irene, Tähtisäde ja Viol, piiiitkäää pinnaa teille ja tulkaahan aina kertomaan ja kuvailemaan oireita, oikeita tai kuviteltuja. Saadaan sit listätä kaikkia mahdollisia oireita listalle r-oireista. Eikös se asenne ole, että rktt? Uskosta ja luottamuksesta oikeanlaiseen tulokseen ei ainaskaan pitäis olla mitään haittaa. Patsi tietty sitten, jos ei ilmestykään sitä kahta viivaa tikkuun.

Toivottavasti Rosetan aukiolotukimus meni ok ja sieltä munasarjoista löytyi kunnon folli. Oviksenpongaaja Verveki on toivottavasti onnistunu metsästämään sen kadonneen oviksen.

Joko teille Perhone tässä kierrossa tehään tuo inssi? Hormooneilla ku hormooneilla tuntuu olevan tuhoava vaikutus tervejärkisyyteen. Noi Synarela -sumutteet on aiheuttanu ainaki mulle melkoista vuoristorataa.

kirma kyselit jossain vaiheessa, ett kuuluuko noi verikokeet automaattisesti näihin putkihoitoihin. Ei taida kuulua, vaan tuntuu, että jotku teettää, jotku ei. Meil ei ainakaan ehdotettu mitään sellasta viime hoidossa. Varmasti sais käydä, jos haluis.

Miten milliksellä, joko oot alkanu pisteleen? Mä aloin eilen ja ihanhan tää on jo tuttua viime kerrasta.
 
Milde: Oireita ei tässä kolmannessa inssissä ole ilmaantunut minkäänlaisia. Mielikuvitukseni käytti ne jo loppuun kahdessa edellisessä inssissä :). Viime inssinkin jälkeen nännit tuli tosi araksi ja ajattelin, että nää on nyt niitä raskausoireita. Toisin kuitenkin kävi (taisin itse puristella nännit araksi :LOL: ). Ja ensimmäisessä oli kaikki klassiset oireet, närästys, nälkä, etova olo ja vessassa juoksu. Kyllä ihmismieli on ihana!

risupesä: No teillähän on sitten oikein romanttiset treffit tiedossa ystävänpäivänä :D.

).( Kävin itseäni piristämässä parturissa, mutta täytyy kyllä sanoa, että ei se mitään halpaa lystiä ole.
 
Verve Mitä ovistestejä käytät? Itselläni ei silloin aikanaan toiminut mitkään muut kun Clearbluen testit. Kumma kroppa...

Milde tänään aloitin pistelee. Millä annoksella sulla mennään? tiedätkö yhtään miten sulla osuu punktio? Mulle vaan sanottu, että vkolla 8. Perjantaina 13 pvä tiedän enemmän asiasta.
 
:flower: Irene! Juu, niitä tulee väsäiltyä kun tekemisen puute vaivaa :whistle: voishan sitä vaikka uudistaakin, tosin oma hommansa ettiskellä ja napsia niitä tuolta vauvakuume-puolelta (henkisestikin..), siellä niitä kuitenkin on laajempi valikoima..
 
Noniin nyt näyttäis siltä että menkat huomenna alkaisi.. nyt on pientä tuhrua ollu täs illan aikana ja mahakin on selvästi kipee erilailla kun mitä esim. eilen.. Että juuri perjantaina ehtisi alkaa että olisi inssi voitaisiin sitten tässä kuussa tehdä!! :) <3 Mutta mutta,ilmoilen huomenna lisää! :)
 
Lauantai 7.2.2009



TOIVOJAT

IVF/ICSI
Veena............yk22.........ivf tulossa....................................5/24-28
Milde...............yli 1,5v..............2.icsi....................................7/26-29
millis1981...........................ivf/icsi vko8................................8/27-28
Hilma78..............................yasmin,puregon,icsi..................21/?
dreamer78..........................ivf/icsi tulossa..........................29/36

IUI
jastu.................................clomit,pregnyl.......................1/30-34
perhone..........10/07......................................................8/27
astrid............reilu 3v......................................................9/28-35
Gilmore...........kesä07..........clomit.................................14/30-32
Evenstar............yk1...........metut, clomit.......................16/~26-79
Linnia.................2,5v.....................................................17/25-28

Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Rosetta..............7/07..........clomit.....................................9/30
Jennyli.........yk6...........clomit+terot....km1/09..................14/32
verve................2v..............tutkimukset..........................18/29-34
digi81...............2/07..........tutkimukset..........................35/29-34


Piinailijat
kirma.........9/06, ku10/07......iui/ivf tulossa....................19/28, pp5
Sannuli-81.........8/07................ivf.............................24/26-30, pp10
Irene80.........6/06............3.iui, clomit,pregnyl...........27/28-32, pp11
Tähtisäde......11/07..........icsi.....................................28/25-28 pp12

Haamuilijat


Taustailijat
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
Rouva B.............3v tjot
Pantalaimon.......9/07.......clomit+metut
risupesä.............4/06.....orgametril,laparoskopia,ivf
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08, km12/08
Tiinuli81....Procren depot,Puregon,Pregnyl,Luget, 2.IVF
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08



PLUSSAT 2009

Orion...............2v4kk......luomu
Viol...................8/07......2.iui, puregon,pregnyl, luget
 
moi vaan kaikille! kertokaas mulle kun tänään Oysin klinikalta soitettiin, kysyivät kiertoa ja viimeisiä menkkoja, että pääsisivät laskemaan meille ajankohdan toimenpiteeseen, mutta miten ne nyt tähän aikaan sen jo laskisivat, viimeksi km:n jälkeen yli puol vuotta jo jonotettuani soitin ja tiedustelin ajankohtaa hoidoille niin sanoivat että ei olla vielä teille laskettu aikaa, kun teitä ennen muutama kuitenkin jonossa,, ja tää olie vähä ennen kesälomia. Nyt hieman ihmettelinkin että miten ne nyt parin hassun kuukauden jälkeen jo laskevat sitä hoitoaikaa meille. Vaikuttaako uuden lääkärin tulo tms? ei aina ymmärrä. Piinailijoille vielä tähän loppuun voimia ja paljon onnistumisia täältä tuulen ja tuiskun keskeltä =)
 
risupesä mahtavan hienon listan olet tehnyt! :flower:

Alkaa olla jo jännät paikat piinailijoilla... b =) d

Mulla alkaa munasarjat ilmoitella olemassaolostaan, joten jotain vaikutusta ilmeisesti on pistelyillä.

[/b]kinky cat mulla ei ole tietoa tuosta.. Jospa se uusi lääkäri vaikuttaa?
 
Veena Mulla Puregon alkaa kp 2 eli joskus viimeistään parin viikon päästä. Orgalutran on ilmeisesti kans pistos, en ole vielä perehtynyt kauheesti, reseptit on valmiina mutta en oo hakenut vielä. Ja pistos on myös Pregnyl, se on kait se irrotuspiikki, saa korjata jos meni väärin. Mulla on pistos ohjaus maanantaina ja sairaanhoitajan kanssa keskustelua jos joku asia vielä askarruttaa.

Osaaks joku kertoo että koska tota Orgalutran jutskaa aletaan käyttään, ilmeisesti myöhemmässä vaiheessa vasta.

Astrid Mulle ainakin valittiin lyhyt kaava Pco:n takia, pistelyt alkaa heti kierron alussa eikä tule niitä nenäsumuja. Ilmeisesti sellasille kelle on vaarana tulla hyperi niin otetaan lyhyt kaava. Joku voi tietää paremmin mutta ite ymmärsin asian noin
 
Tuo haamu tuossa uudessa listassa on kyllä mahtava :D

Kinky cat: Voiko sitten olla että teidän hoitoaikaa olisi aikaistettu?

Viol: Mikäs tilanne? b :) d

Irene: Mä en säästynyt mielikuvitukseltani edes viimeissä inssissä :saint:

jastu: Koita ajatella että ainakin pääsette sitten eteenpäin asiassa :hug:
 
Edelleenkin epätietoinen olotila, mutta eilen sain kahteen eri testiin vahvat PLUSSAT!! Olen ilmeisesti raskaana :eek: Onnensekaista olotilaa on seurannt ihmetys ja kummastus. Eihän tätä heti usko! Olin ajatuksissani jo lähes adoptiossa asti...

Olen ollut väsynyt (voi johtua uudestä työstä) pistelyä vatsassa (aina ollut vähän) rinnoissa aristusta (sitä ollut ja lugesteron vaikuttaa). Syvällä sisällä oli aavistus raskaudesta, mutta niin heikko etten uskonut sitä. Oikeasti oireita ei ole vielä ollut.
 
Mielettöman ihanaa Viol! ONNEA nyt ja jatkossa! On sitten jälleen plussahanat avattu ja jatkoa toivottavasti seuraa. Ja ehkä teidän onnistuminen valaa uskoa meihin kaikkiin muihinkin, myös insseilijöihin.

Millis, mulla mennään annoksella 300 IU. Lääkkeenä mulla on Menopur. Punktioajankohtaa ei oo sen tarkemmin määritelty, arveltiin, ett se ois vkolla 8. Toivottavasti siihen saakka päästään. Sekään ei ole itsestäänselvää, oon tullu huomaamaan. Näis hoidossa on monta vaihetta, jolloin asiat voi mennä vikaan. Onks sulla minkäänlaisia oireita noista pistoksista? Mull tuntuu koko ajan tuolla munasarjojen puolella, väliin nippailee, väliin on vähän kipujaki.

Mahottoman mukavaa talvista lauantaita!
 

Yhteistyössä