Odotuksen odottajat!part II

PIkkuvadelma Meillä on miehellä ollut inssin aikaan pesun jälkeen huono siittiötilanne, niin meille ainakin miehelle tehtiin tuollainen kromosomitutkimus. Sen tulokset kesti 1,5 kk. Otettiin ihan verikokeilla. Ei onneksi löytynyt mitään.

Emily81 Kiva että jooku on samoissa. Mulla ei ole vielä menkat alkaneet. Jos alkaa aikataulussaan, niin huomenna pitäisi alkaa. Onneksi on vielä aikaa niin ei tartte aikoja muutella. Mites sulla on sumuttelut mennyt?
 
pikkuvadelma sinä taisit miettiä,että laittavatko aukiolotutkimukseen. Mulla meni niin, että yksityisellä kokivat, että ei tarvita, koska mulla on se yksi luomu tuulimunaraskaus. Nyt kun siirryttiin julkiselle tammikuussa niin sanottiin, että ilman muuta se tehdään ja kummastelivat miksi ei ole tehty. Voihan siellä olla tukosta, vaikka onkin tullut raskaaksi aiemmin. Näin ymmärsin et julkisella se vaan kuuluu settiin niin sanotusti.
 


Perjantai 30.1.2009

TOIVOJAT


IVF/ICSI
Hilma78..............................yasmin,puregon,icsi...................13/?
Tähtisäde.11/07..menopur,pregnyl,puregon,orgalutra,icsi..20/25-28
dreamer78..........................ivf/icsi.......................................21/36
Milde...............yli 1,5v..............2.icsi....................................27/26-29
millis1981........3+1,5v........ivf/icsi vko8.............................29/27-28
Sannuli-81.........8/07................ivf..................................?/?

IUI
astrid............reilu 3v......................................................1/?
Gilmore...........kesä07..........clomit.................................6/30-32
Evenstar............yk1...........metut, clomit........................8/~26-79
Linnia.................2,5v.....................................................8/25-28
jastu.................................clomit,pregnyl......................27/30-34

Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
Jennyli.........yk6...........clomit+terot....km1/09..................6/32
verve................2v..............tutkimukset..........................10/29-34
kirma.........9/06, ku10/07......iui/ivf tulossa....................11/n.28
digi81...............2/07..........tutkimukset..........................27/29-34
perhone.............10/07.......tutkimukset.........................28/27
Rosetta..............7/07..........clomit..................................31/29


Piinailijat
Irene80.........6/06............3.iui, clomit,pregnyl...........19/28-32, pp3
Viol................8/07......2.iui, puregon,pregnyl, luget......21/28, pp8
Veena............yk21.........3.iui, clomit.........................24/24-28, pp14

Haamuilijat


Taustailijat
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
Rouva B.............3v tjot
Pantalaimon.......9/07.......clomit+metut
risupesä.............4/06.....orgametril,laparoskopia,ivf
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08, km12/08
Tiinuli81....Procren depot,Puregon,Pregnyl,Luget, 2.IVF
Meea.................3/07
Ansu82.............vuosi
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08




PLUSSAT 2009

Orion..............2v4kk......luomu
 
millis- sitä vaan olisin tiedustellut, kun asiasta varmaan tiedät, että ovatko nuo kromosomitutkimuket kovinkin arvokkaita? mietittiin miehen kans että pitäisiköhän pyytää, vai miten niiden kanssa yleensä menetellään? sen kun saisi kans hoidettua niin olisi ainakin yksi huoli pois mielen päältä
 
millis, kyllä ne varmasti sieltä alkaa =) ! Sumuttelut on menny aika vaivattomasti, eka aattelin ettei tullu mitään sivuvaikutuksia mutta eilen ja toissapäivänä oli kauhea päänsärky. Ja välillä valuu ikävästi kurkkuun se sumuneste. Piikittely jännittää kyllä jo etukäteen...
 
