Odotuksen odottajat!part II

nii ja vielä että ihan erikseen on pelkästään tuo a- liikkuvuus 4%.nousi nollasta tuohon pesun jälkeen mut miepä koetan tosissaa pistää sitä kuvaa tulemaan niin ei tartte arvuutella että onko miten toivotonta inssillä yrittää
 


Torstai 29.1.2009

TOIVOJAT


IVF/ICSI
Hilma78..............................yasmin,puregon,icsi...................12/?
Tähtisäde.11/07..menopur,pregnyl,puregon,orgalutra,icsi..19/25-28
dreamer78..........................ivf/icsi.......................................20/36
Milde...............yli 1,5v..............2.icsi....................................26/26-29
millis1981........3+1,5v........ivf/icsi vko8.............................28/27-28
Sannuli-81.........8/07................ivf..................................?/?

IUI
Gilmore...........kesä07..........clomit.................................5/30-32
Evenstar............yk1...........metut, clomit........................7/~26-79
Linnia.................2,5v.....................................................7/25-28
jastu.................................clomit,pregnyl......................26/30-34
astrid............reilu 3v......................................................50/?

Oviksenmetsästäjät ja muut kotiyrittäjät
verve................2v..............tutkimukset..........................9/29-34
kirma.........9/06, ku10/07......iui/ivf tulossa....................10/n.28
digi81...............2/07..........tutkimukset..........................26/29-34
perhone.............10/07.......tutkimukset.........................27/27
Rosetta..............7/07..........clomit..................................30/29
Jennyli.........yk6...........clomit+terot....km1/09..................5/32


Piinailijat
Irene80.........6/06............3.iui, clomit,pregnyl...........18/28-32, pp2
Viol................8/07......2.iui, puregon,pregnyl, luget......20/28, pp7
Veena............yk21.........3.iui, clomit.........................23/24-28, pp13

Haamuilijat


Taustailijat
pohtijatar............2v
tao.................... n.4v
Justiina80..........11/05
Rouva B.............3v tjot
Pantalaimon.......9/07.......clomit+metut
risupesä.............4/06.....orgametril,laparoskopia,ivf
Rouva Pikkumyy....yk2, km2/08, tm 8/08, km12/08
Tiinuli81....Procren depot,Puregon,Pregnyl,Luget, 2.IVF
Meea.................3/07
Ansu82.............vuosi
kinky cat............................icsi, km 11/08
pikkuvadelma....12/06, km 6/08




PLUSSAT 2009

Orion..............2v4kk......luomu
 
Kinky Cat: Teillähän on tuon näytteen mukaan ihan normaali liikkuvuus, eli ei siitä pitäisi olla kiinni. Normaaliksi lasketaan, jos on A-simppoja (nopeasti eteenpäin liikkuvia) yli 25 % TAI A- ja B-simppoja (hitaasti eteenpäin liikkuvia) yhteensä yli 50 %.
 
rosetta toivotaan että menkat ei ala! =)

verve tsemppiä huomiselle! Mulla on se kanssa edessä jos ja kun menkat vaan alkaa...

gallup: me ollaan maksettu kaikki yhdessä, kun meillä on yhteiset rahat. Tai no, eri tilit, mutta sen tililtä josta liikenee ;)

Olenkin tuolla toisessa ketjussa kirjoitellut, että mulla ilmeisemmin on ollut menkat joulun välipäivinä. Se varhainen km oli silloin joulukuun alkupuolella ja sittenhän mulla oli sitä vuotelua siinä joulun välipäivinä kipuiluineen. Näistä ajattelin, että mitä lie välivuotoa. Nyt sitten on sellaisia tuntemuksia, että menkat pian alkaa ja kp:t ois sitten kait 33 tienoilla nyt. Sekavaa? Varmaan kuulostaa, mutta epäilen tälläistä. No, mulla on nyt r-testikin ostettuna, jonka tempaisen tehden huomen aamulla. Todennäköisesti se on nega, mutta ajattelin kuitenkin tehdä...
 
