Nutrilett kavereita ?

ei se mitään nipsu87 hauskoja nuo vain on!

Minä kyllä käyn vaa'alla niinkin et lapsi näkee, mutta se on hänelle vain hauska leikki.

Oma painoni oli tänään -300g viime perjantain lukemasta :D eli nyt on 23. päivä menossa jo ja paino on lähtenyt yhteensä n.-8,4kg ja cm yhteensä 28,5!

Laivalla oli ihanaa huomata, että sain mahtumaan Marco Polon pellavamekon koon 42 ja se oli liian iso! Harmitti, kun oli just sellainen minkä haluaisin kesäksi, mutta et se oli iso oli mahtavaa! Täytyy varmaan mennä katsomaan, jos löytäisin saman menkon vaikka loppukuusta ruotsista tai sitten viikonloppuna Stockalle..

Kevyttä alkanutta viikkoa arvon daamit!
 
tänä aamuna tulos oli taas plus miinus nolla :S nooh, ehkäpä tämä vielä tästä.
Väinötär eikä vain olekin hauskaa huomata kun vaatteet on isoja :D itsekin olen huomannut että muutamat housut on jääny isoiksi ja kyllä se vaan motivoi jatkamaan.
Ulkona on ihana auringon paiste :) täytyy varmaan ihan lähteä pienelle lenkille ihan vain ilman vuoksi :)
 
Lähtöpaino 76.5kg
päivä 8: 72.9kg viikkopudotus: 3.6kg
päivä 14: 70.9kg viikkopudotus: 2.0kg
päivä 15: 71.0
päivä 16: 71.2

Nyt kyllä kiukuttaa tuo tulos, koska en oo pusseista lipsunut kuin aamukahvin+maidon. Eli kahdessa päivässä tullut +300g ja joka päivä oon ollut niin tiukalla. Tuo paino on noussut nyt sinä aikana kun oon korvannut osan niillä starttipaketin ruoilla, kuitenkin on kokonaiskalorit jäänyt 700 kaloriin... Kai se on kuitenkin eri kuin täysin nestemäinen ruokavalio?!

väinötär hyvin selvisit tuollaisen laivareissun kun viikonlopun jälkeen on vielä pudotusta!!! :flower: En ois itse pystynyt moiseen :D

nipsu mulla onnistuu nuo tummennukset niin et eka kirjoitan sen sanan minkä aion tummentaa ja sit vedän hiirellä sanan yli kuin olisin kopioimassa sen. Kun sana on valittuna painan nuo boldaukset ja sit siitä jatkan. En tiedä saiko tuosta nyt mitään selvää! :xmas: Mutta mitäs pienistä!
 
Huomenia,

vatsatauti iski eilen minuun ja nyt kärvistelen kuumeessa, onneksi ei enään kummastakin rööristä lennä.. Paino putosi kilolla, mutta mahtaneeko tulla takaisin, kun aloitan pussittelut.. vielä en ole aloittanut, ei tee mieli niin yhtään, juon vain vettä, kivennäisvettä ja Pepsi Maxia, jospa kuitenkin saisin noita pussejakin alas tänään..

Cappuccino en osaa sanoa miksi on paino noussut, voisiko olla kierto siinä vaiheessa et tulis menkat? Silloin monestihan painoa tulee turvotuksen myötä jopa pari kg. Mun ohjeissa on sallittu vain nuo 5 pussia vuorokaudessa ja lisäksi ne 100kcal tiettyjä kasviksia. Ei saa syödä edes noita starttipaketin patukoita tai pastoja, et kai ne on jotenkin eri asia?
 
Cappuccino ymmärsin kyllä ja vielä kerran kokeilen, mutta jos nyt ei onnistu ni saa luvan olla :D
mulla junnaa paino edelleen samassa kun tänä aamuna kävin kurkkaamassa, huoh! sais taas pikku hiljaa tapahtua jotain, vaikka onhan tietenkin jo vuoden alusta yhteensä laihduttanut n. 6kg, mut nyt se on ollu tällästä junnaamista, sais pikku hiljaa alkaa taas pudota koska oon nyt ollu tosi säntillinen ton pussittelun kanssa, mutta jos nyt edes ihan muutama sata gramma tuolloin perjantaihin mennessä olis taas pois ni motivoisi edes hieman, ku muuten alkaa epätoivo kasvamaan :( ehkäpä tämä tästä taas..
 