Irene: Ajattelin tuossa että kai sitä huomenaamulla pitäisi testata, kun lähdetään sukuloimaan ja siellä tarjotaan kuitenkin viiniä, niin pakko kai se on varmuuden vuoksi tilanne sitten tarkastaa. Toisaalta inhottaa jos taas kerran saa tuijottaa sitä yhtä viivaa :/ Ja inhottaa mennä kertomaan miehelle että ei ole taaskaan onnistunut.. Paitsi jos olisikin ;) Plussapuhureita sulle myös b :) d

Rosetta:No, testasitko? Tulehan kertomaan kuin kävi b :) d
 
nega testattu ja melkein heti senjälkeen tarttui ekat punaiset viirut paperiin, kyrsii ihan kympillä :'(. maanantaina pitää soitella polille ja yrittää saada aika perjantaille aukiolotutkimukseen. Onneksi clomit kuitenkin näyttää toimivan kun kierto lyheni reippaasti.

Ihmeen ptkäksi venähti luteeli vaihe, kun kaksi viikkoa sitten tiistaina sain ovis plussan, ilmeiseti siitä plussasta varsinaiseen ovikseen on mennyt vielä pari päivää.
 
Tsempityksiä kaikille.. :hug:

Mä kyllä totesin aamulla olevani täysin pässi. Eka haen satsin clomeja ja sit menen varaamaan vielä ajan ens viikolle folliultraan..noikin rahat olis voinu säästää sinne Väestöliitton hommeleihin, mutta ei. Sitä vaan uskoo niin vahvasti siihen raskautumiseen.. Toisaalta, mikä ettei, kun miehen simppatutkimuksen lausunnossa oli ainoastaan, että saattaa hieman alentaa hedelmällisyyttä.. Eikun miten se nyt meni. No kuitenkin :)
 
Voi Rosetta, olen pahoillani. Toivottavati mieli vähitellen kääntyy katsomaan eteenpäin.

emily, ei kannata pelätä noita piikityksiä. Itteäni hirvitti aluks (2. yritys meneillään), mutt ei se sitten niin kamalaa ollutkaan. Ja sitäpaitsi mies hoisi aika suuren osan noista piikityksistä. Itse kun pistelin, niin väliin kyllä vähän kämmäilinkin.

Piinistelijöille puuh-puhureita! Kyllä jonkun on kaiken todennäköisyyden (vaikka näissä noi todennäköisyydet taitaa välillä heittää häränpyllyä ) pitäis plussata ihan pian!
 
Eiköhän se tästä vielä iloksi muutu, viimeistään ensi viikolla =) .

Töissä yksi siivoja kysyi asken "oon vähän katsellut, että onkos teille pikkuinen tulossa" ja kun vastaisin että ei niin kommentoi vielä "ethän vaan narraa". Voitte uskoa että ei ainakaan parantanut oloa :/ . Kieltämättä mun masu muistuttaa rv 15 masua kun on turvoksissa kuin ilmapallo menkkojen aikaan :p .
 
rosetta :hug:

veenalle b =) d testaukseen! Muille piinailijoille tsemppiä myös!

Mulla kp1!! Jee =) Oli aikakin. Jos mulle voisi päivittää kp 1 listaan, kiitos kovasti.
Sain varattua maanantaille ajan aukiolotutkimukseen ja luultavammin kuulemma sitten tiistaina jo (kp5) alkaa pistelyt mikäli kaikki muuten kunnossa. Huojentavaa, kun asiat taas etenee.
 
Astrid: hyvä, hyvä (kai..?) Ei muuta kuin eteenpäin, sano mummo lumessa :)

Rosetta: Ei hitto mikä kommentti ja vielä tällaisena päivänä. Mua on kanssa työpaikalla yritetty onnitella pariinkin otteeseen (ja itseasissa myös muualla pari kertaa). Meikäläisen maha kun turpoo niin helposti just menkkojen aikaan, tai jos olen syönyt paljon. Toinen tenttaaja kävi myöhemmin pyytämässä anteeksikin (mun järkyttynyt ilmeeni ei varmaan jättänyt paljon arpomisen varaa :D). Nykyään koitan muistaa vetää aina vatsaa sisään, ettei tulisi enempää onnittelijoita..

Kiitos kaikille tsempittelijöille :heart: Voi muuten olla etten pääse huomenna koneelle, että ilmoittelen tilanteesta sitten taasen kun voin.
 
Piinailijat +++++ :whistle: ja piiiitkäääää pinnaa!
Mutta veenan tulosta en kyllä malttais ootella viikonlopun yli, että koita päästä koneelle!

rosetta, niin se vaan menee, että ens viikolla on jo parempi mieli :hug: . Ja monta kertaa olen täällä sanonutkin, että se on ihan pyllystä, miten oma keho voi näin pitkänkin ajan päästä huijata, antaa kuvittelemisen aihetta ja sitten vähän pitkittää kiertoa ilman syytä. Eilun enemmän onnea tulevaan, se voi olla jo rv1 meneullään ;)

Minä komppaan veenaa, on ihan vakio, että tiettyjen ihmisten lähellä on mahaa vedettävä sisään, muuten tietyt kommentit on varma juttu. Ja joulun pyhinä, kun harvemmin näkeviä sukulaisia tapasi pitkästä aikaa, niin alko olla jo huvittavaa, kun ne kaikki tervehti mun mahaa :LOL: ...minä kyllä huomasin ne muka vaivihkaiset silmäykset.

astrid, joskus sen punaisen näkeminen on iloinenkin asia, onnittelut siitä!
Onko teille tulossa inssi piikkien kanssa, vai mikä hoito? Utelisin myös, että mitä piikität?

pikkuvadelma, minulle siis tehtiin aukiolotutkimus VL:ssa. Nyt kun käytiin ensikäynnillä julkisella niin lääkäri varmisti vielä, että se ssg on sitten varmasti tehty? Että kahdesta raskaudesta huolimatta ne olis sen siellä tehneet. Ja onneksi tekivätkin VL:ssa, luotin niiden ammattitaitoon paljon enemmän kuin tähän julkisen lääkäriin.

Teidän ivf/icsi -hoidoissa olevien juttuja on tosi mielenkiintoista seurata, jatkakaahan jutusteluanne :wave:

).( Edelleen ovista odotellessa..kai. Ovistestejä en käytä, että varmaksi en osaa sanoa onko se iso O jo mennyt. Puolikkaan clomin siis otin kp 3-7, edellisissä clomikierroissa ovis oli kp10-11, luomukierroissa kp14. Että nyt on sitten luultavasti jotakin niitten väliltä.
 
kirma pistelen ilmeisemmin Menopuria. Tai ainakin alustavasti näin sanottiin. Viime inssissä mulla oli clomit ja niiden päälle menopuria vielä muutamana iltana. Nyt niitä clomeja ei kannata kuulemma ottaa, koska vaste ei ole oikein hyvä. Ja kolmas inssi on siis edessä. =)
 
Kinky En tiedä hintaa, kun naistenklinikka määräsi sen meille enneku pystyi siirtyy IVF/ICSI hoitoihin. Yleensä kuulemma jos on toistuvasti huonot siittiömäärät niin tuo tehdään. Meillähän oli insseissä pesun jälkeen 0.7-7 miljoonaa. Helpotti kyllä meitä ainakin kun tuokin tehtiin alta pois. Jos jotain löytyy niin sitten saa ajan perintöpuolelle.

 
kirma kauanko jouduit pistelemään menopuria? Tai tiedätkö, tai tietääkö muut, kauan sitä yleensä pistellään jos ei muuta hormonia käytetä(esim. clomeja ensin)? Mietityttää vaan, vaikka selviäähän nuo asiat sitten maanantainakin =)
 

Yhteistyössä