Rupesin miettimään, että miten onnistuu tollain yhtäkkiä töistä poissaolo esim. inssin takia. Aika huonosti, oli lopputulos. Voi hitto, meillä on sellanen työpaikka et poissaolot pitäisi sopia hyvissä ajoin ennen, jos ei ole joku kipeeksi tulo tms. Ja sitten se kun pitäisi pomolle syykin vielä sanoa..
 
Pikkuvadelma Niin onhan se hankalaa jos on sellainen työ. Ja meillä ainakin kun ajan sai vasta 8.30, niin siinä oli sitten sumplimista. Mutta aina pääsin sitten livahtaa. Kaksi kertaa oli pakko tehdä niin, että mentiin riskillä vasta seuraavana päivänä, kun en millään pystynyt olee töistä poissa. Mut ei oltu silti myöhässä liikenteessä. Kannattaa kysyy mikä käytäntö sun paikassa. Mulla oli ainakin kroppa sen verran säännöllinen oviksen suhteen,että pystyin ns ennakoimaan sen jo valmiiksi. Oli meinaan aina tiistaisin se inssi. :)
 
millis Ei oo mulla vielä alkanu menkat, mutta sen verran tänä aamuna juili vatsaa, että arvelisin niiden alkavan to - la. Tärkeintä kuitnekin on, että alkavat viimeistään ens ti, koska aika ultraan keskiviikoks. Eli mennääks me vähän samaan tahtiin? Mites sun sumuttelut on onnistunu? Väliin tuntuu, ett menee liian vähän ainetta ja siitäki osa valuu nielua pitkin kurkkuun (ei ole muuten kovin herkullinen maku),
 
Inssikeskusteluun: Meillä on tehty inssi kaksi kertaa seuraavana päivänä siitä kun olen saanut ovisplussan ja kerran nyt sinä samana päivänä kun olen saanut ovisplussan. Ja siitä plussastahan menee jonnin aikaa vielä siihen varsinaiseen ovikseen, että kai siinä hieman pelivaraa on. Mutta meillä on kyllä aina lekuri vaan sanellut sen ajan monelta sinne mennään, tosin en ole pahemmin muita aikoja kysellytkään.

Entäs jos pikkuvattu sanot että sulla on lääkäri, niin kuin onkin. Niin kyseleekö ne sitten sen tarkemmin?

).( Nää piinapäivät on kyllä todella yhtä piinaa :kieh:
 
Heipähei :wave:
Toivottavasti Pikkuvadelma saat sumplittua inssin töiden kanssa. Voisithan sä olla sen päivän "kipeenä", jos muu ei auta?
).( Olin tänään aukiolotutkimuksessa, joka ei ollu läheskään yhtä paha kuin odotin. Katetrin asettamien tuntui ikävältä, mulla se ei meinannut mennä ilman jotain pihtejä sisään. Mutta kun se oli paikoillaan, niin nesteen laittaminen ei tuntunut ollenkaan. Mulla oli molemmat munatorvet auki :) Nyt noin 1h päästä olen jo töissä, eikä ole mitään tuntemuksia. Eli tsemppiä astrid ja muut aukkariin menijät! Verikokeiden tulokset olivat normaalit, sain ens kiertoa varten clomirepetin. Ens kierrossa siis tarkoitus tehdä eka inssi. Sitä ennen pitää kyllä vielä käydä taas kerran tarkastuttamassa kilpirauhasarvot. Ovat tarkkana että ei ole liikatoiminnan puolella, kun mulla on lääkitys vajaatoimintaan.
 
Kyllä se on nyt vaan niin, ettei enää mitään tämmösiä "tekosyitä", että on vaikee päästä. Kun kolmas vuosi lähti yritystä käyntiin, niin sanokoon töissä mitä lystäävät.. Kyllä se plussaus on nyt tärkein asia. Eli menen lääkäriin ja sillä siisti :) ..saan vaikka vatsataudin siltä seisomalta :D

verve mulla on kans kilpirauhasen vajaatoiminta. Soittelin myös aikaa verikokeisiin, ajattelin jos haluavat Väestöliitossa ne arvot nähdä ennenkun suunnitellaan pidemmälle.

Mitäs meinaatte, laittavatko ne mut aukiolotutkimukseen?
 
Onpa ikäviä tapahtunut, jaksamista jennylille.

Mä olen töissä varotellut jo äkkinäisistä lääkäri reissuista, lähimmälle esimiehelle olen asian kertonut niin kuin se on. Otti asian paremmin kuin hyvin, itkettiin lopuks yhdessä. Meillä on muutenkin niin läheinen ja pieni porukka että puhua uskaltaa asiasta kun asiasta ja esimies on yksi "meistä". Eikös Pikkuvadelma esimiehen luvalla saa teillä olla muutaman päivän pois kun vaan ilmoittaa, ilman mitään todistuksia. Ilmoitat vaan että tuli kamala köhä yön aikana... Meillä ei paljon kysellä jos aamulla soittaa ettei ole työkykyinen, muistaakseni 4 päivän jälkeen tarvii lääkärintodistuksen.

Kyllä päivät matelee kun on jotain odottamista...

 
Hilma mä en ole ikinä joutunut kokeilemaan et miten nuo sairaslomat menee, aina hakenu todistuksen. Ja suht. vähän aikaa vasta töissä ko.firmassa ollut, niin siksi en viitsis hoidoista kertoa. Muuten kyllä voisinkin sanoa. Meillä on niin vähän henkilökuntaa, että yhdenkin pois olo tekee jo aika ison puutteen. Mutta enpä ota siitä ongelmaa, pakkohan se plussa on saada :)
 
Pikkuvadelma Hyvä homma. Niin ne asiat sitten etenee ja ei kannata poissaoloja miettiä. Tää vauvaprojekti on tärkeä. :) Onhan niiden pakko ymmärtää.


Milde Mulla on ultra aika tiistaina. Mullakin on kyllä menkkaoireita, että pitäisi alkaa ihan lähipäivinä. Mullakin valuu joskus toisesta osa nieluun, mut ei sille voi mitään. On kyllä pahaa. Toivottavasti on kummiskin auttanut. Ettei oo turhaan tullut käytettyä. Mulla ainakin naama kukkii ( normisti ei) ja on ollut unettomuutta/väsymystä. Vähän kumpaakin. Et luulisi et on sinne jotain mennyt kun sivuoireita löytyy..
 
Hienoa verve että sulla oli putket auki! =) Ja että meni muutenkin kivuttomasti.

Tuohon töistä poissaoloon, mulla on nyt sellanen työ, että olen yksin siinä ja vaikeeta ois lähtee keksken päivän.. Joten, kun työaika mulla klo 14 asti joka päivä niin koitan yksinkertaisesti sumplia jos saisin ajat aina sen jälkeen... Voipi olla helpommin sanottu kuin tehty, mutta ainakin koitan noin ensin.. En haluaisi myöskään kertoa töissä syitä poissaoloille. Rasittavaa, että joutuu näistäkin asioista ressaamaan muun keskellä.

Tein sen r-testin ja nega oli kuten aavistin, mutta nyt tuntuu siltä, että menkat alkaa varmaan parin päivän sisällä! Joten pääsen varailemaan aikaa siihen aukkariin ja homma etenee muutenkin.

rosetta täälläkin b =) d
 
Moih, uudella lääkärillä käyty, meinasi että mennään eteenpäin ihan icsillä, ja mahdollisimman pian, aikoi myös kysellä maksusitoumusta väestöliittoon, tiedusteli vain että haluatko kummassa hoidot tehtävän..yksityisellä tosin saattaa olla vauhdikkaampaa tämä homma, mikä ei tosin haittaisi yhtään..Lugeista se kyseli että miksihän minulle ei ole kummallakaan kerralla määrätty sitä viikolle13 vähintään, hänen potilaansa on aina käyttäneet sinne np ultraan asti lugeja minkä jälkeen sen käyttö on vasta lopetettu tai vähennetty.ei yhtään aikaisemmin...että kiva..tiiä mistä sitten nää mun kaks keskenmenoa johtuupi,ku luget loppu jo viikko plussasta.. mutta eipä tässä auta surkutella, kolmas kerta sen toden sanoo, ja jos tästä ei onnaa niin mahdollisuus vielä jatkaa kunnallisella, kun ei ihan niin toivottomia tapauksia kuitenkaan olla..tulipas taas romaania..
 