Lähtöpaino 76.5kg
päivä 8: 72.9kg viikkopudotus: 3.6kg
päivä 14: 70.9kg viikkopudotus: 2.0kg
päivä 15: 71.0
päivä 16: 71.2
päivä 17: 70.8

Mä vaihdoin tällä viikolla vaihtelun vuoksi nuo intensive-pirtelöt kokonaan starttipakettiin. En oo siis eilen ja tänään sekoitellut niitä. Ajattelin et on välillä kiva saada vähän pureskeltavaa ruokaa. Nyt tuo painokin tajus kuitenkin jatkaa laskusuuntaa :D Voi olla et tuo kuukautiskierto tosiaan vaikuttaa ja menkat tekee tuloaan.

väinötär kyllä niitä ruokia voi vähän vaihdella mutta yksi patukka vastaa kahta intensive-pussia energia- ja vitamiinimääriltään. Pikaisia paranemisia sulle!!

nipsu hyvinhän se tummennus onnistui! 6kg vuoden alusta on hyvin ja ei ihme et välillä tulee tasaantumisvaiheita. Sit paino yllättää ja tipahtaa taas kun vaan jaksaa jatkaa =)

Mulla on todella tökkinyt tää viikko. On ollut enemmän himoja maistaa tavallista ruokaa ja rikkoa dieettiä. Oon ollut myös vähän väsynyt ja stressaantunut kun on iltaisin nälkä. Koitan kuitenkin ajatella, että tätä on enää viikon-kaksi. Ja että olin asettanut sen kutosella alkavan painon tavoitteeksi! Meillä on häät ihan pian ja sehän tässä kaiken takana on! :heart:
 
Onnea Cappuccino häihin! Ne on kyllä todella hyvä kannustin, eikö? Mutta kokemuksesta voin sanoa, että sinulta lähtee ihan itsestään joitakin kiloja mitä lähemmäs häät tulevat. Vaikka tietoisesti ei stressaa, niin jokin vaikuttaa ja puku istuu H-hetkellä täydellisesti.

Minulla on sairaalan ohjeistus tässä dietissä ja siinä ei saa korvata pusseja noilla patukoilla tai muilla starttipaketin ruuilla, koska ravintoaineita ei saa ehkä sitten juuri oikeaa määrää. Näin sen ovat selittäneet ystävälleni, joka ryhmässä on mukana. Muiden valmistajien pusseja saa kyllä käyttää, mutta vain yhden valmistajan pusseja vrk:ssa, jotta ne tarvittavat ravintoaineet varmasti saa. Itse en ole edes asiaa tutkinut, mutta niitä patukoita voisin harkita kyllä, koska joskus on todella vaikeeta saada syötyä kaikkia viittä pss. Että kiitos vinkistä.

Jepulista, elämä alkaa tosiaan voittamaan, eilen oli enään kuumetta, sain kolme pussia juotua/syötyä. Olo oli todella heikko ja vieläkin tulee kauheita huimaus/heikotus hetkiä, et lysähdän siihen missä satun olemaan pyllylleen. Paino on eilisestä taas pudonnut -300g, mutta ne naisten "onnenpäivät" alkoivat et saas nähdä kuin käy. Mitään ennakko tuntemuksia ei nyt ole ollut, yleensä on edeltävät päivät kauhea nälkä ja tolkuttoman kärttyinen, mutta nyt en ole huomannut (itse ainakaan). Tuo painon putoaminen ei nyt ole ehkä ihan todellinen lukema, kun en pariin päivään ole pystynyt pussejani käyttämään kaikkia, olen siis hyvin epäileväinen. Vasta ensi viikon punnitus näyttänee todellisempaa lukua. Nythän voi nesteitäkin olla vähemmän, vaikka kovin olenkin juonut.

Sinulla on tosi hyvin pudonnut kyllä paino [/b]Cappuccino!

nipsu87 kyllä se paino putoaa, jaksa vain mukana! Olemme kaikki yksilöitä ja se lähtee eritavalla kaikilta, sinulla varmaan liikunta vaikuttaa positiivisella tavalla, nyt ensin kehittämällä lihasmassaa. Sehän vain sitten kuluttaa taas enemmän niitä rasvapallukoita :D

Jännittää saanko tällä viikolla -10kg:n rajan rikki, se olis nyt aika lähellä..

no niin tää kone sekoilee näiden tummennusten kanssa, sulut oikeissa kohdissa, mutta tummennus ei :headwall:
 
