Nyt mukaan Toukokuun tiputukseen!!

Toss Foo
Totta turiset, lauantaipussi! Nälän tunnetta lannistaakseni olen ottanut käyttöön tuopillisen (5dl) vettä ennen jokaista ateriaa. Toimii! Sitten otan 50-70% siitä ruokamäärästä, mitä tavallisesti söisin, ja pyrin syömään sen hi-taas-ti. Toimii! Ei tarvitse santsata :)

Huomenta.
Kyl tää pötsi tuntuu olevan tiukassa!! Tässä ku oon peilaillu niin huomaan et persus on pienentyny kyl paljon, mut maha ei oikeestaan :/ Miten nää kilot lähteeki aina niin epätasasesti :D
Vyötärön mä tahtoisin ehdottomasti pienemmäks, vaan onhan se kiva et tää ladonoviahteri on kutistunu!
Ja eiku zumbaamaan!!

Yök.. Nyt ärsyttää.. On menny kuntokuuri aivan pilalle. On tullut sen verran herkuteltua tänään tai siis eilen. No jos nyt sitten tästä eteen päin taas jatkais. Ei kai yks päivä pahaa tee. Hirveesti :O . No nyt vielä kaks yötä töitä, ni se sekottaa mun diettiä kans. Kun pitää yöllä syödä. Ja aamulla on vatsa sekasin ja turvoksis. No mut ei auta, töitä on tehtävä, kun niitä on :) . Onhan täs nyt tätä toukokuuta viel hetki jäljellä, jos kerkeis vähän laihtua. Ja ainakin minimi 3kiloa siis jo mennyt., jossei oo tullut nyt sitten jo takaisin.
Onko kukaan muu lukenut kirjaa Kuntodieetti.? Suosittelen kyllä. Yli hyvä :) .

Mulla on kans menny eilinen ihan pieleen tän kuurin suhteen. Vieraita oli joten heillehän oli kystä kyllin, joten mitäpä sitä itekään ku istu pöytään. Useasti.
Nyt oon aamiaisen taas laittanu tonne kiloklubiin ylös, joten tarkotus ois jatkaa kuuria kiltisti.
Mutta toinen puoli huutaa että mitä tässä nyt enää kannattaa ku 3pvän päästä lähdetään sinne reissuun...:whistle:

Oltiin eilen äidin luona käymässä ja se koitti tuputtaa niitä suklaakeksejään, mutta minäpä pidin pintani ja siitä kiitokseksi vaaka näytti 700g vähemmän ja nyt paino 73.3! :) Ihanaa, nutrilett toimii ainakin vähäsen ja karppaamista on mukava jatkaa tän jälkeen! :)

Sitä mietin, että jos korvaisin yhden aterian sen jälkeen tällä niin meneekö sitten kaikki ihan pilalle, meinaan noissa nutrilett:ssa on hiilareita aikas paljon kuitenkin. Tai sitten teen sitä salaattia ja jatkan sillä että korvaan pari annosta päivässä nutrilla ja loput salaattia :D

Me oltiin eilen messuilla n. 3 tuntia ja käveltiin siitä ainakin 2/3. Tuli syötyäkiä normaalia vähemmän, ku söin vaan aamiaisen ja lounaan (yht. 812 kcal) enkä jaksanu enää kotona tehä mitään sapuskaa, vaikka ois varmasti pitäny. Paino näytti 74.1 kiloa, eli kannatti kävellä! :D

Mulla on siis lähtenyt nyt 3.9 kg mikäli muistan ja laskin oikein. :kiss:

"miiru"
Paino tasan 57 kg. Vielä ehkä kilo. Mieskin sano, että nyt kyllä riittää jo, älä laihduta enää. Sittenhän se on tasapainoilua pitää paino samassa, mutta katsotaan miten menee.
Sitten mittailin vähän aamulla. En niitä vanhoja mittoja mistään löytänyt, mutta vyötärö oli kyllä yli 75cm.
Sitten näitä mittoja:
rinnanympärys 89 cm
vyötärö 67 cm
lantio 92 cm
reisi 52 cm

