Kaks viikkoa sitten aloitin laskea painonvartijoiden pisteitä ihan itsekseni. Hyvin putosi 1,3kg viikossa. En ole pitänyt kuin yhden herkkupäivän, tiistaina ulkona syömässä. Olin säästänyt siihen pisteitä ja seuraavina parina päivinä söin myös vähemmän, mutta edelleen on paino sama kuin lähtöpaino! Voiko kuukautiset nostaa painoa tai hidastuttaa aineenvaihdunnan niin että laihtuminen on loppunut? Syön vajaa 22 pistettä/päivä, lähtöpaino oli 81,8kg. Pituus 162. 20 kg olis tavoitteena pudottaa, siis normaalipainoiseksi.
Tuntuu että kun nyt jo näin takkuaa niin miten jaksan koko kevään ja kesän laihduttaa, ja jatkaakin tätä terveellistä elämää? Tuntuu muutenkin että on tosi vaikeata keksiä ruokia mitkä maistuis hyvälle, aina ei jaksais peruunaakaan syödä.. :ashamed:
Ja jos joku tietää mikä on tavallisen pullan pistearvo, niin kertoisko, ja jos vaikka kevyt reseptikin löytyisi (ja pisteet mukaan..). Painonvartijoiden nettisivuillakin oli vaan joidenkin torttujen ohjeita, minä kaipaisin ihan peruspullaa.
Tsempatkaa mua vähän jooko pliis.. :snotty:
Tuntuu että kun nyt jo näin takkuaa niin miten jaksan koko kevään ja kesän laihduttaa, ja jatkaakin tätä terveellistä elämää? Tuntuu muutenkin että on tosi vaikeata keksiä ruokia mitkä maistuis hyvälle, aina ei jaksais peruunaakaan syödä.. :ashamed:
Ja jos joku tietää mikä on tavallisen pullan pistearvo, niin kertoisko, ja jos vaikka kevyt reseptikin löytyisi (ja pisteet mukaan..). Painonvartijoiden nettisivuillakin oli vaan joidenkin torttujen ohjeita, minä kaipaisin ihan peruspullaa.
Tsempatkaa mua vähän jooko pliis.. :snotty: