MR ja viu niin tuttua... toisaalta haluaa toisen apua ja osallistumista mutta jos kaikki ei mene niin kuin itse on ajatellut ja haluaa niin sekin ärsyttää... Ja tosiaan mäkin asuin yksin monen monta vuotta ja ostin itselleni asunnonkin kunnes ruvettiin olemaan miehenki kanssa yhdessä ja muutin miehen taloon, eli ihan liian itsenäiseksi on oppinut vuosien varrella ja välillä kahden ihmisen tapojen yhteensovittaminen on vaikeata. Ja välillä ärsyttää sekin että olen luopunut omasta asunnostani ja muuttanut tänne toisen taloon enkä ole pystynyt vaikuttamaan esim. asuinpaikkaamme (haluaisin siis asua lähempänä taajamaa kun nyt matkaa on n. 5 km lähimpään kauppaan). Esim vaunuileminen on niiiin tylsää täällä kun vaihtoehto reittejä on tasan kaksi, ja kummankin maisemat on peltoa ja metsää. Mieskin tietää että haluasin asua lähempänä keskustaa ja on muutaman kerran sanonutkin että myydään talo ja ostetaan joku toinen, mutta tässä vaiheessa kun mä oon äitiyslomalla ja tarkoituksena on kouluttautua toiseen ammattiin hoitovapaan aikana niin lisälainan tekeminen on liian riskialtista, muutenkin meillä on lainoja ihan tarpeeksi.
Meillä on välillä taas nukuttu paremmin ja välillä huonommin. Eilen sain nukuttua univelkoja aamulla pois niin eikös tyttö sitten taas viime yönä herännyt tunnin välein pyytämään tuttia. |O Mä en kyllä tiedä mikä valvomiseen on oikein syynä kun hampaita ei ainakaan vielä oo näkynyt, potkii ja häslää kyllä niin kauheasti että olisko sitten vaan se liikkeelle lähtö niin sekoittanut että sitä pitää yölläkin treenata?!
Mieskin ilmeisesti lopulta käsitti sen kuinka väsynyt mä olen kun kolmena yönä peräkkäin joka kerta kun tyttö heräsi niin mä purskandin itkuun väsymyksestä. No hän on nyt taas hoitanut tyttöä enemmän vapaapäivinään. Kaippa se unen tarvekin tästä taas alkaa tasaantumaan kun päivät pitenee.
Piti kirjoittaa jotain vielä mutta nyt on pakko mennä päiväunille kun tyttökin nukkuu. Ai niin siitä face ryhmästä, mä en oikein ees ymmärrä miten se toimii mut mun puolesta voisin ehkä liittyä seuraan.
Sannuli ja Nykerö 25 viikkoa
Meillä on välillä taas nukuttu paremmin ja välillä huonommin. Eilen sain nukuttua univelkoja aamulla pois niin eikös tyttö sitten taas viime yönä herännyt tunnin välein pyytämään tuttia. |O Mä en kyllä tiedä mikä valvomiseen on oikein syynä kun hampaita ei ainakaan vielä oo näkynyt, potkii ja häslää kyllä niin kauheasti että olisko sitten vaan se liikkeelle lähtö niin sekoittanut että sitä pitää yölläkin treenata?!
Mieskin ilmeisesti lopulta käsitti sen kuinka väsynyt mä olen kun kolmena yönä peräkkäin joka kerta kun tyttö heräsi niin mä purskandin itkuun väsymyksestä. No hän on nyt taas hoitanut tyttöä enemmän vapaapäivinään. Kaippa se unen tarvekin tästä taas alkaa tasaantumaan kun päivät pitenee.
Piti kirjoittaa jotain vielä mutta nyt on pakko mennä päiväunille kun tyttökin nukkuu. Ai niin siitä face ryhmästä, mä en oikein ees ymmärrä miten se toimii mut mun puolesta voisin ehkä liittyä seuraan.
Sannuli ja Nykerö 25 viikkoa