Niin minäkin sitä sitten tuossa mietin että se voi olla se liikunta mikä nyt vaikuttaa tasaavasti tuohon painon laskuun, matka on vielä pitkä mutta aion kyllä saavuttaa sen 85 kesään mennessä vaikka mikä olisi :D tai no ainakin alle 90 ni sekin olis jo paljon koska oon painanu alle tuon 90 joskus ennen esikoisen syntymää joskus viisi vuotta sitten. on ollu hauska huomata että vanhat housut alkaa olemaan hieman liian isoja kävin jo ostamassa yhdet välimalli farkut krppikseltä et olis edes yhdet sopivat ennen ku sitten kesällä ku oon toooosi hoikassa kunnossa ni sitten meen ihan ostostelemaan uusia ja pistän vaatekaapin uuteen uskoon :)
Väinötär juuri noin minullekin aina käy ja tummennukset on ihan missä sattuu :D
 
Tervehdys täältäkin! :wave: Ajattelin tänään aloittaa Nutrilett -kuurin ja "julkinen" pussittelu antaa hommaan lisäpotkua. :D Mulla on vanhoja pusseja kaapin pohjalla ja laskeskelin, että niistä tulee 8 päivän ateriat. Eli ainakin niin kauan olis tarkoitus olla pussiruokinnalla.

Vaa'alla en viitisi vielä käydä, oon ollut viikon verran kipeä ja lisäksi kuukautiset alkoivat juuri, joten nestettä riittää. Mutta joskohan ne lähtis nyt liikkeelle, ja olo kevenis. =)
 
Tervetuloa sinullekin joojoo22!

"Julkinen" pussittelu tuo vähän enemmän jotain siihen arkeen, yrittää enemmän, kun tänne voi kuitenkin purkaa himonsa, onnistumiset ja niin myös ne pettymykset. Täällä kannustetaan, jaksamaan ja voi saada vinkkiä miten jaksaa päivästä toiseen. Tästä se alkaa!
 
Noin,dieetti aloitettu. Vanhasta kokemuksesta tosin tiedän, etten saa aamupirtelöitä enkä jälkkäreitä syötyä. Nyt meni aamupalaksi 1% viili (80 kaloria) ja pari teelusikallista mysliä.

Aloitusaamun paino.. 88,6 kg :ashamed:

Olen koko aikuiselämäni ennen lapsia painanut n. 65-69 kg. Ennen esikoista (4 v.) painoa oli 68 kg. Ennen kuopusta (1 v.) 78 kg.
Vuoden vaihteen jälkeen painoa oli melkein 95 kg -shokki, sillä loppuraskaudesta paino oli 99 kg. Aloin sitten jonkin verran katsomaan mitä syön, paino putosi pari kiloa. Tammi-helmikuun vaihteessa olin elämäni ensimmäistä kertaa Nutrileteilla 5 päivää, paino putosi alle 90 kg:n. Sen jälkeen olenkin lepsuillut, mutta nyt paino oli kuitenkin aika kiva -"kiitos" esikoisen viikon raskaan ripuloinnin ja oman parin päivän vatsataudin.

Tavoitteena olisi olla toukokuun lopulla "enää" n. 80 kg kun lähden esikoisen kanssa etelään. Lopullinen hurja tavoite tosin on 68 kg! :whistle:

Näin siis täällä.
 
Hei paradies on ihan mahdollista päästä tuohon sinun tavoitteeseen nutreilla. Itse olen saanut vajaassa 4 viikossa -9,7kg ja alkupaino oli aika lähellä omaasi, minulla 84,9kg. Tavoite on ehkä 69kg tai vähemmän.. en vielä oikein tiedä minne asti putoaa, kun helpolla on lähtenyt ja vielä kuitenkin 6 viikkoa on minulla tätä tarkoitus jatkaa, eli vielä huhtikuu kutakuinkin on nutrausta. Toukokuulla jatketaan joko pisteillä tai sitten hyvä karppina, vielä mietinnässä miten jatko.
 
Mulla on vajaita starttipaketteja, joista koitan kyhätä päiväannoksia. Ostin ne alkuvuonna kaverilta, joka ei oikein päässyt nutrilett -makuihin kiinni. Tän päivän annos olis suklaapirtelö (tehtynä veteen, kun maidon kanssa ei uppoa), suklaa -ja vaniljajälkiruoka (tehtynä mustaan kahviin), tomaattipasta ja tomaatti- ja kasvisliemiä, niin paljoin kuin uppoo. Lisäksi sötkötän liemiin vähän raejuustoa, jotta saan pureskeltavaakin. Ja porkkanaa rouskuttelen myös. Patukat ovat starttipaketeista hävinneet, joten niitä ei oo tarjolla. :D
Mulla on kauhia flussa päällä, joten en haista, enkä edes oikein maista, mitään. Joten ajattelin ottaa olosta hyödyn irti ja ja syödä noi paketit pois. Herättävät siellä vaan huonoa omatuntoa, kun oon niihin "törsännyt", mutta ei oo motivaatio riittänyt niiden tuhoamiseen.
 
Lähtöpaino 76.5kg
päivä 8: 72.9kg viikkopudotus: 3.6kg
päivä 14: 70.9kg viikkopudotus: 2.0kg
päivä 15: 71.0
päivä 16: 71.2
päivä 17: 70.8
päivä 18: 70.7

Kyllä hitaasti tippuu kolmannella viikolla, huoh...

Tervetuloa uusille! Kivaa saada pinoon kunnolla vipinää! :wave: Palaan huomenna aamupainolla ja kirjoittelen sitten lisää, nyt on ihan liian väsy.
 
ääh, ei sitten mennyt ihan vielä -10kg:n raja rikki :ashamed:

aloitus: 84,9kg
päivä 8: n.80kg
päivä 15: 77,6kg
päivä 23: 76,5kg
päivä 26: 75,1kg
viikkopudotus -1,4kg
yht.-9,8kg

Pitäisi varmaan alkaa raahautumaan uimahallille, saisi vauhtia pienentymiseen, ei niinkään kilomääräiseen, vaan paikat kiinteytyis vauhdilla. Jospa tänään töiden jälkeen menisin..
 
jaahas, taas olis perjantai ja tulostaulun päivitys, joka on plussaa tällä kertaa, johtuen eilen alkaneista menkoista, joten tällästä täällä :( 700g tuli mutta jospa sitten ensi viikolla sais oikein huippu lukeman :D usko on kova :)
Saa nähdä miten viikonloppuna käy kun me ollaan lähdössä maalle anoppilaan ja siellä tykätään syödä kellonympäri ihan mitä sattuu :S ehkä sitä vois antaa itselleen anteeksi hieman viikonloppua ja olla taas kurilla mukana sunnuntaista eteenpäin :p

tsemppiä kaikille ja tervetuloa uusille!
 
Tänä aamuna vaaka näytti lukeman 82,6 kg, eli siitä lähdetään alaspäin. Eilinen päivä meni ihan ok, pirtelö vaihtui tonnikalapurkkiin, mutta muuten pysyin suunnitelmassa. Nälkäkään ei pahemmin päässyt yllättämään.

Viime yö meni valvoessa sairaiden lasten kanssa ja nyt vähän jännittää miten selviän parin tunnin yöunilla ja pussiruualla. Väsyneenä mulle tulee aina hirveä syömishimo, kun koitan saada verensokeria ylös. Mutta eiköhän tämä tästä suju, suunnitelmissa kun oli vaan 8 päivän repäisy ja niistä on enää 7 päivää jäljellä. :D
 
Lähtöpaino 76.5kg
päivä 8: 72.9kg viikkopudotus: 3.6kg
päivä 14: 70.9kg viikkopudotus: 2.0kg
päivä 15: 71.0
päivä 16: 71.2
päivä 17: 70.8
päivä 18: 70.7
päivä 19: 70.1

Hihhii! :D Lähellä ollaan! Vielä kaksi päivää niin kolmas viikko pulkassa ja pääsen varmasti tavoitteeseen. Sit jos vielä hiljalleen lähtis 5kg niin paino on ihann passeli. Nyt jo huomaa vaatteista ja ulkonäöstä näiden viikkojen tuloksen. Oon kyllä tosi tyytyväinen, että aloitin mutta on tää aika kovaa tahtoa vaatinut. Kuolaan jo puurojen ja salaattienkin perään!

väinötär sulle menee ihan justiinsa se kymppi rikki! Mäkin haluan =)

joojoo22 kyllä 8 päivää selviää kun sinnillä päättää! Mullakin kertyy aina avattuja paketteja ja jää välillä kesken, eli nyt syöt pussit pois kaapista! :)
 
siis ihan sama minullakin Cappuccino, salaatit houkuttaa ja onneksi saankin niitä syödä, tosin ne menee sitten pussien hinnalla eli en jaksa syödä kaikkia 5pss. Tänään taidan saada kaikki syötyä, vaikka söin juuri muhkean annoksen salaattia, on senverta vajausta menneestä vatsataudista, et hyvin menee vielä yksi pirtelö tänään. Nii ja on ne menkat, silloin on yleensä ihan pohjaton nälkä, ihme ettei nyt ole ollut..

