No nyt mä sen vasta tajusin!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "gen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

"gen"

Vieras
Oon usein ihmetelly syytä et minkä takia ketjut kerta toisensa jälkeen (ei aina) kuolevat ku mä oon kirjottanu siihen. Entisenä koulukiusattuna ja aika ajoin huonon omantunnon omaavana oon ajatellu et mussa on jotaki vikaa...
Mut tänään tajusin sen. Mä tiedän olevani helvetin viisas ja lähes aina oikeassa. Porukka täällä kattoo, et jaa, gen on viimeksi kirjoittanut, niin ne ei vauvaudu edes avaamaan ketjua, koska ne tietää että asia on loppuunkäsitelty tai että oon selittäny kaikille miten asiat oikeasti on. Sellaset jotka eivät tunne mun nikkiä tai vahingossa avaavat ketjun, niin toteavat että täällä on homma hoidossa.
Tämäkin aloitus kuolee alta aikayksikön, saatikka että joku edes jaksaisi tähän kommentoida, koska eivät vaan jaksa peesailla mua koko aika.
Monet myös kiusoittelevat minua, kysymällä kuka mä oon, ja ei muka nimimerkki kuulosta tutulta. Mut kyllähän nyt kaikki mut tietää ku oon tällä nimimerkillä yli vuoden täällä hengaillu ja jopa päivittäin. Ja vielä tän 7 viikon kotonahengailun aikana, mä oon suorastaan asunu palstalla.
Kysykää vaan rohkeesti jos haluatte tietää jotain, mä tiedän vastauksen aivan kaikkeen!

[QUOTE="miu";23014751]Onko yläpeti parempi kuin alapeti?[/QUOTE]

Ei, koska kaasut nousee ylöspäin. Eli yläpeti on varma kuolema.

Anteeks gen, toki olisit sinäki tän osannu kertoa.

[QUOTE="miu";23014751]Onko yläpeti parempi kuin alapeti?[/QUOTE]

Tähän jo kerkesi joku valitettavasti joku jo vastaamaan, ja oli valitettavasti väärässä. Yläpetissä on paljon parempi olla, koska kun sieltä kakarana tippuu unissansa, niin kerkee heräämään siinä matkalla (omakohtainen kokemus). Samoin jos nousee sängystä niin että yläpeti menee paikoiltaan, niin on se ikävämpää sille pikkuveljelle siellä alapedissä, jonka päälle se alapeti romahtaa (tässäkin omakohtainen kokemus).
Sinänsä yläpeti on huonompi et jos sattuu tulipalo niin myrkyt ja savukaasut saavuttaa sut ja sä kuolet, mutta eikö ookkin parempi kuolla, kun jäädä henkiin ja surea sitä kuollutta siellä yläpedissä. Joten yläpeti voittaa mennen tullen.

[QUOTE="gen";23014819]Tähän jo kerkesi joku valitettavasti joku jo vastaamaan, ja oli valitettavasti väärässä. Yläpetissä on paljon parempi olla, koska kun sieltä kakarana tippuu unissansa, niin kerkee heräämään siinä matkalla (omakohtainen kokemus). Samoin jos nousee sängystä niin että yläpeti menee paikoiltaan, niin on se ikävämpää sille pikkuveljelle siellä alapedissä, jonka päälle se alapeti romahtaa (tässäkin omakohtainen kokemus).
Sinänsä yläpeti on huonompi et jos sattuu tulipalo niin myrkyt ja savukaasut saavuttaa sut ja sä kuolet, mutta eikö ookkin parempi kuolla, kun jäädä henkiin ja surea sitä kuollutta siellä yläpedissä. Joten yläpeti voittaa mennen tullen.[/QUOTE]

No minä kyllä viittasin ihan eri kaasuihin, ettäs tiiät.

[QUOTE="miu";23014799]Kumpi oli ensin, muna vai kana?[/QUOTE]

Tää on ollu aina mulle niin helppo kysymys, mä en ymmärrä miten kukaan muu ei sitä tajua. Olipa kerran örkkimörkki joka valmisti sisuksissaan munaa. Munasta ei tullutkaan omankaltainen koska se oli saanu säteilyä ties mistä. Alkio sai siis epämuodostumia ja munasta syntyi kana. Eli siis muna oli ensin

[QUOTE="gen";23014852]Tää on ollu aina mulle niin helppo kysymys, mä en ymmärrä miten kukaan muu ei sitä tajua. Olipa kerran örkkimörkki joka valmisti sisuksissaan munaa. Munasta ei tullutkaan omankaltainen koska se oli saanu säteilyä ties mistä. Alkio sai siis epämuodostumia ja munasta syntyi kana. Eli siis muna oli ensin[/QUOTE]

Paras teoria ever :D

[QUOTE="miu";23014799]Kumpi oli ensin, muna vai kana?[/QUOTE]

No tämä todellakin on helppo kysymys, mutta vastaus ei ole mikään niistä, mitä täällä on jo tarjottu.

Muna oli ensin. Munista lisääntyviä eläimiä on nääs ollut maapallolla jo kauan ennen ensimmäistä lintulajia, joka sekään ei ollut kana.

[QUOTE="gen";23014864]Joo, kaikkitietävänä kyllä ymmärsin sinun puhuvan suolikaasuista, sattumalta nyt puhuin (oikeassa vastauksessani) toisista kaasuista.[/QUOTE]

Silti olet väärässä. *näyttää kiletä*

Ketjut loppuu varsin usein myös mun kommentin jälkeen.

Loton voittaa millä tahansa numeroilla, kun järjestää ympäristön vastaamaan niitä omia numeroita. Eli vaikka ajatuksen voimalla järjestää tulemaan sieltä ne omat numerot. Ei siis niin päin että mun pitäis osata valita oikeat numerot, koska niitähän ei vielä ole silloin ku lappusta ruksin. :p

[QUOTE="gen";23015060]Noup. Olen (lähes) aina oikeassa, ja olen oikeassa tässä tapauksessa. Suolikaasut eivät nyt ole niin paha asia, että se voittaisi kaikki muut yläpedin positiiviset ominaisuudet.[/QUOTE]

No jo on ruusuinen kuva maailmasta. Jos koskaan ikinä olisit tavannut miestäni, et olisi noin naivi.

Yhteistyössä