nyt mä sen tajusin.. musta ja siskosta.. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
meillä on tosi läheiset ja hyvät välit ja nyt vasta tajusin et miksi... siksi koska MÄ olen aina valmis auttamaan ja antamaan tukeani ja olen käytettävissä jnejne mut se ei yhtään. :ashamed: ollaan siis niin kauan läheisiä kun mä olen käytettävissä eli eihän me oikeesti ollakaan läheisiä :ashamed:
se on mun rakas pikkusisko ja mä aion kaikesta huolimatta olla sille tuki ja turva niin pitkälle kun voin,mutta nyt vasta sisäistin sen faktan etten saa mitään vastakaikua. en ole oikeestaan koskaan saanut.
aika surkee fiilis :|

Höh :(
Mulla oli tuo sama homma yhden sukulaisen, ei sisko, kanssa. Kerran vaan kans hokasin jutun ja homma loppu siihen... Alko mennä jo hyväksikäytön puolelle. Enää moikataan kun tavataan.

Kenkkua...Mulla sama tilanne narsistiäitini kanssa- niin ja sitten yhden ystävän. Josta en edes käsitä, miksi olen ystävänsä. Kai se sitten on niin, että ei osaa repäistä itseään irti siitä tilanteesta.

mä oon pyytäny siskolta HYVIN pieniä palveluksia siihen nähden mitä olen itse sen eteen tehnyt ja mitään se ei ikinä jaksa |O
nimenomaan toi "en mä jaksa"-selitys joka vtun kerta ja sit lisäks sellanen alistava kyseenalaistaminen et saa tilanteen väännettyä niin et enhän mä voi tarvita apua.. en osaa selittää :ashamed:
mut nyt riitti.

Yhteistyössä