Pakko tunnustaa, söin eilen yhdessä esittelyssä salaattia missä oli sellaista salaattijuustoa, fetan tapaista, mutta ei tainnut olla. Hitsi ku oli herkullista, ensimmäsitä kertaa nautin jopa raasta punasipulista mitä siinä oli runsaasti seassa :p olin taivaassa hetken. Pöydän suklaakakku vaniljajäätelön kera ei houkuttanut yhtään, mutta täysjyvä patonki kyllä sai melkein ottamaan palan, en ottanut ja hyvä niin. Odotan niin paljon sitä Pariisin matkaa, patonkeja tms. et se matka voip olla minun tuhoni. Pyrin sielläkin välttämään makeita herkkuja, mutta en kieltäydy, jos nyt ihan alkaa kuola suusta roiskumaan jokun ihanan leivarin edessä. Ei siellä voi olla niin tiukkana, eihän?

no niin, mä tein taas ton tummennus mokan :headwall: hei ei se johdukkaan minusta, se on taas tää kone joka tekee omiaan, sulut on ihan oikeassa paikassa!!
 
pökäle sentään, liekö ne menkat vai mikä, mutta +400g oli nyt aamulla paino :( miksi pitää käydä joka aamu vaa'alla, jos vaikka johtuukin tästä kierrosta.. odotinkin kyllä + mutta harmittaa siltikin, kun olen kuitenkin syönyt tosi tiukkaan tai no liian vähän kylläkin, nii ja olihan ne muutamat kuutiot sitä juustoo :ashamed: Taidan tänään raahautua sinne hallille polkemaan vettä, jospas se siitä putoaa..
 
Vaa'an mukaan painan tänään 200 grammaan vähemmän kuin eilen, eli sentään vähän on pudonnut. Eilen söin pussukoista vain tomaattipastan ja pirtelön, kun illalla "jouduin" syömään kunnon ruokaa.

Hei, huomasin vasta nyt, että teillähän on oikein kunnon pudotuksia! Hieno saavutus Cappuccino ja väinötär! Ootteko olleet pelkällä pussiruualla? Mitä pusseja syötte (voi elämä mikä kysymys :D)? Eli nutriletteja vai jotain muuta, entä vaihteletteko makuja?

Vaikka oon luvannut itselleni, etten enää ikinä osta yhtään pakettia, niin nyt mieli tekis hakea kanakeittolaatikko. Muistaakseni soppa oli ihan hyvää ja synkkänä hetkenä on mielessä käynyt, että jospa pussittelis pääsiäiseen saakka... ;) No, katsotan miltä tuntuu viikon päästä, mutta nyt ajatus tuntuu ihan hyvältä (juu, huomaa, että takana on vasta 2 päivää ja lisäksi eilen söin ihan oikeaa ruokaa :D).
 
Lähtöpaino 76.5kg
päivä 8: 72.9kg viikkopudotus: 3.6kg
päivä 14: 70.9kg viikkopudotus: 2.0kg
päivä 15: 71.0
päivä 16: 71.2
päivä 17: 70.8
päivä 18: 70.7
päivä 19: 70.1
päivä 20: 69.9

:D :D :D Kyllä nyt elämä hymyilee! Oon ollut tällä kymmenluvulla viimeksi kolme vuotta sitten. Tänään on viimeinen päivä, että kolme viikkoa tulee täyteen. Huomisesta eteenpäin siirryn puolipusseille ja syön osaksi normaalia ruokaa. Tällä viikolla on ollut vatsa kovin kipeä eli nutrien haittavaikutus pitkässä juoksussa on tuo et suolentoiminta hidastuu. Mulla on ollu eilen ja tänään maha jopa niin kipeä, että otin ekaa kertaa elämässäni tuollaista duphalacia.

väinötär älä masennu plussagrammoista. Se on varmasti se kuukautiskierto joka vaikuttaa painoon ja pian taas putoaa. Oot kans ollut niin pitkään et muutinkin taitaa tahti hidastua. Ehkä mässypäivä auttais? :saint:

joojoo22 mä olin kaks ekaa viikkoa melkein pelkällä intensive suklaalla. Yhdessä välissä söin mansikka intensive paketin. Nyt kolmannella viikolla on syönyt tarjouksesta bongattua starttipakettia. Henk. koht nuo eka viikot meni paremmin ja tykkäsin enemmän pirtelöistä!
 

Yhteistyössä