Hyvää sunnuntainjatkoa kaikille! :)

Me aloteltiin vähän jo tätä pakkailua, et ei tuu sit mitään viimehetken paniikkia... :D

Hain sit varastosta parit housut sovitteille. Oon ne vieny sinne siks ku ne ei oo enää mahtuneet päälle...
No, nehän meni hyvin jalkaan, ja vieläpä niin että ne näytti päällä ihan sopivilta eikä makkarankuorilta!
Tää anto kyl nyt sellasen sysäyksen taas et mä EHDOTTOMASTI JATKAN tätä kuuria! =) Tuli niin hyvä mieli!
Ja muutenki ku oon kokeillu täs nyt näitä vaatteita mitä ottaisin mukaan, niin on pitkästä aikaa ihanaa sovitella ku ei näytä miltään valaalta enää. Ja viimekesänä ostamani housut olivat jo liian löysät!!
Toki on ylimäärästä muutama kilo, mut alkaa jo kuiten peilissä kuvajainen olla jo aika kiva =):p

Eli suosittelen että haette niitä ennen vähän puristaneita vaatteita ja nyt sovitatte -voi olla että vaikutus on sama ku mulla! Into jatkaa kyllä varmasti nousee ku se housunnappi meneenkin kiinni ihan hyvin!!

Viimeksi muokattu:
Tavoite toukokuussa: -5kg
Tähän mennessä toteutunut: -5,7kg

Oi jes, paino oli tippunut perjantaista, vaikka toisin uskoin. Perjantaina tosiaan söin pizzaa ja mutakakkua, kalorit meni ehkä noin 200 yli. Viikonlopun aikana tehnyt mieli vaan syödä ja syödä. En varmaan ole syönyt tarpeeksi kunnollista ruokaa, kun tekee mieli napostella. Mansikoita ja vesimelonia mennyt ihan kiitettävästi. :D

Hmm.. mulla alkaa parin päivän päästä menkat (toivottavasti!!), niin joudun varmaan luistamaan tavoitteista.. :D Ellei mulle oo kehittynyt jotain superkovaa itsekuria, mitä en kyllä usko.

Sain eilen tehosekottimen, niin olihan se pirtelö pakko tehdä. Jäätelöstä, tottakai. Kalorit jäi silti alle tavotteen, vaikka söin kaks munaaki päivällä majoneesin ja salaattijuuston kanssa. Pitäis uskaltaa käydä puntarilla vielä tänään, mutta väsyttää niiiiin paljon, etten jaksa pistää wiitä päälle, saati sitte tehä niitä harjotuksia tänään. :ashamed:

Mä en oo enää jaksanu orjallisesti merkata kaloreita ylös, mut oon syöny ihan maltillisesti etten pääse turpoomaan ennen h-hetkeä!
Mieli tahtois jo lomalle ja höllätä, vaan järki sanoo että älä vielä höllää ettet plösähä takasin entisiin mittoihin -tiiättehän silleen "bojojoing!"-efektillä! :whistle: 3 kiloa enempää en taida jaksaa enää puristaa, kyl se on siinä: 65kg on paino nyt ja 68kilosta lähdettiin... :)

Empuuu on kyl uskomaton! :D

Toss Foo
TOSI HIENOJA TULOKSIA osa saanut, onnea kovasti keventyneille!

Minä aion nyt tältä viikolta jättää punnituksen väliin, tai ehkä loppuviikolla (aikaisintaan torstaina) punnitsen.. Jokapäiväinen punnailu käy hermoille. Jos sitten tuloksia näkyisi, toivottavasti, ja se kuun loppukin siinä sitten jo häämöttää!

Puolivälissä 4kg:n tavoitetta olin siis viimeviikolla, ja se 4 aiempaa jo pudotettuna. Jännityksellä loppuviikkoon! Tsemppiä muille loppukiriin :) !!!

Hienoja tuloksia kyllä! Mä en oo enää punninnu enkä laskenu syömisiä. Lähtötohinaa ja töitä, nii en oo jaksanu nyt niin keskittyä tähän laihikseen. Siltikään en varmaan ole syönyt yli sallitun. Muutenkin nyt vähän kipeenä ei oikein ruoka maistu.
Mutta farkut ei kiristä enää, kiva lähteä lomalle ja ostaa ehkä himpun verran pienempää kokoa olevia vaatteitakin =)

Tänään lähdetään kohti Espanjaa valuskeleen, tsemppi ja loppukiri vielä kaikille!!

HukkaHukassa
Paino tänä aamuna 78,7 =D Laskusuunnassa on! Mutta ehkäpä osasyyllinen viimeöinen oksentaminen :X Toivottavasti ei pahasti nouse, kun alkaa taas ruoka maistumaan.

Tsemppiä kaikille loppukiriin!

Punnituspäivä taas!

Tähän mennessä toteutunut: -6,5kg

Tiistaina sitten punnitsen itseni viimeisen kerran liittyen tähän tiputukseen, jospa olisi tippunut yhteensä 7kg. Ja mä ainakin jatkan projektia toukokuun jälkeenkin. :)

HukkaHukassa
Punnituspäivä taas!

Tähän mennessä toteutunut: -6,5kg

Tiistaina sitten punnitsen itseni viimeisen kerran liittyen tähän tiputukseen, jospa olisi tippunut yhteensä 7kg. Ja mä ainakin jatkan projektia toukokuun jälkeenkin. :)
Tarkoitus ois myös jatkaa kesäkuussa! Kun lähdin tähän toukokuun tiputukseen niin myöhään mukaan.

Huomenta päivää. Paino oli aamulla 73.5... Ei tullu nutriletistä mitään kun ei kerta osaa :D Mutta mieluusti palasin karppaus linjalle ja nyt juur lähden hakemaan kaupasta jotain iltaruokaa itellein :)

Hyvä ja energinen olo palasi täysin eikä edes heikkottanut yhtään, niinkuin normaalisti jos ei ole karpannu vaikkapa kahteen päivään.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;23826225:
Hmm.. mulla alkaa parin päivän päästä menkat (toivottavasti!!), niin joudun varmaan luistamaan tavoitteista.. :D Ellei mulle oo kehittynyt jotain superkovaa itsekuria, mitä en kyllä usko.
Hihii, mulle ON kehittyny superkova itsekuri! :D:D:D
En oo koskenutkaan suklaaseen vaikka on se aika kuusta, mutta en oo kyllä myöskään liikkunu juurikaan. Söin kyllä puol rasiallista Läkeroleja, mutta niistä ei paljoa kaloreita tule.

Empuuun tiputus on ollu kyllä vauhdikasta, onnea!

Varmaan jatkan kesäkuullekin tätä.. ehkä. On kumminki tullu paljon parempi olo, vaikka vaan pari kiloa on lähteny.

Toss Foo
Punnarilla käyty tänäaamuna, tiistai jo häämöttää ja sinne tuloksia odottelen innolla..
Ei suurta muutosta tässä vaiheessa, mutta olen jo normaalipainon puolella (JEE!!) eli tahti hidastuu sitä myötä.

Huhtikuussa humahti -4kg
Tavoite toukokuussa -4kg
Toteutunut siitä -2½kg

Ja kesäkuussa jatketaan! Viisi kiloa tästä nykypainosta jos saan pois, olen enemmän kuin onnellinen.. Mukavuuspainooni olisi siitäkin vielä matkaa, mutta tuokin olisi viime vuosiin verrattuna luxuskevyt olotila :D

Joo.. Täällä on menny tää laihduttaminen niin penkin alle, ku ikinä. No tosin on naistenpäivien aikakin kohta, ni en voi vastustaa kiusausta kaikkeen hyvään. Jos alottais vaikka ihan uudestaan ja alusta kesäkuussa. Oon kyllä joka päivä treenannu lihaskuntoa, mut tuo juoksuliikuunta on viel jääny. Pakko tsempata. Jos sais edes 5kg pois, kun pitää mennä tutun häihin 18 päivä. Nopeaa pudotusta sais tulla. Vaikka helposti kyllä putookin, kun vaan asennoituu siihen, mut sit on viel se painon pitäminen.......

Yhteistyössä