Nyt mukaan Toukokuun tiputukseen!!

Hyvää huomenta. Eilen mässyteltiin ihan liikaa... :ashamed: Käytiin Parilla Steak House:ssa syömässä ja sitä voi hyvällä mielellä kaikille karpeille suositella, sieltä saa meinaan kaikki annokset myös vhh:na :D Tiedänpä missä käyn kun kuuri taas on päällä.

Paino nousi vaihteeks ja se aika kuukaudesta alko, joten puntari jää niiden ajaks johonki piiloon. :whistle:
Kaipaako jo joku mereen uimaan? Tai järveen tai muualle? Mä NIIIIN haluisin mennä jo rannalle ja uida, sukeltaa ja sekoilla vedessä :D Kilotki lähtis äkkiä :)

Minulla on tämä alku mennyt vähän niin ja näin. Nyt ajattelin taas ryhdistäytyä. Paino ei ole noussut, mutta ei oikeastaan pudonnutkaan. Ties monettako päivää on 66,9 kg. Alussa oli siis 67,7 kg. Nyt kuntoilin aamulla Wiillä yli 200 kaloria ja nyt jää sitten herkut pois. Itsekuristahan tämä on kyse ja minulla se on valitettavan huono. Nyt yritän vaan ajatella itseäni uima-asussa jos tekee mieli herkkuja.

Toss Foo
Maanantaita meille!

Kylläpä teki tiukkaa tuo palvelinpäivitys, olisin niiiiiin kovasti halunnut käydä täällä lukemassa viikonlopun viestejä :D Minäkö nettitukiriippuvainen, en kai :D

Huoh, vaa´alle menen sitten illasta, mutta menkkaturvotus on nyt NIIN kamala että ei taida olla pudotusta ainakaan :( . Syömisiä olen kyllä vähentänyt ja keventänyt, että sikäli jotain pitäisi tapahtua.. onneksi on jo se keväällä pudonnut 4kg takana, eli tiedän että näistäkin turvotuksista voi päästä ohi.

Tsemppiä kaikille kanssakeventäjille,
täältä tullaan, kesä ja me!

"Ruutu"
Hei!

Vieläkö ehtii mukaan, vaikka olette reilu viikko sitten aloittaneet?
Lähtöpaino on 70kg, ja pituutta 173cm. Kuusi kiloa saisi tippua kesäkuun loppuun mennessä, miksei enemmänkin. tavoite kuitenkin 173/64.
Eilen kävin jo illalla juoksemassa 30 min lenkin :) tänään eka herkuton päivä.

Jatkuuko pino myös kesäkuun puolelle?

HukkaHukassa
Kiitos vastanneille =) Jatkan kiloklubin mukaan, saas nähdä kuin käy =S Aamupalaksi meni vielä pala äitienpäiväkakkua. Onneksi oli viimeinen pala ;) Ilta meneekin sitten tasapainoitellessa tuota.
Huomenna käyn aamusta puntarilla tuomion hakemassa...a-p-u-v-a

Hyvää uutta alkavaa viikkoa kaikille! Mahtavia lukuja ootte saaneet, kyllä tässä ketjussa kesäkuntoisia naisia tulee ihan selvästi. :)

Mä olen jatkanut edelleen tuolla Kiloklubissa. Eilen käytiin sekä anoppilassa että mun vanhemmilla syömässä, ja silti kalorit pysyi melkein tavoitteessa! =) Meni vain jotain 50 suunnilleen yli. Ja lauantaina söin muutaman irtokarkinkin. En ole vieläkään mitannut enkä punninnut, mutta tänään oli sellaiset housut selvästi löysemmät kuin loppukesästä oli tiukahkot!! JOTAIN siis tapahtuu, ainakin jollain aikavälillä.

Toss Foo
Jumi päällä, eli turvotus pitää lukeman viimeviikkoisessa. Tässä ei periksi anneta, vaan laitetaan nesteet liikkeelle ja paino pienenemään, jotta edes puoliväliin tavoitetta päästään ennen kuun loppua!

Tavoite toukokuussa: -4kg
Toteutunut tähän mennessä: -½kg

4 paaperoa
kääk sähän oot jo hoikka! Ku mää oon 158cm lyhyt ja mulla
on nyt paino 68, ja oisin ikionnellinen jos saisin painon pysyyn vaik tuolla 62:ssa! :xmas: 60kg:ssa mulla mahtuu jo 38 tuuman housut jalkaan, joten se ois tosi bueno...Katotaan kui käy!
Tsemppiä!!
Juu ei mua tuo puntarin lukema sinänsä häiritse vaan housukoko, 36 menee jalkaan mutta ei istu nätisti. Siksi siis pientä tarkistusta ruokavalioon :) Tänä aamuna vaaka näytti 57,5.

