Nutrilett kavereita ?

jihuu! Kävin hallilla juoksemassa tunnin ja uin lisäksi vartin (500m) niin oli lähtenyt nesteitä niin et periaatteessa se 10kg olis pois tai ylikin, koska tukka oli märkä kun puntariin menin ja näytti 74,9kg!! Ennen uintia kuivalla tukalla oli 75,3kg. Mutta juu nesteitähän ne mitä pois lähti, et kai se todellinen -10kg tulee ensi viikolla viimeistään.

Ostin 3kk:n uintikortin et nyt alan taas ramppaamaan hallilla lähes päivittäin, riippuen hiukan miehen työmatkoista..

Mä ajattelin et otan herkut sitten sielllä matkalla, yritän sinnitellä sinne saakka. Vähän kyllä pähkinä-suklaa m&m namit hokuttaa kaapissa, kun niitä pojalle toin tuliaisiksi laivalta, ovat hänenkin herkkuaan. Niin ja pussi on auki, et on paljon vaikeampaa olla ottamatta, mutta siis yritän hillitä orastavan mieliteon.

joojoo22 olen ollut Nutriletin pusseilla, 5pss vrk+100kcal kasviksia max, light juomia lisänä. Olen aloittanut 15.2. pussittelut ja tarkoitus olis jatkaa vielä huhtikuu, eli yhteensä 10vko pusseilla. En ole kokeillut muiden valmistajien pusseja. Noista nutreista pidän ainoastaan suklaapirtelöstä, enään muita pirtelöitä en edes osta. Keittoja yritän syödä 2pss päivässä eli kanaa ja kasvista. Töissä meneekin ainakin yksi keitto, mutta kotona niitä on vaikemapaa syödä, kun en niistä niin pidä.. Tänään söin 104kcal verran kasviksia :p ja vielä olis 3pss syömättä, taitaa mennä pirtelö linjalla tämäkin päivä. Mulle jää noita keittoja hirveesti käyttämättä, mutta en jaksa stressata siitä.. mielummin syön mistä pidän.
 
heipä hei! Olenpa jättäny pussit kotiin ja syönyt koko päivän oikein ruokaa ja pullaa ja muutaman palaa suklaata :ashamed: ihan hirveetä palata huomenna kotiin ja palata todellisuuteen ja nähdä mitä se puntari näyttää.. huoh! ja tilannetta ei paranna yhtään se menkkojen aiheuttama turvotus ja perjantain plussalukema :( mutta ilmoittelen kuinka paljon täytyy hävetä sitten maanantai aamuna kun seuraavankerran käyn puntarille..
Toivottavasti teillä muilla menee hyvin! :)
 
Lähtöpaino 76.5kg
päivä 8: 72.9kg viikkopudotus: 3.6kg
päivä 14: 70.9kg viikkopudotus: 2.0kg
(päivä 20: 69.9)
päivä 21: 70.5 viikkopudotus 400g
Yht. 6.0kg

No niin tuossa kolmen viikon pussittelun tulos. Mulla oli eilen jo niin kipeä vatsa siitä, että on kovalla että söin 2/5 nutreja ja 3 muuta ateriaa oli lihakeittoa päivälliseksi, välipalaksi 3 näkkäriä ja omena ja iltapalaksi mannapuuroa ja mangososetta. Siitä sit tuo paino heilahti takas ylöspäin! Kolmannen viikon pudotus on siis vaan 400g :ashamed: Mutta kokonaisuus kuulostaa paremmalta eli -6kg =)

Siirryn nyt tuohon 2/5 tai 3/5 pussitteluun tälle neljännelle viikolle. Vielä 5kg sais muutenkin lähteä. Voi olla että tämän päivän vähän huilin koko hommasta ja herkuttelen irtokarkeilla...
 
Hei, tänään paino oli 1,3 kg vähemmän kuin eilen. :eek: On kyllä melkoisen paljon, mutta osasyy on varmaan eilisillan kova saunottelu, saattaa olla sen jälkeen pienehköä kuivumista kropassa. Huomiseks tulee varmaan sitten vähän plussaa, mutta ei sille sitten mitään voi.

Tosi hienosti ootte kyllä sinnitelleet, upeaa itsekuria! Ja upeat on pudotukset. :)
 
Noniin ja ruotuun taas puntarille en suostu menemään ennen perjantaita kun en halua tietää että mitä se viikonlopun jälkeen näyttää mutta nyt vaan taas pusseihin kiinni :) ensimmäinen maistui taas hieman tahmealta kun on syöny "kunnon" ruokaa koko viikonlopun, mutta eiköhän se taas ala maistua pikkuhiljaa hyvälle :) kun oon kumminkin ihan tykänny noista pusseista. Mitenkäs muilla meni viikonloppuna?
 
Mä pidin eilen vapaapäivän nutrileteista. Söin mm. leipää ja kaalikääryleitä, lihakeittoa ja 100g karkkia. Kaikki maistui niin hyvältä, enkä laskenut kaloreita :p Tänään sit paino noussut kilolla eli 71.5kg. Ostin kuitenkin eilen uuden suklaa shake-paketin, joten tästä pitäis jatkaa puolipusseilla!
 
Mulla meni eilinen ihan päin pyllyä. :headwall: Ei sais tehdä liian hyvää ruokaa perheelle, kun ei itse malta olla syömättä sitä. Lisäksi leivottiin esikoisen kanssa vielä illalla kakku, ja pakkohan munkin oli sitä maistaa. Nyt sitten on maha ihan sekaisin ja päätä särkee, taitaa johtua eilisestä mässyttelystä. Aamun lukemia en viitsi tänne edes ilmoittaa, mutta kaikki mikä eilen lähti tuli takas - korkojen kera. :ashamed: :headwall:
No, tänään on uus päivä ja päivän pussit on nostettu pöydälle. :xmas:
 
Samaa minäkin ajattelen joojoo22 kun teen perheelle ruokaa, vaan pakkohan sitä on maistaa mitä tekee ja ah, kun on hyvää, vaikeaa jättää siihen maistamiseen.

Kävin tänään taas polkemassa hallilla tunnin ja olen aivan kuollut, paikkoja särkee ja kolottaa.. Vesijuoksun jälkeen olo oli tosi hyvä, mutta nyt ei todellakaan :( taidan ottaa särkynapin ja mennä piikkimatolle sänkyyn vällyn alle odottelemaan treffejä nukumatin kanssa..

:wave:
 
Lähtöpaino 76.5kg
päivä 21: 70.5
päivä 22: 71.5
päivä 23: 71.0

Mä niin arvasin tän. Eli en yhtään osaa olla puolipusseilla kun normaali ruoka maistuu ihan liian hyvin. Eilen söin kyllä kokoajan jotain ja vielä suklaata kans. Lähti ihan lapasesta. Oon tosi yllättynyt että paino oli puoli kiloa vähemmän?! En varmaan juonut vettä yhtään... Nyt mietin et oisinko vielä kolme päivää täyspusseilla viikonloppuun, mulla on yks avaamaton paketti. Tänään on vaan miehen synttärit ja sen perhe haluaa ravintolaan. Kääk kun itsensä hillitseminen onkin vaikeaa. Miten mä en osaa vaikka just olin kolme viikkoa pusseilla :ashamed:
 
no pitihän se käydä kurkistamassa katastrofi ja ei se nyt niin kauhee ollu 98.2 joten on palannut viime perjantaihin :) jotain positiivistä nyt vaan sitten paljon miinusta perjantaille ni hyvin menee :) pussit on taas alkanu maistua ihan hyville ja porkkanaa tulee syötyä jonkin verran eikä edes tee tiukkaa kun jotenkin jäi viikonlopusta sellanen ikuisuus ähky kun söi niin paljon ruokaa :D uudella sisulla vain jos vaikka pääsis kesäksi alle tuon maagisen 90 :)
 
No niin, menin sitten eilen ostamaan sen kanasopan. Lisäksi ostin alelaarista vielä ateriapatukoita. Oon silti syönyt myös normaalia ruokaa ja kalorit ovat varmaan olleet n. 1300/päivä. Puntaroin vasta perjantaina, ja toivon että edes vähän on lähtenyt. Nyt ollaan onneksi koko perhe taas terveenä ja päästään ulos reippailemaan (nuorempi kulkee rattaissa ja vanhempaa vedän pulkassa). =)
 
icefairy juu, olen täällä myös olin täys nutrauksella tammikuussa neljä viikkoa jollon tippu se kuusi kiloa ja nyt oon yrittäny alottaa uudestaan täys nutraamisen tässä hieman vaihtelevin tuloksin tosin tää viikko on ollu tosi hyvä. välillä tulee noita lipsahduksia varsinki viikonloput on välillä vaikeita kun ei ole sitä arkirutiinia.
 
dodii, nyt on sitten räkätauti pesiytynyt minuun.. aamulla kyllä kävin hallilla, mutta jaksoin vain 45min juosta. Kurkkukin on todella kipeä ja sorruin ostamaan apteekista niitä Strepsil kurkkutabletteja ja nehän on tietty melkein vain sokeria :headwall: nooh jos nyt muutaman niitä imeskelen nyt pahimpaan kipuun :ashamed: Onneksi on keksitty PepsiMax, sitä on kiva juoda flunssassa, vesi maistuu ihan kamalalta..