Hilma: Hienoa että voit töissä puhua noin avoimesti. Mulla on kanssa mietinnässä kerronko vai salaanko sitten jos IVF-hoitoihin mennään. Nyt ei ole vielä onneksi mitään kyselty.

Pikkuvattu: En tiedä laittavatko aukiolotutkimukseen. Mulla oisi sellainen muistikuva että joku olisi täällä sanonut että jos on raskautunut niin ei välttämättä tehdä (?). Voin olla kyllä aivan väärässäkin. Kun ajattelee niin voihan se silti meinata että toinen torvi voi olla tukossa. No juu, en kyllä tiedä. Olipa laadukas kommentti :D

Astrid: :hug: Negasta. Ei muuta kun eteenpäin tutkimuksissa..

Irene: Voi ei. kävin kattoon netti sivuilta ja se toinen hyvä lekuri on tosiaan häipynyt sieltä :(

Kinky Cat: Onpas outoa.. Kyllä on tässä huomannut palstaa lukiessa että lääkäreillä ei tosiaan ole ihan yhtenevät tavat hoitaa asioita.

).( Aika menee aivan madellen. Nyt pp 13 ja odottelu jatkuu ja hermot yritän pitää kasassa. Viikonlopuksi lähdetäänkin sukuloimaan eli en saa jäädä makaamaan sängyn pohjalle, jos tulee pettymys :/
 
Minulle voi päivitellä listaan kp 5/32 ja km 1/09 saa laittaa myös!
Lähteekö yrityskerrat km jälkeen alusta? Ehkäisyttä meillä ollaan oltu jo reilu vuosi!

Veena ja Rosetta db+++++++++++++++++++++++ :heart:

Mä pähkään edelleen täällä mennäkkö tässä vai ensikierrossa ultraan?! Eikö joku vois päättä mun puolesta?! :LOL:
Pitäis päättää myös klinikka minne mennä...kyseessä olisi siis ensikäynti!

Muuten ei mitään...odotelaan ja kuulostellaan |O Vuoto alkaa olla loppumaan päin (kopkop) ja ajatukset on jo suunnattu uuteen yritykseen :heart:
 
Huppista..täällä nyt kp5 ja vetäsin aamulla nassuun aitoa ja ehtaa clomifenia. =)
Se siitä tauosta sitten. Päätin, että kokeilen nyt vielä kertaalleen, kun sinne helmikuulle se aikakin vasta on Väestöliittoon ja onkos tää nyt sitten viides kierto putkeen, niin vielä voi senkin puolesta ottaa. Koko talven olen syönyt sitä clomhexalia, mutta siitähän ei ollut mitään hyötyä. Vuosi sitten kun söin clomifenia, niin toinen kierto toi jo plussan.

Mulle tuli eilen Väestöliitosta esitietolomakkeet ja niiden mukana joku lapsettomuus- opus. Siinä oli jotain vähän sinnepäin, että kromosomihäiriöt voi tulla sieltä siittiön puolelta. Rupesin vaan miettimään, et jos miehen siittiöt on kovin huonon muotoisia, niin voikos niissä olla sitten ne häiriöt jotka johtaa esim. keskenmenoon? Että olisiko se inssi kuitenkin parempi, kun siinä olis si vaan se priima tavara. Tää on kyllä niin aasin siltaa asiasta toiseen, että tuskin näillä ajatuksilla mitään todellisuuspohjaa on.. :) ..ja huonosti selitinkin ajatukseni vielä.

Rosetalle plussatuulia! :flower:
 
millis, mehän mennään tosiaan ihan samoissa, mullakin on tiistaina icsi/ivf:n eka ultra! Mulla ei sumut myöhästyttäneet menkkoja yhtään, alkoivat eilen kp29 (melko runsaina) kun mulla kierto yleensä 27-30.
 

Yhteistyössä