Onnea
Cappuccino häihin! Ne on kyllä todella hyvä kannustin, eikö? Mutta kokemuksesta voin sanoa, että sinulta lähtee ihan itsestään joitakin kiloja mitä lähemmäs häät tulevat. Vaikka tietoisesti ei stressaa, niin jokin vaikuttaa ja puku istuu H-hetkellä täydellisesti.
Minulla on sairaalan ohjeistus tässä dietissä ja siinä ei saa korvata pusseja noilla patukoilla tai muilla starttipaketin ruuilla, koska ravintoaineita ei saa ehkä sitten juuri oikeaa määrää. Näin sen ovat selittäneet ystävälleni, joka ryhmässä on mukana. Muiden valmistajien pusseja saa kyllä käyttää, mutta vain yhden valmistajan pusseja vrk:ssa, jotta ne tarvittavat ravintoaineet varmasti saa. Itse en ole edes asiaa tutkinut, mutta niitä patukoita voisin harkita kyllä, koska joskus on todella vaikeeta saada syötyä kaikkia viittä pss. Että kiitos vinkistä.
Jepulista, elämä alkaa tosiaan voittamaan, eilen oli enään kuumetta, sain kolme pussia juotua/syötyä. Olo oli todella heikko ja vieläkin tulee kauheita huimaus/heikotus hetkiä, et lysähdän siihen missä satun olemaan pyllylleen. Paino on eilisestä taas pudonnut -300g, mutta ne naisten "onnenpäivät" alkoivat et saas nähdä kuin käy. Mitään ennakko tuntemuksia ei nyt ole ollut, yleensä on edeltävät päivät kauhea nälkä ja tolkuttoman kärttyinen, mutta nyt en ole huomannut (itse ainakaan). Tuo painon putoaminen ei nyt ole ehkä ihan todellinen lukema, kun en pariin päivään ole pystynyt pussejani käyttämään kaikkia, olen siis hyvin epäileväinen. Vasta ensi viikon punnitus näyttänee todellisempaa lukua. Nythän voi nesteitäkin olla vähemmän, vaikka kovin olenkin juonut.
Sinulla on tosi hyvin pudonnut kyllä paino [/b]Cappuccino
!
nipsu87
kyllä se paino putoaa, jaksa vain mukana! Olemme kaikki yksilöitä ja se lähtee eritavalla kaikilta, sinulla varmaan liikunta vaikuttaa positiivisella tavalla, nyt ensin kehittämällä lihasmassaa. Sehän vain sitten kuluttaa taas enemmän niitä rasvapallukoita
Jännittää saanko tällä viikolla -10kg:n rajan rikki, se olis nyt aika lähellä..
no niin tää kone sekoilee näiden tummennusten kanssa, sulut oikeissa kohdissa, mutta tummennus ei :headwall: