Nyt mukaan Toukokuun tiputukseen!!

Voitko sä valaista mulle, miten toi kaloreiden laskeminen menee? Kuinka paljon saa päivässä olla ja mitä ruokia suositaan? :)
Kiloklubin mukaan:
kasviksia vähintään 400g -suositus 600g
proteiinia 15-35% kokonaiskaloreista
rasvaa 25-65%
kuituja vähintään 15g -suositus 25g

Ja vettä juot ainakin sen 8lasia pvässä! Kaloreita mä syön 1000-1200/pvä.

Tuo Kiloklubi on siitä hyvä et se laskee kaikki -sun tehtävä on vain olla rehellinen ja merkitä ylös mahd tarkasti kaikki syömiset ja juomiset. Ja liikkumiset! :)

Viimeksi muokattu:
Mäkin olen vähän edistynyt, vaikka oonkin lähinnä lisännyt liikuntaa ja jättänyt karkinsyöntiä vähemmälle. Tosin en sitten tiedä miten paljon tästä on sitä normaalia painonvaihtelua...

52,4 -> 50,2.

[QUOTE="pöö";23737924]Viikossa eneillen pudonnut 8kg, toki lähtöpainokin suuri ja tänään lähti lähete laihdutusleikkaukseen :)[/QUOTE]
Hei "pöö" :)
Kirjoitit tuolla aiemminkin että "eneillen"...Mä nyt oon utelias ja kysäsen et miten "eneillen"? :confused:

Jees, ja sit omat olot tänään... Kusella juossu ku mahoton ettenkö sanois -toivon että se menkkaturvotus ois menossa hyvää vauhtia viemäristä alas! ;) Tahtoo nähä mikä se "oikea" paino on... :p
Huomasin senkin kun kaupasta hain vaihtelua lisäkkeisiin, että couscous-vihannes-pussi EI hyvä... kaloreita ihan liikaa, joten oon sit joutunu äsken "päivälliseksi" syömään pelkän kasvissuikale-pussin :D :kieh: ku menee muuten kalorit yli tälle pvää! Makunautinto ei siis mikään maailman huikein. Illaksi sitte joku hullu naatti, oujee! Mut onpahan kalorit kohillaan ja pallurat vihreinä. MItäs menin syömään raskaasti lounaalla...

Ja onnea ja tsemppiä kaikille pudottajille!!:flower:

Mies katto mua aika vinksahtaneesti, kun keittelin itelleni pakkaseen 10litraa kaalikeittoa :LOL: Eka sanoin, että tottamar mä syön nää kaikki tästä enkä pakasta. Sitten kun ilme oli niin epäuskoinen (luulee musta vissiin mitä vaan) sanoin ettei nyt sentään :LOL: Ei kai se mies nyt luule että mä 10 litraa huitasen tosta noin vaan naamaan :D

Painoa ajattelin salaa vilkaista huomenna jos on muutosta tullu. Tuskin mut katotaan :D

Kiloklubin mukaan:
kasviksia vähintään 400g -suositus 600g
proteiinia 15-35% kokonaiskaloreista
rasvaa 25-65%
kuituja vähintään 15g -suositus 25g

Ja vettä juot ainakin sen 8lasia pvässä! Kaloreita mä syön 1000-1200/pvä.

Tuo Kiloklubi on siitä hyvä et se laskee kaikki -sun tehtävä on vain olla rehellinen ja merkitä ylös mahd tarkasti kaikki syömiset ja juomiset. Ja liikkumiset! :)
Ahaa... Jos alkaa karppaus tökkimään, ni täytyy kokeilla. Nyt onneks taas alkaa sujumaan :)

Kääk.. Tänään aamulla kävin puntarilla ja se näytti jopa 73,1kg. Kuinka tähän on tultu :( . No jos tästä nyt alkais tsemppi kausi. Jos toukokuun aikana sais vähintään 5kiloa pois ja siitä jatkais. Kyl ois mahtavaa, ku sais kans sen 5:lla alkavan painon <3 :) .
No tänään on mennyt ainakin ruuan osalta hyvin ja kohta juoksulenkin kanssa kotiin. (matkaa on tosin vaan noin 3kilsaa) mut riittää tälläsel huono kuntosel :p :) ..

"airam"
Minäkin voisin liittyä tähän :) Ajattelin vähän kiristellä läskejä pois ennen kesää, painonpudotustarveta ei hirvesti ole mutta rasvaprosenttia voisi saada vähän pienemmäks. Pari viikkoa oon jo tehokkaasti treenannu ja eritysesti vatsan seudulla on tapahunut kiinteytystä (ylimmät vatsalihakset näkyvät).

