Kodehu, alkoiko sulla selkäkipu raskauden myötä vai oliko sulla jo ennen raskautta selkäongelmia? Mulla on nyt välillä kova kipu alaselässä oikealla puolella. Varsinkin kun kumarrun ja sitten nousen niin se tuntuu aika ikävältä.
Oliko
zapata neuvolassa jo?
Kovasti tervetuloa
Twinflower,
hiisi -78 ja
Taru81! Tosi kiva, että tänne tuli näin paljon uusia tuolta kuumeiljoiden puolella. Käyn edelleen siellä kattelemassa mikä on tilanne aina silloin tällöin.
Tuntuu uskomattomalta, että jollakin on LA joulukuun puolella. Se tarkoittaa sitä, että aika on mennyt eteenpäin jo hurjan paljon! Mä olin tottunut ajattelemaan, että mä oon niitä, joilla on LA viimeisimpinä (syyskuun lopussa)
Onnea
Hanskibanskille hyvistä rakenneultrauutisista!
Mä en yhtään tiedä mitä kaikkea pitää hankkia ja mimmosia ne tavarat kuuluu olla. Pääsiäisenä sain siskoltani kassillisen vauvanvaatteita, jotka olivat hänen tyttärillä käytössä (vaikka meille tulee todnäk poika, oli siinä paljon neutraalivärejä). Katseltiin niitä läpi yhdessä ja se tuntui aivan oudolta. Musta tuntui, että katsoin jonkun muun tulevan vauvan vaatteita.
Eilen haettiin sitten kaveriltani pinnasänky. Se laitettiin vinttiin odottamaan mutta sekin tuntui epätodelliselta.
Koko raskaus tuntuu epätodelliselta nyt kun pahoinvointi on ohi eikä ole oikeastaan mitään oireita enää paitsi iltaisin väsymystä ja tuo selkä.
Neuvolan varaamisesta: mä varasin sen suhteellisen ajoissa mutta pääsin sinne aika myöhään mun mielestä. Ensin pääsin varhaisultraan ja ehdin toisenkin kerran käydä yksityisessä ultrassa koska oli kovin huolestunut olo. Onneksi kaikki oli kuitenkin hyvin .
Mä muistan, että ensimmäisestä oksennuksesta olin kovin iloinen, oksensin ja nauroin. Sittemmin ei enää naurattanut mutta silti pahoinvointi oli myönteinen asia koska se oli konkreettinen todiste raskaudesta.
Täällä tulee tänään täyteen 15 viikkoa ja huomenna alkaa jo 16.!
Neuvola on parin viikon päästä ja rakenneultra toukokuussa.
Syksy ja cucciolo 15+0 :heart: