Nyt mukaan Toukokuun tiputukseen!!

Mulla on jostain kumman syystä lähteny pari kiloa toukokuun alusta, vaikka oon syönyt aikalailla entiseen malliin (herkutellukki!) ja liikkunu vaan vähän. Nyt muutan ruokavaliota niin, että jätän vehnän kokonaan pois, kun se tuntuu olevan vatsalle parempi (helpottaa laktoosi-intoleranssiakin!), niin jospa se vaikuttais painoon suotuisasti. :)

Mukavaa kun niin moni on tässä mukana!

Saakeli et on ollu vaikee pvä... On niiin lähellä ollu etten oo syöny tota hiton kääretorttua ja tuota jädeä tuolta pakkasesta!!! :headwall: Aamu alko hyvin mut sit tuo äijän rontti toi itelleen kaupasta ton kärtsärin :(
Ei se piru vie auttanu ku alkaa Zumbata! Mielessäni kuvittelin olevani yhtä hoikka ku ne ohjaajat siinä dvd:llä, ja katoin sit omia makkaroita niin kaikkos ne kääretortut mielestä :D
Nyt oon sit juonu vettä ja kurkkua napsinu välipalaks, oli niin lämmin zumban ja saunan jäljiltä.
Eiköhän se tässä taas mee tää ilta sit ihan hyvin; sain hittovie selätettyä tuon sokeripeikon tällä erää! ;)

En ole syönyt tänään mitään :O. No, pian syön savulohisalaattia.

En oo kyllä liikkunutkaan...eilen tosin olin pelaamassa sählyä, pyöräilin koulumatkat ja stepperillä reippailin 45 minsaa. Illemmalla voisin heilutella käsipainoja ja vetäistä vaikka puolen tunnin jumpan.

Di di di di dii di, paino on kuusi-viisi! :D Kiva kiva kii-va...
Eli kyl taas kannatti purra hammasta ja välttää tuo sokeripiru mikä eilen kiusas! :)
Eli nyt ku pääsen tuon oman maagisen rajan alitettua viel niin hyvä. Nyt pitää saada mittari tuonne 64än...

Tainnu viisu- ja lätkävkonloppu imeä voimat laihduttajilta ;) Toivottavasti ei, ette vain ole ehtineet päivittämään etenemisiänne... :)

Paino mulla 65kg edelleen, eilen en liikkunut sen kummemmin, söin reilu 1000kcal.
Kohta tyttären kanssa luontopolulle reippaalle lenkille! Vatsatreeniä pitäis muistaa tehä kyl joka pvä...

Äh, tuo kiloklubi on liian koukuttava! Ja hui kamala noita ruokien kalorimääriä, mie en uskalla syyä oikein mittään ku tiiän, että sen joutuu kirjottamaan ylös ja saa sitte kamalan tuomion syömisistä. :( Painoki on noussu puoli kiloa, vaikka on kalorivajetta ja kaikkea niinku pittääki.

En ala. :mad:

minä oon mukana myös! painoa 63.2kg ja 4-5kg yritän tiputtaa. Jumppaa salia ja enemmän proteiinii vähemmän hiilareita. Käytän myös tommosia ateriankorvike pirtelöitäja oon huomannu nyt ku oon kohta pariviikkoa käyttäny että ei tee mieli herkkuja yhtään! Noi protskupatukat käy ihan karkista, niitä syön kahvin kanssa, ihan sikahyviä! Pidän ruokapäiväkirjaa, kasken päivän kalorit hiilarit, proteiinit ja rasvat. Käyn hyvinvointineuvojalla mittaamassarasvaprosentin säännöllisesti.

Jos nyt ei ala tippuun ni saakeli!!

Paino tippunut edelleen, noin kilo maanantai vs. perjantai. Yritän välttää joka-aamuista punnitusta, koska painon heittely tavallista ainakin mulle. Käyn aina maanantaisin ja kerran - pari viikon aikana.

Kalorit edelleen 1100-1200 päivässä, eli oli vaikea päivä kun kävimme kahdesti kylässä, mutta selvisin siitäkin. Sokereita tuli kyllä hieman syötyä, vaikka kotona ns. hyväkarppaan. Hiilarit pysyi kokonaisuudessaan eilenkin alle 70, mutta tulivat valitettavasti nopeista sokereista, eikä hitaista. Proteiinej en kyllä saanut tarpeeksi...

Tänään toinen koitos, lapsella synttärijuhlat. Mutta eiköhän nekin mene ihan ok, herkkuja mulla ei tee edes hirveästi mieli, ja jos tulee mieliteko, niin täytyy viedä jämät jonnekin muille syötäväksi huomenna.

Huomenna aamulla puntarille, niin nähdään pitääkö toukokuun lopun tavoitetta vaikka hieman madaltaa! (Alkupaino 76,3, tavoite kuun loppuun mennessä 70, nyt tippunut jo 4,5kg)

Tavoite toukokuussa: -4 kg
Tähän mennessä toteutunut: -4,8 kg

Täten nostan tavoitetta viiteen kiloon. :) Kalorit per päivä 1400-1700, joten laihtuu sitä muutenkin kuin kitudieetillä. :p Liikunnalla kulunut tällä viikolla noin 2000kcal, vielä tänään tulee lisää.

Onhan täällä elämää sittenkin! Kivakiva!! :wave:
Kaunishäntäinen orava: Tsemppiä, älä repsahda vaikka paino vähän nousikin -se laskee kyllä!
Erina: tervetuloa ketjuun!
Ja Empuuu ja Onpas vaikeeta: teillä menee LUJAA!! :whistle: Ja sä Empuuu, olenko väärässä vai muistanko et kirjotit aiemmin tuolla et sulla ei oikein nyt oo motivaatiota tähän laihdutukseen? :D ;)

Meinasin pudota persiilleen kun oli paino tippunut ja nyt sit on paino taas 73 vaikka mä eilen mässäsin euroviisujen takia ja tänään on mässäys päivä ku tulee finaali! Mut jos tekis vaikka hyvää salaattia :)

Lauantaipussi: Kiitos tsempistä! En repsaha, mutta ärsyttää! Litkin litratolkulla vettä ja vihreää teetä, voikohan ne nostaa painoa väliaikasesti? Ei eilisten syömistenkään pitäis olla kamalan suolasia..

Mulla kyllä on PCOS ja mitä todennäköisemmin kilpirauhasen vajaatoiminta (tyroksiini on auttanu oireisiin ja kilppariarvot parantuneet lääkityksen aikana, lisäksi suvussa on kilpirauhasen vajaatoimintaa tosi paljon) ja mitä eilen lueskelin, niin nuo vaikeuttais painonpudotusta aika paljon. En tiiä silti, kuulostaahan nuo vähän tekosyiltä. :rolleyes:

Wihii.. Kiitos vatsataudin paino putosi 69,4 .. No eiköhän se tosta taas nouse, ku saattaa taas jotaki syödä. Huomen ois taas kyl kakku ja muuta hyvää tiedos (synttärijuhlat)..
No kuitenkin tulos on ny 73,1 --> 69,4

Helpompi pitää kirjaa jos merkkaan tännekin painon. Sama kai se on.
Lähtöpaino oli siis 78 kg, tänään puntari näytti 75,3 kiloa! Vyötäröltä on lähtenyt 2 senttiä. :cool:

En muuten repsahtanu eilen, join vaan mukillisen raakakaakaojuomaa. Vei suklaanhimon aika hyvin pois. :) Ja sain melkein kaikki kiloklubin pallukat vihreiks, energia vaan jäi keltaseks. ;)

Viimeksi muokattu:
raakakaakao...onko se sama ku van houten?
Ite ostin pienen askin hedelmäkarkkeja -sokerittomia- ku oikein halutti viimeks jotain muutakin ku salaattia ;) Askillisessa ei ole ku 30kcal. Ja niitä pupeltaessa menee aikaa ku ne on niin sitkeitä :D

Eilen tuli käytyä pitkällä lenkillä mettäpolulla, ja söin n. 900kcal.

paino kokonaisuudessaan pudonnut 3kg tässä kuussa, nyt kolmatta pvää mittari näyttää 65... En valita.

raakakaakao...onko se sama ku van houten?.
Ei se ole, tässä on oikeasti niitä hyviäki aineita jälellä. ;) CocoVi Raakakaakaojauhe - Ekokauppa Ekolo Tuohon lisäsin vielä ruokosokeria, vettä ja maitoa. On hyvvää!

Nyt aamiaiseks 2 viipaletta ruisleipää (sitä oikeaa) voilla, porkkana ja runsaskuitusta kaurapuuroa. Toivottavasti ne pitää nälkää loitolla edes jonku aikaa, eilen piti purra hammasta nälän takia. : /

suutuksissa
Mä olen seurannut tätä ketjua ja saanut tästä innoitetta lisää omiin elämäntapamuutoksiin.

Olen erittäin onnistuneesti vähentänyt herkuttelua. Aina kun tekee mieli esim. vetää kilo irtokarkkeja, mietin sitä ähkyä ja morkkista mikä siitä tulee. Jää karkit syömättä :) Olen lisännyt ruokavalioon paljon kasviksia ja vaihtanut tuotteet täysjyvään.

Mutta nyt suututtaa niin paljon että ei oo todellista. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. Nyt lääkäri fiksuna määräsi minulle yhteen toiseen vaivaan sellaisen lääkkeen joka pahentaa sitä vajaatoimintaa. Tulos: Viikossa paino noussut lähes 2 kiloa ja mahakin lakkasi toimimasta. Kyllä risoo nyt.

"miiru"
Tulin vaan kurkistamaan miten muilla menee, ja hyvinhän se tuntuu sujuvan! :) Hyvä me..

En ole ite käynyt vaa'alla nyt viikonloppuna, ja tuli tuossa lauantaina vähän juotua myös, mutta silti en usko, että on paino hetkahtanut. Löysin yhdet ihanat housut kaapista, jotka ei ole mahtuneet päälle pariin vuoteen kunnolla, ja nehän on ihan löysät, hyvä kun pysyy jalassa. Mutta takapuoli näyttää niissä hyvältä niin laitoin päälle. Kiva välillä kiskoa löysiä housuja jalkaan, parempi kuin peitellä vatsamakkaroita tiukkojen housujen vyötäröllä. Heh..

Ilmottelen painoo huomenna.

"tipi"
Wuhuu! -1,1kg! Vaikka alkuun paino tuntui enemmänkin vain nousevan eikä millään meinannut kääntyä laskuun. Vähensin vähän rasvaa, jota tuli syötyä kyllä ihan reippaasti. Aika pitkälti karppiruoalla tässä mennään. Viikonloppuisin tulee vähän herkuteltua jäätelöllä. En taida millään enää päästä tavoitteeseeni (-3kg), mutta ei sen väliä, kunhan vaan paino laskee eikä nouse! Liikkumalla enemmän saisi varmaan nopeampia tuloksia, mutta en vaan saa itseäni liikkeelle.

Yhteistyössä