Ruokavaliona aika tiukka karppaus, ketoosin rajamailla (20-50 g hiilareita päivässä). Liikuntana intervallijuoksua, kuntosalia, uintia ja kävelyä. Näillä mennään. Toivottavasti saisin löllöt pois viimeistään juhannukseksi!

"pöö"
Hei "pöö" :)
Kirjoitit tuolla aiemminkin että "eneillen"...Mä nyt oon utelias ja kysäsen et miten "eneillen"? :confused:

Jees, ja sit omat olot tänään... Kusella juossu ku mahoton ettenkö sanois -toivon että se menkkaturvotus ois menossa hyvää vauhtia viemäristä alas! ;) Tahtoo nähä mikä se "oikea" paino on... :p
Huomasin senkin kun kaupasta hain vaihtelua lisäkkeisiin, että couscous-vihannes-pussi EI hyvä... kaloreita ihan liikaa, joten oon sit joutunu äsken "päivälliseksi" syömään pelkän kasvissuikale-pussin :D :kieh: ku menee muuten kalorit yli tälle pvää! Makunautinto ei siis mikään maailman huikein. Illaksi sitte joku hullu naatti, oujee! Mut onpahan kalorit kohillaan ja pallurat vihreinä. MItäs menin syömään raskaasti lounaalla...

Ja onnea ja tsemppiä kaikille pudottajille!!:flower:
Erittäin niukkaenergiainen (ENE) dieetti :: Terveyskirjasto

Heippa hei. Kirjotin muistaakseni ekalla sivulla tulevani mukaan tähän :D Unohtui sitten alkuunsa, mutta painoa on kyllä tarkkailtu ja muutenkin oltu ruodussa!

Innostuin viikko sitten callanetics- jumppailusta ja tilasin sellasen hienon ikivanhan kirjankin :D Voin kertoa, että tuloksia jo näkyy! Toi on ihan uskomaton homma, niin mun juttu! Jumppa itsessään on ihanan hidastempoista, eikä tule edes hiki, mutta lihaksissa tuntuu ihan pirusti. SUOSITTELEN tutustumaan! Ja tota pystyy hyvin tekeen lasten mentyä nukkumaan illalla.

Lisäks oon lenkkeillyt, n. 3 lenkkiä viikossa oon kerenny. Töihin pyöräilen. Mulla on ollu haasteena, että ei oikein aikaa liikunnalle, mut nyt luulen, että oon löytäny oikeet liikuntamuodot. Noihin ei mee tuhottomasti aikaa, salille tai jumppiin mä en yksinkertaisesti saa aikaseks lähtee, kun niihin menee sit matkoineen helposti se pari tuntia. Ja kun oon kuitenkin töissä + lapset hoidossa niin haluun vapaa-ajalla viettää niiden kaa mahdollisimman paljon aikaa.

Karkkilakko on pitäny! Äitienpäivänä söin kakkua, mut siinä herkuttelut ;)

Mukavaa päivää kaikille :)

Eilisen päivän energia vajeeksi tuli 1161kcal. Ja paino oli tänään jopa 72,1kg . Nyt lapset kipeenä, ni kerkeää harrastaa kotona hyvin, ku ei tuu huono omatunto, ettei kerkeis niiden kans olemaan töiden takia :D . Toivottavasti tänäänkin jaksaa yhtä hyvin tsempata, ni äkkiä se 5kiloa tulee menetettyä :)

Kaloreita en ole laskenut, mutta vaaka näyttää 1.5 kg vähemmän mitä silloin kun tähän pinkkaan ilmoittauduin :)

Syön kevyemmin, pyörän kaivoin esille ja olen sillä fillaroinut. Kävellyt olen myös paljon. Ja maanantaina jumppasin.

Toss Foo
Voi vitsit, mä eksyin lukemaan netistä tuosta Callaneticsistä ja ihan viittä vaille ostin kirjan.. Löytyisköhän jostakin ohjeita, vatsa- ja reisiliikkeet olis ne jotka minua kiinnostaisivat? Pitää ehkä tsekata oma kirjasto, olisiko siellä perusteosta.. Ellei nettilinkkiä jostain löydy. Vielä ei löytynyt.

Tavoite toukokuussa -4kg
Toteutunut -1kg (!!! -kiire tulee lopuille..)

Huomenta! Mulla nyt 65,5kg näytti puntari :) Zumbata meinasin het kohta vaan töihin onkin äkkiseltään lähdettävä sairastelijan tilalle!

Kivaa lukea miten tässä ketjussa kilot karisevat! :flower:

Eli toukok. alusta 68kg->65,5kg. Ja tammikuussa muuten painoin 73kg, eli on tässä ihan kivasti tultu alaspäin siitä asti, vaikka välillä olikin dieetti-breikki =)

Toss Foo
Huomenta nuoret!
On tosi hienoja keventymisiä tapahtunut täällä, onnea kovasti kaikille urakassa edenneille! Ja tsemppiä niille joilla meinaa tahmoa eteneminen, kyllä se siitä taas käyntiin lähtee! Minullakin on nyt joku hidastusvaihe päällä, olen kuitenkin 5kg pudottanut parin kuukauden aikana eli ehkä tässä välissä nyt taas haetaan sitä muotoa, millä kannattaa jatkaa. Ruokahalu on pienentynyt kyllä huomattavasti, olen tainnut tottua pienempiin annoskokoihin. Toivottavasti se näkyy kohta jälleen taas vaa'alla!
Callaneticsin vyötärö- ja allilliikkeitä tein eilen illalla ja tänään aamulla, toivottavasti ne tepsivät. No, jos ei muuta, pysyy ainakin tavoite mielessä kun muistaa jumppaillakin säännöllisesti!

Touhotusaamu ollut taas tänään, nyt olisi hetken hengähdystauko ennen seuraavaa hepakkaa.. Jos vaikka vatsoja treenaisi vähän? ;)

"miiru"
Minäkin ilmottelen aamun lukemia, elikä 58,4 kg oli.. Jos tuonne 56 kiloon vielä pudottelisi. Sitten olisinkin raskautta edeltävässä painossa. En voi uskoa.... Ja kesäksi vielä pystyin kilot karistamaan. I-ha-naa.

HukkaHukassa
Tänään aamusta kävin puntarilla, paino nyt 79,2kg. Viikko sitten kun kävin niin näytti jotain 80,6 joten suunta on oikea =) IHANAAAAA, kun viimeinki alkaa menemään alaspäin paino =))))

Toivottavasti 75kg on saavutettu pian, siinä painossa olin kun pussikuurin lopetin.

Tuosta vyötärön muokkaamisesta, suosittelen siihen lämpimästi zumbaa! Siis uskomattamia muutoksia tulee jo muutaman käynnin jälkeen. Tietenki vaatii että liikkeet tekee täysillä ja oikein, niin että tuntuu :p Selkämakkarat ovat melkein suortuneet. Ikinä en ole muilla liikuntamuodoilla saanut vastaavia muutoksia aikaan.

huomentaaa...=)
Jaksaa, ja jaksaa! Aattelin vilasta noita callanetics-jumppavideoita mitä mainostitte! Tänään kalenterissa ei mitään, työt on tuossa muutamana pvänä häirinneet mun jumppailuja ;)

ja tunnustus: toissailtana pidin sellasen herkutteluillan. Oli muutenki vähä sellanen "liikaa salaattia"- olo, ja kuin tilauksesta sain töistä syndekakun jämät- ja sitä oli aivan pakko maistaa! :p No, söin ilman tunnontuskia, ja eilen sit olin back to ruotu. Ja kun painokin siinä kohtaa sit tippui puoli kiloa niin ei harmittanut yhtään :D Nyt jaksaa taas tosi hyvällä fiiliksellä jatkaa, eikä ole yhtään olo et oisin tuossa sit sortunu ja heittäny laihikset romukoppaan. Esim. 10pvän välein herkuttelu ei kyl laihtumista hidasta. Mä ainaki jaksan paremmin jos mä joskus saan jotain hyvääkin :)
Ja nimenomaan pitää herkutteluILLAN -ei herkutteluPÄIVÄÄ! Illassa kun ei ehdi syödä niin paljoa kaloreita ;)

Mutta siis: mulla aikaa reissuun vielä 12päivää, siihen mennessä jos ois vielä tikistetty vaikka tonne 64kiloon ees!! Sit ois lähteny 4kg... :saint:

"sari"
Huomenta kaikille! Ja hieno tsemppi teillä on ollut ja hyvin lähteneet kiloja! Mä aloitin 2.5, josta saakka kiloja on lähtenyt 2,5 ja vyötäröltä 3 cm. Tuskin ehdin päästä tavoitteeseen, johon on matkaa vielä 3,5 kg, mutta yritys on kova :)

Yhteistyössä