Miten sanoa nätisti miehelle että en tykkää siitä mitä se tekee

vierailija
ilman että se pahastuu? se on sellainen joka ottaa nokkiinsa jos vähän esittää kritiikkiä. miten voisin sanoa sen niin että siitä ei voi suuttua?
se siis puhaltelee mun korvan sisään seksin aikana ja "imee" ilmaa mun korvasta, tuntuu että lähtee tärykalvot kohta sieltä kun se imuroi ja puhallus tuntuu hirveältä myös ja se ääni ja kaikki. mä niin inhoan sitä kun se tekee noin ja yritän kääntää päätä pois mutts se vain tulee perässä ja jatkaa. jos se nakertelee korvalehteä tai käyttää kieltä korvassa niin se on ihan ok mutta ei toi puhaltaminen ja ilman imeminen. tulee ihan kylmät väreet kun ajattelen asiaa eikä yhtään kiihota vaikka miten se hinkkaa pildeä jos tekee samalla tota korvajuttua. apua auttakaa mua :( jos sille sanoo että ole kiltti ja älä puhaltele korvaan niin se suuttuu, ehkä se on sen mielestä kiihottavaa. mun mielestä ei ollenkaan.

vierailija
joskus se on myös laittanut sormensa mun korvaan ja pyöritellyt siellä, en käsitä mitä iloa siitä on, ei se mua kiihota tippaakaan mutta ei satu tai tunnu pahalta kuitenkaan, on vain outoa. se ei niin haittaa mutta toi puhallus/imu on siis niin jäätävän hirveää etten kestä.
onko sillä joku korvafetissi vai mitä toi on, osaako joku selittää?

vierailija
”jos sille sanoo että ole kiltti ja älä puhaltele korvaan niin se suuttuu, ehkä se on sen mielestä kiihottavaa. mun mielestä ei ollenkaan.”

jätä se itsekäs sinua kunnioittamaton sika

-mies-

vierailija
Ei stana, kaikenlaista sitä kuulee kun vanhaksi elää.
Vaihtoehtoja on useita.
1 jätä se sika.
2 teippaa sen suu umpeen roudarinteipillä.
3 osta erotuomarin pilli ja aina kun vammainen alkaa lutkuttamaan korvaasi puhalla pilliin keskeytyksen merkiksi. Mieluummin pervon korvan juuressa.
4 Osta siellä tutti, sillä jonkinlaisia traumoja sillä on jäänyt varhaislapsuudestaan.
5 Näytä sille tämä viestiketju.

Yhteistyössä