Nyt mukaan Toukokuun tiputukseen!!

Eli tarkoitus ottaa tsemppi päälle vielä kesän kynnyksellä -nyt ehtii vielä muutaman kilon karistaa ennen uimarantakelejä!
Nyt loppuu jahkaus ja tekosyyt!

Tyyli on vapaa, kunhan paino putoaa! Vinkkejä jakoon ja kysyä saa.
3-5kg tavoitteena pudottaa toukokuun aikana, pidempään ei ole tässä tarkoitus jatkaa. Toki jokainen jatkaa jos intoa riittää, mutta tässä on tarkoitus nyt vetää kuukauden verran mahd paljon kiloja alas!

Nyt mukaan apinanraivolla -jumaliste kyllä kuukauden kestää vaikka pyhällä hengellä jos saa hieman katseita kestävämmän kropan ja hyvän alkusysäyksen jopa pidemmälle taipaleelle laihdutuksessa :)

Mutta nyt: tämä toukokuu- jokainen tyylillään, 3-5kg kevyemmäksi! =)
 
  • Tykkää
Reactions: PinkLily
Ilmoittaudun mukaan!
Juuri nyt sulattelen valtavan kokoista pizzaa. Mutta olen jo muutamana päivänä aikaisemmin syönyt vähähiilihydraattisesti ja huomenna dietti jatkuu. Mulla on tavoitteena litistää maha pois. :)
 
Tämä on mulle kyllä tarpeellinen juttu, kun mulla tuo pötsi on ehtiny kasvaa jo turhan isoksi, mutta jos sais ees pari hassua kiloa tiputettua pois, niin vois innostua liikunnastaki ihan eri tavalla. Pitää varmaan tänään punnita ja huomenna alottaa joku kidutusdieetti. Ihanaa. :D

Tipaton tammikuuki innosti minut lopettamaan alkoholinkäytön kokonaan viime vuonna, mitenhän tässä käy. :)
 
Mukana.

Järkytin itseäni eilen käymällä vaa'alla, lukema oli noussut 3 kuukaudessa 8 kiloa! :O :O

Nyt on siis ihan oikeasti painoindeksi lievän ylipainon puolella, ja huomenna alkaa. Aion aloittaa dieetin syömällä 1200 kcal päivässä, liikuntaa sitten pikkuhiljaa mukaan. Tein jo syömissuunnitelmaa ensi viikolle, aion syödä aika saman kaavan mukaan joka päivä ainakin viikon ajan. Huomenna aamulla vaakaan, jotta saan "virallisen" aloituspainon.
 
Tonnikeiju vielä hetken
Hei, täällä sen "pakko saada 5kg pois" ketjun aloittaja, eli todellakin mukana ollaaan ;)) Mikäs päivä sovitaan painonmerkkauspäiväksi? Onko tää skaba vai kaikki koittaa omaan tahtiin pudottaa? :D
 
Mä aattelin ettei kai mitään virallista punnituspäivää tartte laittaa vai mitä mieltä ootte? Mä ite oon aika huono muistaan just tollasia säntillisiä päiviä...:whistle: Mut saa ilmottaa vaik joka päivä tai kerran vkossa -kunhan se paino vain putoaa ;)

Ja voi olla mukana vaikkei mitään kommentoi -voihan käydä lukemassa vaikka miten toisilla menee, ja hakea sitä inspistä itelleen.
Mut yritetään pitää ketju elinvoimaisena! Ja pidetään tsemppimieli yllä -perskele nyt mä pysyn tässä kurissa tän kuukauden!

Mä ainaki tahon tän löllömahan tiukemmaks! Eli zumbaa ja kevyttä ruokaa, pienellä kcal-määrällä -tässä mun taktiikka näin äkkiseltään. Ja aamulla vaaka esiin!
 
No hypätään vaikka mukaan. Omaksi tavoitteekseni 3kg voi olla vähän liikaa, mutta reilut 2kg olis kiva saada ennen kesäkuuta pois.

Pitäkäähän tää ketju pystyssä ja etusivulla niin muistan aina pistää herkut piiloon. :3
 
IhanaValo
Tää ois kyllä paikallaan (ja enemmänkin), on paino noussut huomaamatta ihan liikaa :( Tosin, meillä on vielä esikoisen synttärien loppuherkut tuhottavana joten ihan tänään tai ehkä huomennakaan en viel ehdi mukaan.
 
[QUOTE="Vuokko";23689973]Mukana! Lähtöpaono 58kg, tavitteena -3kg ennen kesämatkaa 4.6! Kattelin just kuntosalin ryhmäliikuntatunteja ja huomenna zumbaan vaikka mikä olis!!!![/QUOTE]
Hyvä hyvä, mukaan vaan!
Mä aion kans vetää zumbaa huomen heti aamusta! Punnitsin äsken itteni ja mittari näytti 68... Mut aamulla uus punnitus, katotaan mitä näyttää, onks toi 68 oikein...
 
vilttiketjun vara harmaana
Mun vaaka on rikki, mutta on varmasti liikaa yli 70 kg kun alle sen on päästävä.
Housut sen verran kiristää, että mopo on karkaamassa. Eli mukana. Ja sanotaan vaikka että tavoite on ainakin kiinteytyä ja saada vyötäröltä 3-5 cm pois, jotta kesävaatteet sopii.
 
Voi v*ttus**tana.

Mulla oli tarkotuksena alkaa tuolle sairaaladieetille tänään, mutta heräsin jo joskus neljän maissa eikä mulla ole mitään syötävää, kauppaan pääsen ostamaan soppa-ainekset vasta yheksän maissa.

Ja nälkä on kova. :mad:

Ei kai tässä auta ku syyä jottain epädieettiruokaa sevverta, että nälkä katoaa, ja hilpasta kauppaan heti ku mahollista.
Hyvin alkaa. :D
 
4 paaperoa
Mukana ollaan! Vaaka näytti justiinsa 58,7kg, ja lyhyyttä löytyy 160cm eli tuo 3 kiloa pois olisi ihan passeli ja ehkäpä mahdollinenkin kuukaudessa. Tyylinä on herkut pois, toiminut mulla ennenkin sen muutaman kilon verran :)
 
IhanaValo
Voi rähmä..meni päivä pilalle jo sillä että erehtyi vaa'alla käymään :ashamed:
On tässä kyllä tullut taas mässytettyäkin, kun oli esikon synttärit ja vappukin viel.

Ite meinasin vähentää (kokonaan, jos vaan pystyis) herkkujen syöntiä ja lisätä veden juontia ja kasviksiakin vois enemmän syödä. Josko se ees vähän auttais.
 
"wiiru"
mukana ollaan!! tosin tuo lopullinen pudotus tulee olemaan paljon isompi mutta jos alkuun pääsis tällä. alkuun kyselen vinkkejä makeanhimoon ku mulla on se ongelmana??!! ja pudotus tyyli ois kalorit ja liikunta.
 
Mukana ollaan! Vaaka näytti justiinsa 58,7kg, ja lyhyyttä löytyy 160cm eli tuo 3 kiloa pois olisi ihan passeli ja ehkäpä mahdollinenkin kuukaudessa. Tyylinä on herkut pois, toiminut mulla ennenkin sen muutaman kilon verran :)
kääk sähän oot jo hoikka! Ku mää oon 158cm lyhyt ja mulla on nyt paino 68, ja oisin ikionnellinen jos saisin painon pysyyn vaik tuolla 62:ssa! :xmas: 60kg:ssa mulla mahtuu jo 38 tuuman housut jalkaan, joten se ois tosi bueno...Katotaan kui käy!
Tsemppiä!!
 

Yhteistyössä