Huomenta! :)
Huomasinpa että kermajuusto -vaikka ois miten 17%:sta- ei kalorilaskijalle sovi leivänpäälliseksi! :O Yhden leivän päälle meni 40g, ja sehän teki jo yli 100kcal! Eli nou thänks enimoor juustoa for mii. :xmas:
Paino on nyt 66kg. Kilo siis vielä matkaa siihen mitä oli ennen menkkoja :( (Edelleen olen ärsyyntynyt siitä että mokomat naistenvaivat tulivat sotkemaan mun laihduttamista! Vaikka loppuivat jo niin MISSÄ ON MUN 65?? :kieh: :headwall: )

Tänään taidan pitää vain kävelypäivän liikunnallisesti. Paikat on niin kipeinä harkkaamisesta, maalaamisesta ja zumbasta. Uuh, huomenna sitten lisää jumppaa!

Huomenta! :)
Huomasinpa että kermajuusto -vaikka ois miten 17%:sta- ei kalorilaskijalle sovi leivänpäälliseksi! :O Yhden leivän päälle meni 40g, ja sehän teki jo yli 100kcal! Eli nou thänks enimoor juustoa for mii. :xmas:
Paino on nyt 66kg. Kilo siis vielä matkaa siihen mitä oli ennen menkkoja :( (Edelleen olen ärsyyntynyt siitä että mokomat naistenvaivat tulivat sotkemaan mun laihduttamista! Vaikka loppuivat jo niin MISSÄ ON MUN 65?? :kieh: :headwall: )

Tänään taidan pitää vain kävelypäivän liikunnallisesti. Paikat on niin kipeinä harkkaamisesta, maalaamisesta ja zumbasta. Uuh, huomenna sitten lisää jumppaa!
Voitko sä valaista mulle, miten toi kaloreiden laskeminen menee? Kuinka paljon saa päivässä olla ja mitä ruokia suositaan? :)

"miiru"
Huomenta huomenta, tänään paino 59 kg tasan, woo hoo!!! :D
Aloituspaino oli siis tämän kuun alussa 61,5 kg (huhtikuun alussa 66,7), ja tavoite 56 kg.

Minä olen tottunut tähän ruokavalioon jo, eikä oikeastaan ole nälkä yhtään paitsi aamuisin ennen aamupalaa. Eli aamulla syön neljän viljan puuron ja sokeritonta mehukeittoa. Lounaaksi joko keittoa, näkkäriä ja vaikka kananmuna tai kinkkua, ja iltaruoaksi, keittoa tai salaatti, minkä kanssa otan mitä lihaa muukin perhe syö. Iltaruoan jälkeen en syö mitään, eli viiden jälkeen illalla paastoan. Siihenkin on tottunut, vaikka aina olen ollut hirmu telkkarin edessä mättäjä. Siinäpä varman syy liikakiloille alunperinkin. Iltaisin juon nyt vaan yrttiteetä tai light limua ja ihme kyllä ajaa saman asian.

Enköhän minä pääse tavoitteeseen ennen tän kuun loppua, en ainakaan tästä ohjelmastani poikkea. ;)

[QUOTE="miiru";23735824]Huomenta huomenta, tänään paino 59 kg tasan, woo hoo!!! :D
Aloituspaino oli siis tämän kuun alussa 61,5 kg (huhtikuun alussa 66,7), ja tavoite 56 kg.

Minä olen tottunut tähän ruokavalioon jo, eikä oikeastaan ole nälkä yhtään paitsi aamuisin ennen aamupalaa. Eli aamulla syön neljän viljan puuron ja sokeritonta mehukeittoa. Lounaaksi joko keittoa, näkkäriä ja vaikka kananmuna tai kinkkua, ja iltaruoaksi, keittoa tai salaatti, minkä kanssa otan mitä lihaa muukin perhe syö. Iltaruoan jälkeen en syö mitään, eli viiden jälkeen illalla paastoan. Siihenkin on tottunut, vaikka aina olen ollut hirmu telkkarin edessä mättäjä. Siinäpä varman syy liikakiloille alunperinkin. Iltaisin juon nyt vaan yrttiteetä tai light limua ja ihme kyllä ajaa saman asian.

Enköhän minä pääse tavoitteeseen ennen tän kuun loppua, en ainakaan tästä ohjelmastani poikkea. ;)[/QUOTE]

Mahtavasti on sinulla paino pudonnut. :O Oletko syönyt tuosta huhtikuun alusta lähtien ollenkaan herkkuja ja jos olet niin miten paljon ja mitä herkkuja?

Onnittelut vielä tuosta noin hienosta painonpudotuksesta. :flower:

"tipi"
huomenta!
Monet ovat saaneet todella hienosti tuloksia aikaan! Onnittelut teille!
Itse olen yrittänyt vähähiilarisella tiputtaa painoa, mutta se ei todellakaan ole toiminut. Söin varmaan liikaa rasvaa ja proteiineja, koska minulla oli kauhea nälkä koko ajan. Nyt olen vähentänyt rasvaa aikalailla ja viikon saldo -300g. Siirtyessäni vähähiilariselle aloitin pienimuotoisesti lihaskuntoharjoituksetkin, joten uskottelen, että läskin vähentyessä lihasmassa on lisääntynyt eikä paino siksi ole kauheasti pudonnut. Jännää, kun mullakin on jo hauis! :D Vyötärönympäryskin oli tämän aamun mittauksessa kaventunut sentin!!

