Nyt mukaan Toukokuun tiputukseen!!

Hihhei!

Viis kiloa alotuspainosta lähteny! Enää 2,8 kiloa omaan tavotepainoon, johon en ois uskonu ikinä pääseväni!

Ja mulla on vieläki menkat, eli turvottaa. Toivottavasti se turvotus vie lisää kiloja pois. :heart: :D

edit. Vyötärö -10 cm :kiss: :cool:

Viimeksi muokattu:
Kaunishäntäinen orava Viisi kiloa on hieno saavutus, ja tuo -10cm, VAU! :flower:

Tässä olisi vielä pari päivää toukokuuta jäljellä. Jokainen pudotettu kilo on vaan hyvä juttu! Hienoa naiset. :flower:

Mä ajattelin vaikka keskiviikkoaamuna kertoa lopullisen tuloksen. Mulla on liikunnat jääneet viikonlopun aikana vähälle, mutta enpä ole syönytkään liikaa. Vähän muut jutut olleet mielessä... :(

Viimeksi muokattu:
"pinkki"
Olen tiputellut painoa vaikken ole tänne käynyt raportoimassa. Tahti ollut kuitenkin hyvin hidas :) Painoindeksiä siis seurailen ja se kävi korkeimmillaan 23.03, nyt hieman tippunut eli tasan 22. Tavoite olisi alle 21, ei tartteis montaa kiloa tiputtaa. Mutta kun ne on niin tiukassa... Jatkan siis vielä kesäkuussa tiputusta.

Kurjenkello harmaana
En oo ollut mukana tässä, mutta toukokuussa painoa lähti pois 3,1 kg. Ihan ok tulos. Jos jatkatte kesäkuussa, niin olen mukana! Tavoitteeseen vielä matkaa yli 10 kg......

Empuuu, kiitos :D Tuo -10cm hämää kyllä minuaki, mutta oon varmasti mitannu joka kerta vähä eri paikasta. Eilen mittasin siitä kohtaa mistä oon kyllä käsittääkseni ennenki mitannu, mutta ehkä oon vaan jännittäny mahaa (en kyllä) tai jotain.. ku en meinaa itekkään uskoa, että ihan 10 senttiä ois lähteny.
Mulla kyllä on tuossa tosiaan jotain mitä lähteäki, ni ehkä mahasta oon saanu niitä kiloja karisemaan enemmän. Rintsikatki on jääneet isoiks, nyyh. :snotty:

Toss Foo
Vitsit että minullakin on hyvä mieli :D Kaunishäntäinen orava hienoine tuloksineen (ONNEA!) sai minutkin tarttumaan mittanauhaan, ja joo-oo: 9 senttiä hävinnyt vyötäisiltä! Minun vertailukohteeni tosin on huhtikuun alusta, mutta kuitenkin - kahdessakin kuukaudessa hyvä tulos! Peilistä katsovat kapeammat kasvot, rystyset erottuvat aiempaa paremmin, kengät saa jalkaan ilman mahakummun ahdistusta - elämä on ihanaa!

Jaksaiskohan keskiviikkoaamuun odottaa "virallista tulosta", vai joko huomenna.. Nyt jostain syystä tuntuu, että parissa päivässä on taas tippunut PALJON. Kausiluontoista, tämä keventyminen!

Tsempit viimeisiin päiviin kaikille,
kesäkuussa tavataan (keillä tarvetta ja tahtoa on :) )!!!

/ Toss Foo (joka vaakailee ylihuomenna. Tai huomenna.)

Yhteistyössä