Mä sitte soitin sille isännöitsijälle tänään...

Teollisuuskypärä

Aktiivinen jäsen
27.10.2007
2 282
0
36
selitin asian ja sanoin et haluun et noo lukot sarjotetaan uudestaan.Isännöitsijä oli sitä mieltä et jos siin avaimes ei kerta ollu mitää tunnistetta et avain just tähän huoneistoon ni ei niitä kannata sarjoittaa uudestaan :o
Sanoin et kyllä varmast kaikki naapurit jo tietää et se on meitin avain ku sitä niiltä kyseltiin,ja kun se just tähän "ö"rappuun unohtunut ni varmasti se joka sen on ottanu ni on eka kokeillu rapun oveen et onko just tähän rappuun ja kun huomannuet että on ni tietää et se on joku tämän rapun 10 asunnosta johon se käy.Isännöitsijä taas siihen että"niin mutta ei mun mielestä sitä kannata alkaa sarjoittaa uudestaan kun ei kukaan tiedä että kenen avain se on"Hoohhoh...sanoin sitten että ihan lapseni ja oman turvallisuuteni takia vaadin et saadaa uus lukko!Sit se alko jo uskoo mut sit se alko piipittää et kun sun on ite maksettava se ja se tulee kalliiksi!Totesin että tiedän mutta haluan nyt että tehdään näin.Lopussa se viel oikein kettumaiseen sävyyn sanoi että lasku tulee sitten perässä!!
Juu niinhän se tulee.Mutta olisinhan mä sen jokatapauksessa joutunut siin vaihees maksaa ku muutettas tästä joskus pois.Ku yks avain puuttuu kerta...
Lukkoliikeestä soittivat jo pvällä sitten että to tai pe tulee sen laittaa ja hinnaks tulee 148 e...Se on pieni hinta siitä että mun epäarvokkaat tavarat pysyy täällä kun oon poissa kotona,ja se on pieni hinta siitä että ei tarvitse pelätä että joku yöllä tulee ovesta sisään,tai päiväl kun tyttö yksin täällä...

Yhteistyössä