[QUOTE="miiru";23737054]Kiitos!
Minustakin tämä menee tosi hyvin, ei kyllä ole vuosiin ole ollut tällasta motivaatiota. Minä olen aina ollut hirveä makean perään, en niinkään suklaan ja leivosten, vaan ennen ostin karkkia joka päivä melkein.. Sokerin jätin kokonaan pois, ja kaiken makean. Hedelmiäkään en oikein enää syö, mutta sitäkin enemmän sitten kasviksia, tomaatteja ja paprikaa, kurkkua, porkkanoita.
Ekat kaksi viikkoa oli vaikeita, mutta niistä kun pääsin yli niin hillitön nälkä rauhoittui, ja nyt syön nuo kolme ateriaa päivässä, eikä nälkä vaivaa.
Ostan kyllä sellasen sokerittoman pastillirasian jos tekee jotain mieli, läkeroleja tai jotain. Ja alkoholia viikonloppuisin, mutta en nyt niin paljon juo muutenkaan. Taitaa olla niin, että jos ne herkut malttaa jättää kokonaan, niin vähän ajan kuluttua ei tee mielikään.
Iltaisen teen pienen jumpan, vähän nostelen painoja, että saisi ylävartalon timmimmäksi.
Olen aina painanut 54-56 kg ja nyt viimeisen kolmen vuoden sisään on paino noussut paljon, joten oli todella aika tehdä jotain. Olen yrittänyt laihduttaa hitaasti, mutta minun kohdalla sellainen ei vain onnistu. Siksi laihdutan nyt aika ripeään tahtiin, mutta kuitenkin suht terveellisesti.[/QUOTE]
Kiitos vastauksesta. Minulla paino on nyt suunnilleen tuon 66 kg niin tuo laihdutuksesi antaa minullekin toivoa, että ehkä jo kesä-heinäkuussa voisin painaa 5:lla alkavan luvun. Sitä en ole vaa'assa nähnyt 13 vuoteen. =)
Ongelma on vaan nuo herkut, nytkin tekee mieli daim-tuuttia. Mutta en mene ostamaan... liikuin juuri Wiin Active 2 -pelillä 230 kaloria ja kankkulan kaivoonhan ne menisi jos tuutin kävisi ostamassa.
Eilisestä paino pudonnut 300 g. =)