Tänään vaaka yllätti ja näytti kotona 74,2kg ja hallilla 74,95 ja uinnin jälkeen oli 74kg :D et miinusta tuleekin ihan kivasti. Mutta matka se kun vaan lähestyy ja sen myötä taatusti myös tulee + ja paljon :ashamed:

Huomenna ilmoittelen tänne viikon virallisen pudotukseni.
 
huomenia :) elikkäs elikkäs tämän viikon tulos 97,5 eli siis miinusta on tullut ja menkka turvotus pois ja suunta on taas oikea :) nyt vaan taas eteenpäin :) viikon lopullinen tulos on siis 700g miinusta. ihan hyvä sanoisin, koska viikonloppu meni viimeksi ihan pipariksi olen suht tyytyväinen, hitaasti mutta varmasti. Nyt oon aamuisin syöny kaurapuuroa ja sen lisäksi neljä pussia tämän viikon kun ei tuo maha meinaa muuten toimia normaalisti :D
mutta ilmoitelkaa muutkin että miten on viikko mennyt :)
 
No niin ja tuloksiin:

  • aloitus: 84,9kg
    päivä 8: n.80kg
    päivä 15: 77,6kg
    päivä 26: 75,1kg
    päivä 33: 74kg
    viikkopudotus: -1,1kg

ensi ma olisi töissä sellainen päivä et on vähän pakko syödä normi ruokaa, siintä sitten jatkan pusseilla ensi viikon su saakka. Silloin su iltana 28.3. alkaa sitten n. viikon tauko ja myöskin tulee punnitus tauko, mutta vasta siis ensi viikon jälkeen.
 
väinötär tosi hyviä lukemia :) kiva kun jollakin tää homma toimii ni itseäänkin hieman kannustaa kun olen sellainen jojoilija.
mut päätin tammikuussa että nyt saa kilot lähteä, välillä menee ihan hyvin mut nyt oon taas lipsunut, mistähän sitä taas kaivais sitä motivaatiota tähän hommaan taas.. :ashamed:
 
nipsu87 minulla on nyt vähän niin kuin viimeinen mahdollisuus saada nämä kilot pois, se kannustaa aika tavalla. Ikä on sellainen, että tietyssä vaiheessa alkaa hormoonitoiminta tekemään sen ettei ne lähdekkään vaan tulee entistä helpommalla vain lisää. Nyt on pari vuotta aikaa ja sitten olis suuret juhlat, kun pyöreitä täytän ja silloin haluan olla hyvinvoivan ja näyttävän näköinen. Vielä tiedossa 2 viikon rantakohde loma naisten kesken, niin oikeesti kropan tarvii olla aika bikini kunnossa silloin =)

Niin ja kyllähän minäkin syön aina viikonloppuisin jotain pientä, eilen taas neljä lihapullaa, ehkä 10kpl m&m suklaapähkinä nameja ja neljä pientä suklaamunaa. Aamupaino oli +100g, mutta kun sallii itselleen hetkiä jolloin voi syödä jotain etukäteen pohdittua, niin on hyvin helppoa lopettaa ja jatkaa niitä pusseja. Kodin ulkopuolella on kaiken helpoimpaa olla tiukkana. Kotona sitten sallin viikonlopulla jotain pientä välillä.

 
huoh, meilläkin on ensimmäinen ns. tyttöjen ilta kuopuksen syntymän jälkeen.. tietää paljon kaloreita ja paljon kulutusta ensi viikolle... :d toisaalta on se ehkä sen arvostakin :D :D :kieh:
mutta tosi hienoja tuloksia väinötär !!
 
No niin reilu viikon tauko takana nutreista. Mulla oli viikonloppuna polttarit ja ne tuli täysin yllätyksenä :D Onneksi en ollu kuurilla, kun muuten en ois varmasti jaksanut juhlia. Tuli siis syötyä ja juotua hyvin :saint: Muuten mulla on viikon aikana paino pyörinyt 71-72 välillä mutta tänään sain maanantain aloituspainoksi 72.5kg. Eli jos pää kestää niin koitan nutrata nyt perjantaihin asti, kun lähden ulkoimaille reissuun viikonlopuksi!
 

Yhteistyössä