HukkaHukassa
Tietenki unohdin puntarilla käynnin aamusta...
Aamupalaksi söin muksun kans hedelmäsmoothiet. Laitettiin banaania, omenaa, appelsiinia, porkkanaa (lingolla mehuksi toi porkkana), rahkaa, kauraleseitä ja granaattiomenaa. Oli muuten nannaa :p Ja päivän kasvikset/tuli syötyä heti kerralla :) Lounaaksi laitan chililohta hedelmäsalsalla höystettynä.
Veden juonti meinaa vain unohtua :/ Täytynee nostaa kannu pöydälle muistuttamaan.

Ihana ilma jälleen kerran ulkona, etupihalle aurinko porottaa ja mittari näyttää +20 :) Taitaa pihatyöt kutsua jälleen kerran.

"miiru"
Mahtavasti on sinulla paino pudonnut. :O Oletko syönyt tuosta huhtikuun alusta lähtien ollenkaan herkkuja ja jos olet niin miten paljon ja mitä herkkuja?

Onnittelut vielä tuosta noin hienosta painonpudotuksesta. :flower:
Kiitos! :)
Minustakin tämä menee tosi hyvin, ei kyllä ole vuosiin ole ollut tällasta motivaatiota. Minä olen aina ollut hirveä makean perään, en niinkään suklaan ja leivosten, vaan ennen ostin karkkia joka päivä melkein.. Sokerin jätin kokonaan pois, ja kaiken makean. Hedelmiäkään en oikein enää syö, mutta sitäkin enemmän sitten kasviksia, tomaatteja ja paprikaa, kurkkua, porkkanoita.

Ekat kaksi viikkoa oli vaikeita, mutta niistä kun pääsin yli niin hillitön nälkä rauhoittui, ja nyt syön nuo kolme ateriaa päivässä, eikä nälkä vaivaa.

Ostan kyllä sellasen sokerittoman pastillirasian jos tekee jotain mieli, läkeroleja tai jotain. Ja alkoholia viikonloppuisin, mutta en nyt niin paljon juo muutenkaan. Taitaa olla niin, että jos ne herkut malttaa jättää kokonaan, niin vähän ajan kuluttua ei tee mielikään.

Iltaisen teen pienen jumpan, vähän nostelen painoja, että saisi ylävartalon timmimmäksi.

Olen aina painanut 54-56 kg ja nyt viimeisen kolmen vuoden sisään on paino noussut paljon, joten oli todella aika tehdä jotain. Olen yrittänyt laihduttaa hitaasti, mutta minun kohdalla sellainen ei vain onnistu. Siksi laihdutan nyt aika ripeään tahtiin, mutta kuitenkin suht terveellisesti.

[QUOTE="miiru";23737054]Kiitos! :)
Minustakin tämä menee tosi hyvin, ei kyllä ole vuosiin ole ollut tällasta motivaatiota. Minä olen aina ollut hirveä makean perään, en niinkään suklaan ja leivosten, vaan ennen ostin karkkia joka päivä melkein.. Sokerin jätin kokonaan pois, ja kaiken makean. Hedelmiäkään en oikein enää syö, mutta sitäkin enemmän sitten kasviksia, tomaatteja ja paprikaa, kurkkua, porkkanoita.

Ekat kaksi viikkoa oli vaikeita, mutta niistä kun pääsin yli niin hillitön nälkä rauhoittui, ja nyt syön nuo kolme ateriaa päivässä, eikä nälkä vaivaa.

Ostan kyllä sellasen sokerittoman pastillirasian jos tekee jotain mieli, läkeroleja tai jotain. Ja alkoholia viikonloppuisin, mutta en nyt niin paljon juo muutenkaan. Taitaa olla niin, että jos ne herkut malttaa jättää kokonaan, niin vähän ajan kuluttua ei tee mielikään.

Iltaisen teen pienen jumpan, vähän nostelen painoja, että saisi ylävartalon timmimmäksi.

Olen aina painanut 54-56 kg ja nyt viimeisen kolmen vuoden sisään on paino noussut paljon, joten oli todella aika tehdä jotain. Olen yrittänyt laihduttaa hitaasti, mutta minun kohdalla sellainen ei vain onnistu. Siksi laihdutan nyt aika ripeään tahtiin, mutta kuitenkin suht terveellisesti.[/QUOTE]

Kiitos vastauksesta. Minulla paino on nyt suunnilleen tuon 66 kg niin tuo laihdutuksesi antaa minullekin toivoa, että ehkä jo kesä-heinäkuussa voisin painaa 5:lla alkavan luvun. Sitä en ole vaa'assa nähnyt 13 vuoteen. =)

Ongelma on vaan nuo herkut, nytkin tekee mieli daim-tuuttia. Mutta en mene ostamaan... liikuin juuri Wiin Active 2 -pelillä 230 kaloria ja kankkulan kaivoonhan ne menisi jos tuutin kävisi ostamassa.

Eilisestä paino pudonnut 300 g. =)

Yhteistyössä